منابع عراقی از ورود مقام ارشد امنیتی به استان دیالی در شرق این کشور خبر دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اینکه هدف اصلی جریان شریان چیست، سوالی است که با حدس و گمان می‌توان به آن پاسخ داد. اما براساس یکی از این گمانه‌ها، احتمالا ماموریت اصلی شریان به زیرکشیدن محمدباقر قالیباف از ریاست مجلس یا حتی ناکام گذاشتن او برای نشستن بر جایگاه هیات رئیسه مجلس در صورت ورود مجدد به مجلس شورای اسلامی است.
به نظر می رسد نخستین ماموریت روسیه به ماه پس از حدود نیم قرن با چالشی جدی روبرو شده است.
رضا اسدی جلوتر از رضاییان و مغانلو پشت ضربه پنالتی قرار گرفت تا پنالتی‌زن اول تیمش لقب بگیرد.
یکی از مسئولان نظامی صهیونیست فاش کرد که ماموریت پهپاد شکارشده توسط مبارزان مقاومت در غزه محرمانه بوده است.
منچسترسیتی قصد دارد کائورو میتوما، ستاره ژاپنی، را به عنوان جانشین ریاض محرز به خدمت بگیرد.
رئیس جمهور آمریکا مشاور امنیت ملی خود را به جده عربستان فرستاده است تا شرایط را برای عادی سازی روابط میان ریاض و تل آویو هموار کند.
مهاجم سابق هوادار بعد از گذراندن فصلی نسبتا موفق همراه این تیم لیگ 23 را در خط حمله ذوب آهن توپ می زند.
بارسلونا در شرایط فعلی نمی‌تواند برای جذب ژوائو فلیکس، ستاره پرتغالی، اقدام کند و باید دست به فروش بازیکنانش بزند.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح پس از بازگشت ناو دنا از ماموریت ناوگروه ۸۶ با حضور در سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع این موفقیت را به مهندسان و کارکنان این مجموعه تبریک گفت.
در متن حکم رییس جمهور برای محسن رضایی آمده است: با عنایت به مراتب تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی و با توجه به اهمیت اجرای منویات مقام معظم رهبری در رابطه با موقعیت جدید شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا، به موجب این ابلاغ به عنوان دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا منصوب می‌شوید.
سعید فتاحی که به تازگی به عنوان قائم مقام باشگاه مس رفسنجان انتخاب شده مامور مذاکره با محمد ربیعی است.
رئیس جمهور گفت: دولت آمادگی دارد بسترهای لازم را برای فعالیت سرمایه‌گذاران ایرانی در داخل کشور و همچنین بازگشت تحصیل‌کنندگان ایرانی فراهم کند، تا هم سرمایه‌ها و هم علم و دانش ایرانیان مقیم خارج در راه خدمت به کشور به کار گرفته شود.
شهید سرگرد «رحمان پوردهقان» مامور کلانتری شماره ۱۷ خرم آباد، ۲۵ آذر ماه ۱۴۰۰ حین ماموریت در شهر خرم‌آباد، مورد اصابت گلوله جنگی اشرار مسلح قرار گرفت و پس از انتقال به بیمارستان شهدای عشایر به مقام والای شهادت نائل آمد.
سفر این مقام سابق کشور عراق به تهران در حالی انجام شده که در هفته‌‌‌های پیش برخی مقامات و چهره‌‌‌های سرشناس عراق نسبت به نقش الکاظمی در ترور فرماندهان مقاومت موضع‌‌‌گیری جدی داشتند.
رئیس جمهور با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری در بازدید از نمایشگاه دستاوردهای صنعتی کشور، معاون اول رئیس جمهور را مامور تشکیل کارگروهی برای پیگیری تحقق توصیه‌های ایشان و همچنین مطالبات فعالان اقتصادی و تولیدگران کرد.
روزنامه یدیعوت آحارونوت امروز در گزارشی با اشاره به آغاز دوران ماموریت هرتزی هالیوی در مقام رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی، به سه ماموریت عملیاتی وی اشاره کرد.
حجت الاسلام حسین طائب، رئیس سابق سازمان اطلاعات سپاه در مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه زنجان: در موضوع خبرگزاری فارس، چند بار به این برادر تذکر داده شده حتی به مرحله قضائی رسیده و برخورد هم شده است. این که این شخص برای بولتن ماموریت داشته نه این طور نبوده، این شخص انشای خبر می‌کرده و این نشریه و بولتن را به دستگاه‌های مختلف می‌داده و می‌فروخته. این فرد یک زمانی قائم مقام خبرگزاری فارس بوده است. / خبرگزاری دانشجو
معاون راهبردی قوه قضائیه ماموریت‌های قرارگاه پیگیری تدابیر و فرامین هشت‌گانه مقام معظم رهبری را تشریح کرد.
معاون راهبردی قوه قضائیه ماموریت‌های قرارگاه پیگیری تدابیر و فرامین هشت‌گانه مقام معظم رهبری را تشریح کرد.
رئیس دبیرخانه شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور گفت: وزارت امور خارجه مأموریت دارد در زمینه تردد هموطنان ایرانی مقیم خارج کشور تسهیلات بیشتری ارائه کند.
زاهدان- نماینده مقام معظم رهبری در سفر به سیستان و بلوچستان با بیان اینکه مأموریت ما شنیدن گلایه‌ها و مطالبات مردم است، تاکید کرد که جمع‌بندی موارد به رهبر انقلاب تقدیم می‌شود.
وزیر راه و شهرسازی طی حکمی هادی عباسی اصل را به سمت معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی و قائم مقام خود در نهضت ملی مسکن منصوب کرد.
سفرهای دور و نزدیک که لابد حق ماموریت ارزی و سایر مخارج را هم بر دوش کمیته ملی المپیک می‌گذارد، نهادی که مدام از کمبود بودجه در رنج بوده و برای بسیاری از نیازهای حرفه‌ای ورزشکاران پاسخ کافی و مثبتی ندارد.
مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران علت اختلال در اینترنت و خطوط تلفن ثابت و سیار را آتش سوزی تعدادی از خطوط ارتباطی در شرکت مخابرات منطقه ۸ تهران اعلام کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ