سعیده موح، مادر اشرف حکیمی، به اتهامات تجاوز پسرش به یک زن 24 ساله واکنش نشان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
من هم جزو گزینه‌های سرمربیگری بودم اما در آن شرایط آقای نکونام انتخاب خوبی بود؛ باید به او کمک کنیم.
یک رسانه فرانسوی نامه‌ای را فاش کرده که از طرف پاری سن ژرمن برای کیلیان امباپه ارسال شده و در آن بار دیگر با او اتمام حجت کرده‌اند که یا باید تمدید کند یا راهی باشگاهی دیگر شود.
کریم بنزما پیشنهاد تمدید رئال را قبول نکرد و راهی الاتحاد عربستان شد در حالی که بسیاری فکر می کردند او فوتبالش را در رئال تمام می کند.
مدیرعامل استقلال بالاخره یک تصمیم درست گرفت؛ او برخلاف روزهای گذشته برای انتخاب سرمربی جدید وعده نداد و از هواداران برای انتخاب گزینه اصلح زمان خواست.
درست زمانی که جن اتکینز از آینده ی خود مطمئن بود، دنیای او زیر و شد، زمانی که نامزدش تصمیم به ترک او گرفت و اضافه وزنش را دلیل آن عنوان کرد.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی با ابراز رضایت از عملکرد نماینده وزن 72 کیلوگرم ایران در تورنمنت بیشکک، تاکید کرد که نسخه اصلی رضا گرایی در وزن 67 کیلوگرم و پیک آمادگی او در مسابقات جهانی 2023 بلگراد خواهد بود.
ابراهیم فیاض گفت: فروغی حتی تعلیم و تربیت شاهانۀ قبل از اسلام را در خانوادۀ رضاشاه آغاز می‌کند. او هر روز عصر در کاخ شاه به رضاشاه و خانواده‌اش درس ایران ماقبل اسلام می‌داد. تاج‌الملوک در خاطراتش می‌نویسد که ما همگی متخصص تاریخ قبل از اسلام شده بودیم. رضاشاه هم مثل مبصر کلاس، همه را مجبور می‌کرد که بنشینند و درس فروغی را گوش کنند.
برونو فرناندز، هافبک منچستریونایتد با ضربه پنالتی به چلسی گل زد و شادی پس از گل او جنجال‌ساز شد.
کارلو آنچلوتی بعد از پیروزی رئال مقابل رایو وایه‌کانو بار دیگر از وینیسیوس جونیور حمایت کرد و گفت بخشیده شدن کارت قرمز او کاملا درست اما بی‌سابقه و عجیب بوده است.
سرمربی ذوب‌آهن می‌گوید اگر تصمیم داور در صحنه گل مردود درست باشد، از او تشکر خواهد کرد.
همبازی سابق سادیو مانه، ستاره سنگالی بایرن، می‌گوید او پیش از پیوستن به لیورپول می‌توانست راهی یونایتد شود ولی تصمیم درست را گرفت تا به یورگن کلوپ ملحق شود.
در پیچ و خم‌های مختلف زندگی حاشیه کم نداشته. خیلی‌ها هم این حاشیه‌ها را برایش درست کردند، اما برای او که هدفش مشخص بود گاهی واکنش‌اش به همه این حاشیه‌ها فقط یک لبخند ساده بود. او خود خودش است. هادی چوپان. به قول خودش متر به تنش نمی‌زند، سرش توی کار خودش است و هر کاری را که دلش بخواهد انجام می‌دهد. مثل ساز زدن و خواندن حتی اگر فالش باشد؛ که البته برای خودش دلنشین.
کریستوف گالتیه، سرمربی پی‌اس‌‌جی، در آستانه بازی تیمش با بایرن مونیخ می‌گوید بر خلاف انتقادها از نیمار غیبت او به ضرر تیمش خواهد بود.
سال قبل به خواستگاری جوانی پاسخ مثبت دادم که بسیار رفیق باز بود به همین دلیل هم خیلی زود به مواد مخدر آلوده شد و من در حالی از او طلاق گرفتم که دخترم در کلاس سوم دبستان تحصیل می‌کرد. آن زمان در تربت جام ساکن بودیم و من به ناچار بعد از جدایی از همسرم دست دخترم را گرفتم و به مشهد آمدم چرا که عاطفه مادری اجازه نمی‌داد سرپرستی جگرگوشه ام را به مردی معتاد و بی مسئولیت بسپارم خلاصه من برای تامین مخارج زندگی در یک رستوران مشغول کار شدم
در حسا‌س‌ترین لحظه‌های بازی شب گذشته گل سوم تیم وولورهمپتون از سوی داور رد شد. آیا حق با او بود؟
حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور در مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه تربیت دبیر شهید رجائی: برخی افراد حاضر در اغتشاشات اطلاع درستی از مسائل نداشته و تحت تاثیر تبلیغات فضای مجازی بودند. معاون اول رئیس جمهور که به یکی از خوابگاه‌های دانشجویی رفته بود، او را نمی‌شناختند. عده ای یا نسبت به مسائل کشور بی تفاوت هستند یا کم اطلاع هستند
درست در لحظه‌ای که پنالتی آخر آرژانتین گل شد، به جای از گلزن، همه نگاه‌ها به سمت مسی بود.
کارشناس و پیشکسوت داوری بین المللی ضمن تاکید بر درست بودن تصمیم جنجالی علیرضا فغانی در بازی اروگوئه مقابل پرتغال، فیفا را ملزم به حمایت از این داور ایرانی می‌داند.
درست یک‌ سال بعد از آن روزهای سخت که می‌رفت حتی به پایان کار موریاسو در ژاپن بیانجامد، این مربی حالا به یک قهرمان تبدیل شده است.
این شایعه که وزیر به بازیکنان تیم ملی یک روز قبل از بازی خبر داده بود که ممکن است وی با قطر معامله‌ای کرده باشد چقدر درست است؟
پپ گواردیولا می‌گوید او هم مثل یورگن کلوپ با ایده مالک باشگاه چلسی برای برگزاری یک مسابقه بین بزرگ‌ترین ستاره‌های لیگ برتر مخالف است.
مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو از زمان حضورش در این تیم چهار بار با کارت قرمز از زمین اخراج شده است که تازه‌ترین اخراج او در بازی با اتلتیکو مادرید رخ داد.
رئیس سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک گفت: هر عضو اتحادیه انجمن‌های اسلامی باید حداقل یک‌زبان خارجی را به‌طور حرفه‌ای فرا بگیرد و در تعامل با یک دوست غیرهموطن، تحلیل‌های او را بشنوند.
رئیس سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک گفت: هر عضو اتحادیه انجمن‌های اسلامی باید حداقل یک‌زبان خارجی را به‌طور حرفه‌ای فرا بگیرد و در تعامل با یک دوست غیرهموطن، تحلیل‌های او را بشنوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ