وزیر خارجه آمریکا از تعهد کشورش برای دفاع از فیلیپین در برابر تهدیدات نظامی گفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
«ریاض سلامه» رئیس سابق بانک مرکزی لبنان اتهامات وارده و تحریم های جدید آمریکا، انگلیس و کانادا علیه خود را رد کرد و متعهد شد که با این تحریم ها مقابله خواهد کرد.
وزیر دفاع آمریکا مدعی شد این کشور به صلح و ثبات در شرق آسیا متعهد است.
وزیر دفاع آمریکا در نشستی امنیتی تأکید کرد جنگ و درگیری احتمالی در تنگه تایوان ویرانگر خواهد بود و در عین حال مدعی شد آمریکا خود را متعهد به برقراری صلح در منطقه می‌داند.
کره شمالی با انتقاد از بیانیه مشترک آمریکا و کره جنوبی، متعهد شد تا «بازدارندگی نظامی» خود علیه سئول و واشنگتن را تقویت کند.
وزیر خارجه آمریکا عنوان کرد که این کشور به اخلال در برنامه‌های نظامی ایران متعهد می‌باشد.
کاخ سفید بیانیه خود با چشم پوشی از تجاوزات روزافزون صهیونیست‌ها به فلسطینی‌ها و هتک حرمت اماکن مقدس اسلامی در قدس اشغالی و در رأس آن‌ها مسجد الاقصی نیز تأکید کرد: آمریکا به امنیت اسرائیل متعهد است و حق آن برای حفاظت از خود و شهروندانش در مقابل حملات را به رسمیت می‌شناسیم.
وزیر دفاع آمریکا اعلام کرد این کشور خود را در قبال تامین تسلیحات نظامی برای اوکراین متعهد می داند.
وزیر دفاع آمریکا اعلام کرد این کشور خود را در قبال تامین تسلیحات نظامی برای اوکراین متعهد می داند.
یک مقام چینی می‌گوید: چین متعهد به ایجاد جامعه‌ای با آینده‌ای مشترک برای بشریت در حوزه هوش مصنوعی است و تلاش می‌کند از رویکرد مردم محور و اصل هوش مصنوعی برای همیشه حمایت کند تا اطمینان حاصل کند که هوش مصنوعی ایمن، قابل اعتماد، قابل کنترل و قادر به بهتر انجام دادن کارهاست. تقویت توسعه پایدار جهانی و افزایش رفاه مشترک تمام بشریت هدف چین است.
وزیر دفاع آمریکا تاکید کرد که واشنگتن خود را نسبت به تامین امنیت اردن متعهد می داند.
وزارت خارجه چین از آمریکا خواست تا به تعهدات خود در قبال تنگه تایوان متعهد باشد و فروش تسلیحات پیشرفته به تایپه را متوقف کند.
وزیر خارجه آمریکا امروز(دوشنبه) بر تعهد واشنگتن نسبت به تحویل جنگنده‌های اف۱۶ به ترکیه تاکید کرد.
رژه نظامی عظیمی در ۸ فوریه ۲۰۲۳ در پیونگ یانگ پایتخت کره شمالی برگزار شد و رکورد تعداد موشک‌های بالستیک هسته‌ای و قاره پیما را در یک چالش بالقوه برای سیستم‌های دفاعی ایالات متحده به نمایش گذاشت. کیم جونگ اون رهبر کره شمالی متعهد شده که رزمایش‌های نظامی این کشور را گسترش دهد و آمادگی را تقویت کند. اکنون کارشناسان می‌گویند که این نمایش نه تنها به عنوان یک هشدار به آمریکا بود، بلکه تلاشی برای اطمینان بخشیدن به مردم کره شمالی از آینده این کشور بود.
کنعانی تاکید کرد: همکاری‌های دوجانبه ایران و دولت‌های دیگر در زمینه‌های مختلف از جمله همکاری‌های متعارف دفاعی، در چارچوب منافع و مصالح مشترک و منطبق بر حقوق و تعهدات بین‌المللی بوده و علیه هیچ کشور ثالثی نیست و آمریکا خود بیش از هر کشور دیگری دارای قرارداد‌های فروش و همکاری‌های نظامی و دفاعی در منطقه است و با استقرار پایگاه‌های متعدد و پرشمار نظامی در منطقه، ریسک صلح و ثبات منطقه‌ای را افزایش داده است.
وزرای دفاع آمریکا و کانادا متعهد به کمک طولانی مدت به اوکراین شدند.
رئیس دستگاه دیپلماسی همچنین تأکید کرد: کاملا متعهد به تامین حقوق ملت ایران هستیم.
هماهنگ کننده ارتباطات شورای امنیت ملی آمریکا اعلام کرد این کشور خود را متعهد به دفاع از هم پیمانان خود در قبال تهدیدات کره شمالی می داند.
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا گفت: آمریکا در ابتدا در ماه جولای هشدار داد که ایران برنامه دارد به روسیه پهپاد‌هایی برای استفاده در جنگ علیه اوکراین بدهد و در حال حاضر مدارکی داریم که این پهپاد‌ها برای حمله به شهروندان غیرنظامی و زیرساخت‌های مهم غیرنظامی به کار گرفته می‌شوند.
نماینده ویژه آمریکا در امور ایران در اظهاراتی مداخله‌جویانه در توئیتی نوشت که واشنگتن به ارائه "ابزارهای اطلاعاتی" به مردم ایران متعهد می‌باشد.
نماینده ویژه آمریکا در امور ایران در اظهاراتی مداخله‌جویانه در توئیتی نوشت که واشنگتن به ارائه "ابزارهای اطلاعاتی" به مردم ایران متعهد می‌باشد.
رئیس جمهور روسیه از اقدامات تحریک آمیز آمریکا در شرق آسیا و منطقه تایوان انتقاد کرد.
آمریکا در ادامه سیاست‌های جنگ‌افروزانه خود ،متعهد شد که تا سال ۲۰۲۴ برای ارتش اوکراین سامانه پدافند هوایی «ناسامز» تولید و ارسال کند.
نمایندگی آمریکا در سازمان ملل می گوید روسیه نگرانی از بابت صدور روادید برای هیئت اعزامی خود به نشست سالانه مجمع عمومی سازمان ملل نداشته باشد.
سفارت روسیه در قاهره تاکید کرد که آمریکا و اتحادیه اروپا به سیاست استانداردهای دوگانه متعهد هستند و به طور سنتی از مواضع رژیم صهیونیستی دفاع می کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ