رئیس ائتلاف دولت قانون در واکنش به تجمع طرفداران جریان صدر در مقابل شورای عالی قضایی عراق گفت که این اقدام را محکوم می کنیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شماری از شهرک‌نشینان صهیونیست امروز دوشنبه با حمایت نظامیان این رژیم به مسجدالاقصی و مناسک تحریک‌آمیز تلمودی را به جا آوردند.
منابع فلسطینی صبح امروز یکشنبه از تعرض ده‌ها شهرک نشین صهیونیست به مسجدالاقصی خبر دادند.
شماری از شهرک‌نشینان صهیونیست صبح امروز چهارشنبه با حمایت نظامیان صهیونیست به مسجدالاقصی تعرض کردند.
در پی شکایت دو دختر ۱۷ ساله از سه پسر ۱۷ تا ۲۰ ساله آن‌ها مدعی شدند که این پسر‌ها به آن‌ها تجاوز کرده و از آزارشان فیلم گرفته و منتشر کرده‌اند.
ارتش رژیم صهیونیستی در تعرضی جدید ۳ متر از خط موسوم به عقب‌نشینی در مرز میان لبنان و اراضی اشغالی جلوتر آمد و چندین بلوک بتنی را در نزدیکی منطقه بعثائیل در تپه‌های کفرشوبا نصب کرد.
وزیر تندرو کابینه رژیم صهیونیستی به همراه ده‌ها شهرک‌نشین صهیونیست، تحت حمایت شدید پلیس این رژیم به مسجدالاقصی تعرض کردند.
اواسط خرداد ماه جاری، «تبسم»؛ دختری ۱۵ ساله برای ثبت نام در آموزشگاه زبان در شهرستان محلات در حال گذر از خیابان بوده که ناگهان در کوچه‌ای خلوت یکی از سارقان مو‌های بلند او را از پشت سر می‌کشد تا بتواند گوشی او را سرقت کند. تبسم در همین حین از دادن گوشی‌اش ممانعت می‌کند و سارقان او را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهند.
شماری از شهرک‌نشینان صهیونیست امروز یکشنبه با حمایت شدید نظامیان صهیونیست به مسجدالاقصی تعرض کردند.
شماری از وزرای کابینه نتانیاهو در کنار دستکم یک هزار نفر از شهرک نشینان صهیونیست امروز به مسجدالاقصی تعرض کردند.
جمعی از نمایندگان در بیانیه‌ای از رئیس دستگاه قضا خواستند تا با صدور دستور ویژه، اجازه ندهد تا اختلاف نظرها، کم‌کاری‌ها، تعارضات منافع و کارشکنی‌ها مانع اجرای قانون تسهیل شود.
شماری از شهرک‌نشینان صهیونیست امروز یکشنبه با حمایت شدید نظامیان صهیونیست به مسجدالاقصی تعرض کردند.
تعرض‌های مکرر صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی ادامه دارد و امروز نیز ۲۶۸ شهرک‌نشین صهیونیست این مکان مقدس را مورد تعرض قرار دادند.
میوه انجیر تعرق آور، ادرارآور، تب بر، ضد یبوست و تقویت کننده بوده است و برای افرادی که قصد دارند وزن خود را افزایش دهند و نیز بیمارانی که دوران نقاهت را می‌گذارانند بسیار مفید است. انجیر تقویت کننده دستگاه گوارش بوده و سوء هاضمه را درمان می‌کند.
شهرک نشینان صهیونیست تحت حمایت نظامیان رژیم صهیونیستی از سمت باب المغاربه به مسجد الاقصی تعرض کردند.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی: بر این اساس و مطابق کلیه تحقیقات انجام شده هیچ‌گونه سند و مدرکی مبنی بر انجام تعرض فیزیکی از سوی مربی موصوف نسبت به دانش‌آموزان این مدرسه فوتبال نزد دستگاه قضایی ارایه نشده و به اثبات نرسیده است.
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با محکوم کردن تعرض به سفارت جمهوری آذربایجان تاکید کرد که دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی این پرونده را تا دستیابی به نتیجه نهایی پیگیری خواهند کرد.
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با محکوم کردن تعرض به سفارت جمهوری آذربایجان تاکید کرد که دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی این پرونده را تا دستیابی به نتیجه نهایی پیگیری خواهند کرد.
رودسر- فرمانده انتظامی رودسر از دستگیری عامل تعرض به پایگاه‌های بسیج در این شهرستان خبر داد و گفت: متهم ۳۹ ساله با هماهنگی دستگاه قضایی در خانه اش دستگیر شد.
مسعود ستایشی: دادخواهان از ما می‌خواهند که با مسببان اصلی که زندگی مردم را به آشوب کشیده‌اند، آنهایی که مرتکب قتل و غارت شده‌اند، قرآن کریم و یا پرچم مقدس جمهوری اسلامی را به آتش کشیدند، به اموال خصوصی و عمومی تعرض کردند، برخوردی ریشه‌ای و محکم و مقتدرانه صورت گیرد.
سخنگوی دستگاه دیپلماسی ضمن انتقاد از تعرض دوباره به سفارت ایران در انگلیس، گفت: دولت انگلیس اگر نمی‌تواند امنیت را تأمین کند به ما اعلام کند.
رئیس دستگاه قضا گفت: با اغتشاشاگران، متعرضین به مال، جان و عرض مردم برخورد بازدارنده می‌شود و کسانی که با دشمن کینه‌توز همصدا و همدست شدند و جوانان را تحریک کرده و آنان را به خیابان آوردند و عناصری که به عنوان عوامل مزدور دشمن به جان و مال مردم تعرض کردند، بدانند که با آن‌ها برخورد سختی می‌شود
همچنان که در سایر نقاط کشور شاهد تجمعات اعتراضی مردم به برخی رفتار‌ها هستیم در البرز نیز شاهد این موضوع هستیم. اما برای این اعتراضات مسیر قانونی وجود دارد اگر اعتراضات از مسیر قانونی خارج و موجب تعرض به امنیت و آسایش مردم شود دستگاه انتظامی، امنیتی و قضایی مکلف به انجام وظیفه در این بخش خواهد بود.
رهبر جریان حکمت ملی عراق در سخنانی تاکید کرد: تعرض به دستگاه قضایی عراق را وارد آشوب می‌کند.
دستگاه قضایی تا الان و تا این مرحله ۱۴ تن از کسانی که در ماجرای متروپل احتمال قصور و تقصیر آن‌ها بوده، بازداشت کرده است. در بیان مطالب انصاف و عدالت را رعایت کنیم. هر تصمیمی نسبت به قاصران و مقصران حادثه متروپل گرفته شود به موجب قانون خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ