متهم در جریان تحقیقات به قتل پدرش اعتراف کرد و گفت‌: حال روحی‌ام خوب نبود و بیمار بودم و مواد مخدر شیشه مصر‌ف می‌کردم. آن شب دوباره با پدرم جروبحث کرده‌ایم. از رفتارش خسته شده بودم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک سارق حرفه‌ای بعد از دستگیری گفت شکست عشقی باعث شد وارد دنیای تبهکاران شود.
بازداشت مادر و پسر جوان به‌خاطر سرقت طلاهای کودکان
شاکی گفت: اشکان از گنده لات‌های تهران است. مدتی قبل من اشتباه کرده و در اینستاگرام و فضای مجازی با او کل کل کردم که او و نوچه‌هایش مرا ربودند تا ادب کنند. آن‌ها پس از چند ساعت مرا رها کردند. حالا از او شاکی هستم.
دومین روز از مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی جاده آسیا با کسب دو عنوان هفتمی برای نمایندگان ایران در رده سنی جوانان پیگیری شد.
دومین روز از مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی جاده آسیا با کسب دو عنوان هفتمی برای نمایندگان ایران در رده سنی جوانان پیگیری شد.
بررسی‌های اولیه تیم جنایی حکایت از آن داشت، احتمالا این دختر و پسر جوان به دلیل مسمومیت به کام مرگ فرو رفتند اما پس از تحقیقات میدانی ماموران پلیس ماموریت یافتند تا با اقدامات فنی و اطلاعاتی درباره علت این حادثه تحقیق کنند.
بررسی‌های اولیه تیم جنایی نشان می‌داد، مرد جوان که افسردگی داشته بخاطر مشکلات شخصی با سلاح کلت کمری به سرش شلیک کرده و به زندگی خود پایان داده است؛ همچنین پس از پایان تحقیقات میدانی،‌ تیم جنایی ماموریت یافتند تا درباره انگیزه دقیق خودکشی متوفی تحقیق کنند.
شهلا در بازجویی‌های بعدی درباره آثار ضرب و شتم گفت: من با نیما هیچ مشکلی نداشتم که بخواهم او را کتک بزنم یا نقشه قتل او را بکشم. او وقتی به خانه‌مان آمد سر و وضع درستی نداشت و می‌گفت با شخصی درگیر شده است. او اهل دعوا و درگیری بود و احتمالاً هم قبل از اینکه به خانه من بیاید با یک نفر درگیر شده و مورد ضرب و شتم قرار گرفته است.
دردسر عجیب مرگ ناگهانی پسر جوان برای خواهر و دامادشان
متهم گفت: از پشت سر به نامادری‌ام نزدیک شدم و در یک لحظه دهانش را با دست گرفتم و او را روی زمین انداختم. یک بار چسب پهن را دور دهانش پیچیدم، ولی او با دستش آن را جدا کرد. برای آن که سروصدا نکند گلو و دهانش را محکم گرفته بودم که دیدم بی‌حرکت شد.
شهرام بعد از چند روز دوباره با من تماس گرفت و با یادآوری فیلم ضبط شده و تهدید از من خواست به او پول بدهم.
آخرین آمار کرونا در ایران/ طلاق به خاطر فراموشی جشن سالگرد/ جان مرد میانسال را گرفت/ دردسر دوستی فوتبالیست لیگ برتری با دختر دزد/ مرگ مشکوک پسر معتاد در کمپ ترک اعتیاد/ بازداشت یک مدعی طب سنتی در غرب تهران/ عامل تیراندازی مرگبار به قهوه‌خانه در یک قدمی چوبه دار/ ماجرای دود سیاه در عملیات کوهستان!/ محاکمه ۲ پسر به اتهام آزار دختر جوان در باغ
دختر جوانی در استادیومی در روسیه، فردی را کتک زد و او را به داخل زمین انداخت.
پسر مصدوم کلیپ فوق مجید نام دارد؛ پسری که به گفته خودش ۸ شبانه‌روز در همان وضعیت ظالمانه و بیرحمانه دست و پا بسته و فیتیله‌پیچ قرار داشت و هر کسی که از راه می‌رسید او را به باد کتک می‌گرفت؛ از کمربند و شلاق گرفته تا تیزی تا آنجا که فقط به مرگ می‌اندیشید و فکر نمی‌کرد که روزی بتواند از دست آن‌ها نجات پیدا کند.
محاکمه پسر جوان به اتهام آزار دختر دانشجو
وقتی پرونده برای رسیدگی به شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد در ابتدای این جلسه دختر جوان درخواست اشد مجازات کرد و گفت: این مرد حتی به دوستش هم رحم نکرد و با اینکه می‌دانست من و بابک قصد ازدواج داریم باز هم دست به خیانت زد.
متهمان دختر افغانستانی را به عنوان مسافر سوار خودرو کردند و مورد آزار و اذیت قرار دادند.
متهم گفت: آن شب منتظر دخترم بودم تا از سرکارش به خانه بازگردد. او به عنوان فروشنده در یکی از فروشگاه‌های مشهد مشغول کار بود و هر شب به تنهایی به منزل بازمی گشت، ولی وقتی من از حیاط بیرون آمدم او را در کنار جوان موتورسواری دیدم که دستش را گرفته بود و قصد داشت به زور دختر ۱۵ ساله ام را سوار موتورسیکلت کند!
مرد میانسال گفت: زمانی که اصرار‌های پسرم زیاد شده بود، دختر ناشناس گفته که قصد ازدواج با شخص دیگری را دارد. پسرم زمانی که از این موضوع با خبر شده از او خواسته که این کار را نکند و درنهایت هم به او گفته دست به خودکشی می‌زند. حتی دو فیلم کوتاه نیز از اقدام به خودکشی برای الینا ارسال کرده بود، اما دوست اینستاگرامی پسرم به او توجه نکرده و مرگ پسرم بر اثر خودکشی رقم خورد.
پسر جوان که با سرو صدای ورود مأموران از خواب پریده بود به ساختگی بودن سناریوی خودکشی اعتراف کرد و گفت: می‌خواستم با این کار ببینم نامزدم چقدر مرا دوست دارد و پس از اطمینان از عشق و علاقه او به خودم مانع جدایی اش بشوم.
پسر جوان جلوی چشمان پدرش با قمه کشته شد
نیما ۲۸ ساله بعد از بازداشت و انتقال به اداره آگاهی در توضیح ماجرا به مأموران گفت: من و سعید سال‌های زیادی بود که با هم رفاقت داشتیم. روز حادثه سر موضوعی باهم بحث کردیم و سعید به یکباره فحش ناموسی داد و من کنترلم را از دست دادم و با چاقو چند ضربه به او زدم تا بمیرد. می‌دانستم که اگر زنده بماند حتماً من را می‌کشد.
متهم گفت: مدتی است که به مصرف شیشه معتاد شده‌ام و زمانی که شیشه مصرف می‌کنم دچار توهم می‌شوم. شب حادثه هم به‌خاطر موادی که مصرف کرده بودم دچار توهم و با پدر و مادرم درگیر شدم و در ادامه مقداری اسید که در خانه داشتم روی آن‌ها ریختم و از خانه فرار کردم. در پارک بودم که ناگهان مأموران پلیس را دیدم و آن‌ها دستگیرم کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ