سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران امروز بدون محدودیت درباره برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای خودش تصمیم‌گیری می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تهدیدات کوبنده دبیرکل حزب الله لبنان علیه رژیم صهیونیستی و مخالفت‌های ملی و مردمی در عراق با زیاده خواهی‌های آمریکا در خصوص حشدشعبی از محورهای مورد توجه روزنامه‌های مطرح جهان عرب است.
وزارت خارجه روسیه ادعاهای آمریکا در خصوص تهدیدات هسته‌ای روسیه را رد کرد.
رئیس جمهور آمریکا در نطقی در کاخ سفید، اولویت‌ کنونی سیاست خارجی کاخ سفید را مقابله با تهدیدات روسیه و مهار نفوذ اقتصادی چین دانست.
رئیس فراکسیون حقوق بشر مجلس گفت: ایران برای احقاق حقوق مردم در حوزه هسته‌ای آنچه را که صلاح است، انجام می‌دهد و از هیچ فرد و کشوری کسب اجازه نمی‌کند.
مشاور امنیت ملی سابق آمریکا می‌گوید واشنگتن برای ایجاد بازدارندگی در برابر تهدیدات و توان هسته‌ای کره شمالی، باید سلاح‌های هسته‌ای خود را در خاک کره جنوبی مستقر کند.
طبق اخبار منتشر شده در منابع خبری، تایوان به بهانه مقابله با تهدیدات چین ۴۰۰ موشک ضد کشتی آمریکایی می‌خرد.
رئیس جمهور ونزوئلا در واکنش به تهدیدات جدید آمریکا اعلام کرد که کاراکاس از فشارهای آمریکا هراسی ندارد.
مجلس نمایندگان آمریکا قرار است هفته آینده در مورد طرح مقابله با شرکت‌های مخابراتی چینی هواوی و زد تی ای که از سوی دولت ایالات متحده تهدیدی امنیتی تلقی می‌شوند، رأی‌گیری کند.
سرلشکر صفوی با اشاره به دوران افول آمریکا و صهیونیست‌ها گفت: دوران افول قدرت آمریکا و صهیونیست‌ها فرا رسیده است. نگاه به همسایگان و نگاه به شرق باعث افزایش وزن ژئوپلیتیکی ایران و گذار وضعیت مردم از شرایط فعلی خواهد شد. ایران باید از این وضعیت تنش آمریکا و اروپا در اوکراین و تنش تایوان به عنوان یک فرصت نگاه کند و بر اساس منافع مشترک با چین و روسیه و تهدیدات مشترک آمریکا علیه سه کشور با یک استراتژی مشخص حرکت کند.
وزارت دفاع کره جنوبی اعلام کرد که ایالات متحده یک بمب افکن B-۵۲ را برای رزمایش مشترک با کره جنوبی در برابر تهدیدات هسته‌ای و موشکی کره شمالی ارسال کرد.
برخلاف بیست سال پیش، امروز احتمال بیشتری هست که مردم آمریکا با یک حمله تروریستی از سوی مهاجمان منفرد مواجه شوند تا از سوی یک سازمان تروریستی بسیار ساختارمند. تهدیدات انفرادی امروز می‌تواند به شیوه‌ای غیرقابل پیش‌بینی براساس انگیزه‌های گوناگون فعال شود.
رئیس سابق سازمان اطلاعات سپاه با اشاره به سه تهدید جهانی برای ایالات متحده آمریکا، گفت: ایران یک مدل جدید حکمرانی را معرفی و آمریکا را تضعیف کرده است.
مانور‌های هفته گذشته آمریکا و اسرائیل به وضوح علیه ایران و شامل آموزش برای مقابله با تهدیدات هسته‌ای بودند. حمله نظامی اخیر علیه تاسیسات اصفهان بیش از آن که اعلان جنگ باشد ارسال یک پیام بود.
رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد که تهدیدات ناشی از تغییرات آب و هوایی علیه بشریت بزرگترین تهدید و مانند خطر سلاح های هسته ای است.
آمریکا سازمان ملل را به تسلیم شدن در برابر تهدیدهای روسیه در مورد تحقیقات پیرامون پهپادهای ایران متهم کرد.
یک کارشناس مسایل بین‌الملل گفت: مواضع و تهدیدات علی‌اف بیش از آنکه بر قدرت خودش متکی باشد، برگرفته از فشارهای ترکیه و آمریکا علیه ایران با هدف ایجاد شکاف بین ایران و آذربایجان است.
رئیس سیا و همتای روس خود در مورد تهدیدات علیه امنیت بین‌الملل در ترکیه گفتگو کردند.
هماهنگ کننده ارتباطات شورای امنیت ملی آمریکا اعلام کرد این کشور خود را متعهد به دفاع از هم پیمانان خود در قبال تهدیدات کره شمالی می داند.
وزیر امور خارجه ترکیه گفت که کشورش نمی تواند تهدیدات آمریکا علیه عربستان را در پی تصمیم «اوپک پلاس» برای کاهش تولید نفت بپذیرد.
مشاور امنیت ملی آمریکا در واکنش به اظهار نظر جدید ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه و استفاده روسیه از همه ابزارهای خود در جنگ، گفت: ما تهدیدهای هسته ای روسیه را جدی می گیریم.
آمریکا، کره جنوبی و ژاپن پس از ۵ سال و به منظور مقابله با تهدیدات کره شمالی و چین، رزمایش مشترک دفاع در برابر حملات موشک‌های بالستیک، برگزار کردند.
وزیر خارجه آمریکا از تعهد کشورش برای دفاع از فیلیپین در برابر تهدیدات نظامی گفت.
هماهنگ کننده راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا گفت که دلیلی برای تشدید تنش با چین با توجه به سفر نانسی پلوسی به تایوان وجود ندارد.
کاخ سفید اعلام کرد که سفر رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به تایون حاکمیت چین را تهدید نمی‌کند و تهدیدات این کشور، آمریکا را نمی‌ترساند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ