در هفت فصل گذشته لیگ پرتغال، هیچ بازیکنی از پورتو آقای گل لیگ این کشور نشده و اکنون مهدی طارمی فرصت دارد تا در این زمینه رکوردشکنی کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حسین شنانی می‌گوید اعضای تیم صنعت نفت هم قسم شده‌اند تا در مسابقات این فصل لیگ برتر برای خوشحالی مردم آبادان و شادی روح محمد عجمی‌پور وارد زمین شوند.
تیم ملی والیبال ایران برای قهرمانی پنجم در آسیا هم قسم شده است.
کوشکی گفت: آیا مداحی که به لاک مشکی قسم می‌دهد، نمی‌داند که مخاطب او افراد مذهبی هستند نه غیر مذهبی؟ او به هوای اینکه افرادی را جذب کند این سخن را می‌گوید، غافل از اینکه با چنین کاری عده‌ای از دینداران را از خود دور می‌کند و هیچ جذبی حداکثری هم رخ نمی‌دهد.
روبرتو کارلوس اطمینان دارد که کارلو آنچلوتی هیچ قراردادی با تیم ملی برزیل امضا نکرده و ادعای رئیس فدراسیون این کشور دروغ بوده است.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس روایتی از جلسه با دروازه‌بان ملی‌پوش این تیم قبل از فسخ قراردادش داشت.
الهلال عصر در ال‌کلاسیکو عربستان به تساوی دو بر دو مقابل الاتحاد جده دست یافت و فاصله النصر تا صدر جدول را کاهش داد.
رضا عنایتی، سرمربی سابق هوادار، به اتهام تبانی بازیکن این تیم در بازی برابر استقلال واکنش نشان داد.
رییس سابق فوتبال تهران در گفتگوی اختصاصی با ورزش سه پاسخ منتقدان را داد.
فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه این نیرو برای حل دو معضل که دغدغه مردم است هم قسم شده‌اند، گفت: یکی از موضوعات مقابله با سارقان و مالخران است که تعداد زیادی سارق و مالخر دستگیر شدند و اجناس در اختیار اداره آگاهی قرار گرفته است تا تعیین مالکیت شود.
سعیده موح، مادر اشرف حکیمی، به اتهامات تجاوز پسرش به یک زن 24 ساله واکنش نشان داد.
سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس نسبت به مشکلات مالی موجود در این باشگاه انتقاداتی وارد کرد.
عوض الجعلی، پزشک الهلال سودان، جزئیاتی را درباره درگیری خود با بازیکنان الاهلی مصر مطرح کرد.
همسر سابق دنی آلوز، ستاره برزیلی که به اتهام تجاوز در زندان به سر می‌برد، از او دفاع کرده و می‌گوید با شناختی که از آلوز دارد او امکان ندارد به زنی تعرض کند.
مادر مقتول را قسم می‌دهم به هر آنچه باور دارد به خاطر مادرم من را ببخشد. مادرم زن رنج‌کشیده و تنهایی است. مرگ برای خودم مهم نیست، اینکه مادرم اذیت می‌شود خیلی آزارم می‌دهد.
روابط عمومی صداوسیما خطاب به مجلس نوشت: «صداوسیما: مجلس انقلابی با تصویب بودجه ما پاسخ محکمی به دشمنان بدهد. دلیل جیغ‌های بنفش رسانه‌های معاند و دروغ‌گو در خصوص بودجه رسانه ملی معلوم است. به بودجه ما حمله می‌شود، چون می‌دانند باطل‌السحر نقشه‌های شوم هستیم.» این درخواست یادآور این ضرب المثل عامیانه است که «گفتی باور کردم، قسم خوردی شک کردم»
این مهاجر ۲۴ ساله سومالیایی برای نمایندگی از ناحیه ۶۳ در مجلس سنای ایالت مینه‌سوتا نامزد شده بود.
رئیس فدراسیون هندبال گفت: تیم ملی در گروه سختی قراردارد و با تیم های بزرگی همگروه است، اما همه برای کسب نتیجه خوب هم قسم شده‌اند.
مجموعه پیکان در فاصله کوتاه تا دیدار با پرسپولیس هم قسم شدند.
مشهد ـ مجمع بسیجیان مشهد در بیانیه‌ای اعلام کرد: امروز بسیج دیوار مستحکمی در مقابله با نفوذ دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی ایران است.
متهم افغانستانی گفت: قسم می‌خورم مرتکب جرم نشدم. من خودم نامزد دارم و قصد ازدواج دارم. بعد از سال‌ها تلاش به دختر مورد علاقه‌ام رسیده‌ام، چرا باید با چنین کاری زندگی‌ام را خراب کنم. دختری که شکایت کرده هم تاکید کرده که، چون من متجاوزان را به باغ راه دادم عصبانی شده و من را هم متجاوز معرفی کرده، اما فعلاً در بازداشت هستم تا ببینم چه می‌شود.
متهم افغانستانی گفت: قسم می‌خورم مرتکب جرم نشدم. من خودم نامزد دارم و قصد ازدواج دارم. بعد از سال‌ها تلاش به دختر مورد علاقه‌ام رسیده‌ام، چرا باید با چنین کاری زندگی‌ام را خراب کنم. دختری که شکایت کرده هم تاکید کرده که، چون من متجاوزان را به باغ راه دادم عصبانی شده و من را هم متجاوز معرفی کرده، اما فعلاً در بازداشت هستم تا ببینم چه می‌شود.
می‌گویند تبانی شده و من از این ناراحتم. اگر قرار است تلفن کسی شنود شود، اولین نفر خودتان هستید؛ شخص خودت را باید شنود کنند و ببینند در استقلال چه خبر است.
مدافع جوان و باتجربه پیکان معتقد است قبل از گل ذوب‌آهن سجاد عاشوری روی او خطا کرده است.
سردار آزمون قسم خورده که هیچ فشاری برای برداشتن استوری‌اش در کار نبوده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ