امروز کاخ السلام بغداد میزبان رئیس جمهور، نخست وزیر، رئیس پارلمان و رئیس شورای عالی قضایی عراق بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ایران بعد از جنگ جهانی به کشوری پریشان و آشفته تبدیل شد. همچنین نیرو‌های روسی حاضر به ترک ایران نبودند و شرط خروج آنان از ایران به دست آوردن امتیاز نفت شمال بود. تنها کسی که در تاریخ سر استالین را کلاه گذاشت قوام بوده است که خواندن ماجرای آن خالی از لطف نیست.
وزیر خارجه برزیل اعلام کرد روسای جمهور روسیه و برزیل احتمالا در نشست آتی گروه «بریکس» در آفریقای جنوبی دیدار و درباره تحولات جهانی رایزنی خواهند کرد.
نشست مشترک وزرای امور خارجه و ورزش با حضور روسای فدراسیون‌های وزارت ورزش بعدازظهر امروز شنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۲ در وزارت امورخارجه برگزار شد.
وزرای خارجه، روسای سازمان‌های اطلاعات و مشاوران امنیت ملی ترکیه، سوئد و فنلاند پیش از اجلاس ناتو در بروکسل دیدار خواهند کرد.
روسای جمهور برزیل و آفریقای جنوبی در مورد نشست بریکس و وضعیت اوکراین گفتگو کردند.
نمایندگان مردم در خانه ملت در نشست علنی ۱۹ اردیبهشت ماه مجلس به بررسی و آسیب شناسی ساز و کار تأمین و تخصیص نیازهای ارزی در حوزه واردات مواداولیه و تجهیزات مورد نیاز واحدهای صنعتی تولیدی پرداختند و بانک مرکزی را مسئول ثبات بازار و نرخ ارز دانستند.
نماینده تنکابن در مجلس با بیان اینکه آنچه روز گذشته در روستای دانیال سلمان شهر رخ داد قابل پیش بینی و قابل پیشگیری بود گفت: نیروی انتظامی، دادستانی و اوقاف باید نسبت به کشته شدن دو روستایی بی گناه پاسخگو باشند و موضوع را پیگیری کنند و همچنین از تجربه‌های گذشته درس بگیرند.
نشست سران قوا با حضور روسای قوای سه‌گانه کشور به میزبانی رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
نشست روسای کاروان‌های ورزشی دانشجویان جهان با حضور هادی بشیریان سرپرست کاروان ورزشی ایران در چنگدو آغاز شد.
روسای فدراسیون‌های ورزشی در جریان نشست خود و در محکومیت تحریم سید حمید سجادی توسط اتحادیه اروپا ایستادند و وزیر ورزش را تشویق کردند.
روسای فدراسیون‌های ورزشی در جریان نشست خود و در محکومیت تحریم سید حمید سجادی توسط اتحادیه اروپا ایستادند و وزیر ورزش را تشویق کردند.
یک منبع فلسطینی از حضور روسای سازمان های امنیتی مصر و اردن در رام الله و یک نشست مهم امیتی پرده برداشت.
نشست مشورتی روسای جمعیت‌های ملی صلیب سرخ و هلال احمر منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا آغاز شد.
نشست مشورتی روسای جمعیت‌های ملی منطقه مِنا در بیروت با حضور هلال احمر ایران برگزار می‌شود
نشست تخصصی همسران روسای جمهور در نخستین کنگره بین‌المللی بانوان تاثیرگذار برگزار شد.
رئیس مجلس صبح امروز و پیش از آغاز سیزدهمین اجلاس روسای مجالس آسیایی با اعضای هیئت ایرانی حاضر در این اجلاس دیدار و گفتگو کرد.
نشست چین و اعراب از تغییر پارادایم در سیاست‌های کشورهای عربی نشان دارد؛ تغییر پارادیمی که بستر را برای رفع نیازهای چین در زمینه انرژی و جایگزینی یوآن با دلار هموار می کند.
روسای قوای مجریه، مقننه و قضائیه در نشست سه جانبه خود که در محل نهاد ریاست جمهوری برگزار شد، حفظ آرامش کشور را برای فعالیت‌های اقتصادی و کسب و کار مردم ضروری دانسته و تاکید کردند جامعه ایرانی در حال حاضر برای غلبه بر خصومت و تفرقه‌افکنی ایران‌ستیزان به وحدت همه اقشار فارغ از زبان، مذهب و قومیت نیاز دارد و همه ارکان کشور باید در این مسیر بکوشند.
روسای سه قوه همچنین از خدمات و مجاهدت‌های شبانه‌روزی حافظان امنیت طی روزها و هفته‌های گذشته قدردانی و تاکید کردند: امنیت و آرامش در کشور زیربنای هر نوع توسعه‌یافتگی و فعالیت‌های اقتصادی و کسب و کارهای مردم است.
نشست هم اندیشی با روسای مناطق فدراسیون روسیه
حجت‌الاسلام محسن قرائتی، رئیس ستاد اقامه نماز کشور در سی وششمین اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش گفت: معلمی مثل قضاوت، شغل نیست. ارزش معلمی اگر بیشتر از فقیه نباشد کمتر نیست. من یک کلاس معلمی را با یک دوره نمایندگی عوض نمی‌کنم.
در پایان دور اول سفرهای استانی دولت مردمی، روسای ٣ قوه در نشست مشترک خود بر همکاری و همدلی برای اجرایی شدن مصوبات این سفرها تاکید کردند.
روسای ٣ قوه در نشست مشترک خود بر همکاری و همدلی برای اجرایی شدن مصوبات دور اول سفرهای استانی دولت تاکید کردند.
در دیدار سجاد انوشیروانی، سرپرست فدراسیون وزنه برداری با غلامرضا نوروزی، رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی، توسعه تعاملات دوطرفه این دو فدراسیون مورد تاکید قرار گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ