رئیس جمهور گفت: دولت آمادگی دارد بسترهای لازم را برای فعالیت سرمایه‌گذاران ایرانی در داخل کشور و همچنین بازگشت تحصیل‌کنندگان ایرانی فراهم کند، تا هم سرمایه‌ها و هم علم و دانش ایرانیان مقیم خارج در راه خدمت به کشور به کار گرفته شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سمنان- رئیس کل دادگستری استان سمنان از دستگیری چهار مامای غیرمجاز در شهرستان شاهرود خبر داد و گفت: این افراد سقط جنین عمدی انجام می‌دادند.
دبیر ستاد حقوق بشر از ۴ برابر شدن میزان مرگ و میر در بین بیماران تالاسمی به دلیل تحریم‌ها خبر داد.
دبیر ستاد حقوق بشر از ۴ برابر شدن میزان مرگ و در بین بیماران تالاسمی به دلیل تحریم‌ها خبر داد.
مسابقات پنج وزن دوم رقابت‌های کشتی آزاد جوانان قهرمانی جهان از صبح امروز (سه شنبه) در شهر امان اردن در حال برگزاری است.
حتی اگر ۶ میلیارد دلار اخیر که در قالب توافق ایران و آمریکا آزاد شده، به صورت نقد در اختیار ایران قرار می‌گرفت، تنها می‌توانست بخش کوچکی از نیاز‌های کشور به سرمایه گذاری در حوزه‌های مولد را پوشش دهد. کافی است توجه داشته باشیم که بر اساس برخی ارزیابی ها، صنعت نفت و گاز کشورمان به بیش از ۱۰۰ میلیارد دلار سرمایه گذاری نیاز دارد.
رئیس کل دادگستری استان فارس از دستگیری ۴ فرد مظنون به همکاری در حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (ع) خبر داد.
ارتش پاکستان امروز از برگزاری عملیاتی در «باجور» و هلاکت ۴ تروریست در جریان آن خبر داد.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از انجام چهار ماموریت ویژه پلیسی طی شبانه روز گذشته در استان خبر داد و گفت: شش نفر در این راستا دستگیر شدند.
ماموریت آتی اسپیس ایکس برای ارسال فضانوردان به فضا تا اواخر ماه آگوست ۲۰۲۳ میلادی به تاخیر افتاده است.در این ماموریت ۴ فضانورد به ایستگاه فضایی بین المللی می روند.
آباد در راستای دفاع از ناهمخوانی و بی‌ارتباطی تجربه کاری و مدرک تحصیلی‌اش با کار در دستگاه دیپلماسی بیان کرد که «قریب به ۴ سالی که به همراه همسرم در ماموریت کشور انگلستان زندگی می‌کردیم همچنان با جامعه ایرانیان خارج از کشور در مراکز دانشجویی (کانون توحید و مرکز اسلامی لندن) همکاری داشتم.
شرکت ویرجین گالاکتیک  نخستین ماموریت تجاری خود را روز گذشته با موفقیت انجام داد و ۴ مسافر را با هواپیمای فضایی خود به زیر مدار زمین برد.
رشت- فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی گیلان از مجروح شدن ۲ نفر از مأمورین این یگان در حین مأموریت خبر داد و گفت: ۴ نفر از قاچاقچیان چوب پس از مجروح کردن ماموران متواری شدند.
۴ فضانورد ماموریت خصوصی Ax-۲ به ایستگاه فضایی بین المللی طبق برنامه ریزی قبلی همراه کپسول دراگون روی اقیانوس فرود آمدند.
دومین ماموریت خصوصی ارسال فضانوردان به ایستگاه فضایی بین المللی انجام شد.
ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش متشکل از ناوشکن تمام ایرانی دنا و ناوبندر مکران پس از طی ۶۳ هزار کیلومتر مسیر دریایی در بندر صلاله عمان پهلوگیری کرد. این ناوگروه از ۲۹ شهریور سال ۱۴۰۱ به ماموریت دریانوردی دور کره زمین اعزام شده و هم اکنون در ۲۳۶ امین روز سفر دریایی خود به سر می‌برد. این ناوگروه با حرکت از مبدأ بندرعباس، در نخستین ایستگاه در بندر بمبئی هند توقف کرد و سپس با عبور از خلیج بنگال و تنگه مالاگا در جاکارتا پایتخت اندونزی پهلو گرفت. صلاله آخرین ایستگاه ناوگروه ۸۶ نداجا پیش از رسیدن به ایران است و دریادلان ایرانی پس از جدا شدن از اسکله صلاله به سمت کشورمان حرکت خواهند کرد تا نهایتا با طی حدود ۲ هزار کیلومتر مسیر باقی‌مانده در بندرعباس پهلوگیری کنند. مجموع مسیر طی‌شده توسط ناوگروه ۸۶ نداجا تاکنون حدود ۶۳ هزار کیلومتر بوده و این ناوگروه تاکنون ۴ بار از خط استوا عبور کرده است
اینهمه سفر خارجی پیاپی تاج و ادعای جلسات فشرده در حالی که به زبان خارجی مسلط نیست و چند پرونده قضایی دارد ، برای چه هدفی انجام می‌شود؟ مردم حق دارند رقم حق ماموریت دلاری و حقوق ارزی تاج از ای‌اف‌سی را بدانند و از دستاوردش باخبر شوند
اینهمه سفر خارجی پیاپی تاج و ادعای جلسات فشرده در حالی که به زبان خارجی مسلط نیست و چند پرونده قضایی دارد ، برای چه هدفی انجام می‌شود؟ مردم حق دارند رقم حق ماموریت دلاری و حقوق ارزی تاج از ای‌اف‌سی را بدانند و از دستاوردش باخبر شوند
دارنده مدال نقره قهرمانی آسیا در رشته پارا کایاک گفت: سعی دارم در قهرمانی آسیا ازبکستان در دو ماده کایاک و کانو ۲۰۰ و ۵۰۰ متر به ۴ مدال دست پیدا کنم.
تیم ملی با کی‌روش به جام جهانی رفت. دو باخت به دست آورد آن هم درست جلوی امریکا و انگلیس. بدترین باخت تاریخ ایران در جام جهانی را رقم زد و در حالی که همه نتایج گروه به نحوی رقم خورده بود که ایران می‌توانست با ۴ امتیاز راهی دور بعد شود، نتوانست از پس ماموریت بربیاید. او رویای صعود به دور حذفی در جام جهانی ۳۲ تیمی را برباد داد.
خبرگزاری مهر:‌ تعدادی از اغتشاشگران چهارشنبه شب (۴ آبان‌ماه) به دو نفر از پرسنل شهرداری منطقه ۵ در حین انجام مأموریت حمله و آن‌ها را به شدت مجروح کردند.
تعدادی از اغتشاشگران چهارشنبه شب (۴ آبان‌ماه) به دو نفر از پرسنل شهرداری منطقه ۵ در حین انجام مأموریت حمله و آن‌ها را به شدت مجروح کردند.
سرپرست سازمان نوسازی شهر تهران از آماده شدن طرح های توجیهی برای تولید مسکن در اراضی در اختیار شهرداری در مناطق ۱۴،۱۲،۵ و ۲۰ در قالب مأموریت های قرارگاه جهادی مسکن پایتخت خبر داد.
شب گذشته اسپیس ایکس  خدمه ماموریت «کرو-۵» را به ایستگاه فضایی بین المللی فرستاد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ درخواست طلاق از شوهر به خاطر دزدی/ کلاهبرداری ۴ میلیاردی با ادعای نفود در دستگاه‌های اجرایی/ قتل همخانه‌ای به خاطر اختلاف/ کلاهبرداری به بهانه کمک به بی خانمان‌ها/ به خاطر یک میله آهنی قاتل شدم/ دزدی با عینک دودی!/ آخرین مأموریت پلیس فداکار/ سپر به سپر تا جنایت!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ