تبریز- رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی از پیشنهاد اعتبار ۳۷۶ هزار میلیارد ریالی برای اجرای طرح به زراعی در این استان خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علی لاریجانی در جمع گروهی از کارآفرینان استانی گفت: متمرکز اداره کردن کشور غلط است و باعث میشود نخبگان استانی احساس مشارکت نکنند. مصالح منطقه ای را مرکز نشینان به خوبی نمی دانند و مناطق بهتر می‌دانند.
در برنامه هفتم توسعه پیشنهاد کردیم بخشی از اعتبارات در حوزه پیشگیری وارد شود تا یک فرد که به طور مثال زمینه دیابت یا فشار خون دارد به موقع شناسایی شده و دیرتر به ناتوانی و در نتیجه هزینه‌های هنگفت برسد که معمولا در بیمار دیابتی مشاهده می‌شود. البته مشوق‌هایی نیز تعیین شده تا اگر افراد بتوانند از خود مراقبتی استفاده کنند، مشمول این مشوق‌ها شوند. امیدواریم با تغییر شیوه زندگی مردم، به کاهش هزینه‌های افراد به علت بیماری کمک کنیم.
علی لاریجانی گفت: در قانون اساسی چند وزراتخانه فقط نام برده شده که شامل وزارتخانه‌های اطلاعات، خارجه، دفاع و دادگستری است. اتفاقا این‌ها را نمی‌شود منطقه‌ای کرد. به نظرمن باید دولت را دو قسم کنیم، یک قسم وزرای ستادی و یک قسم وزرای منطقه ای. وزرای منطقه‌ای مسئول چند استان می‌شوند، از مجلس هم رای اعتماد می‌گیرند.
جواد نکونام سرمربی استقلال بابت جذب بازیکنان جدید، روی حرف خودش ایستاد
بارسلونا آخرین پیشنهاد رسمی برای جذب ژوائو کانسلو، ستاره منچسترسیتی، را به این باشگاه ارسال کرده است.
زنیت روسیه آماده است تا با پرداخت دستمزد مناسبی مهاجم ایرانی بایرلورکوزن را به خدمت بگیرد.
معاون شورای امنیت روسیه به پیشنهاد مسئول دفتر دبیرکل سازمان پیمان آتلانتیک شمالی(ناتو) درباره شرط پیوستن اوکراین به این ائتلاف نظامی، پاسخ داد.
منچسترسیتی خطر از دست دادن برناردو را حس می کند و به همین دلیل قصد دارد پیشنهاد تمدید قرارداد جدیدی به او ارائه کند.
باشگاه النصر عربستان با پیشنهادی قابل توجه خواهان جذب داوید دخیا شده است.
باشگاه الهلال پیشنهادی رسمی را برای جذب نیمار، ستاره برزیلی پاری سن ژرمن، ارائه کرده است.
ساوتهمپتون پیشنهادی 55 میلیون یورویی از چلسی برای رومئو لاویا دریافت کرده است.
ویکتور اوسیمن، مهاجم تیم ناپولی، بعد از پیشنهاد پایین الهلال، به تمدید قرارداد با این تیم نزدیک شد.
یک کارشناس اقتصادی با بیان اینکه در سال ۱۴۰۱ بانک‌ها موظف شدند که ۵۴۰ هزار میلیارد تومان اعتبار برای تسهیلات بخش مسکن تخصیص بدهند که این اتفاق نیافتد، تصریح کرد: در سال ۱۴۰۲، بحث مالیات و جریمه بانک‌ها مطرح شد که تاکنون اقدامی در این خصوص انجام نشده است.
وحید قربانی گفت: بر اساس پیشنهاد وزارت راه و شهرسازی و پیرو مصوبه شورای پول و اعتبار تسهیلات ساخت نهضت ملی مسکن در تمامی شهرها یکسان شده و به مبلغ ۵۵۰ میلیون تومان رسیده است.
اهواز - مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خوزستان گفت: برای دور دوم سفر ریاست‌جمهوری به خوزستان ۹ پروژه را با اعتبار کلی یک هزار و ۱۵۰ میلیارد تومان در حوزه‌های مختلف پیشنهاد دادیم.
رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: برای خرید تضمینی گندم در بودجه سال آینده ۱۰۲ هزار میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده که از نظر ما به حدود ۳۰ هزار میلیارد تومان اعتبار دیگر نیاز است.
جوزپ بورل، رئیس دیپلماسی اتحادیه اروپا اعلام کرد: آتش‌بسی که از سوی مسکو به مناسبت جشن‌های کریسمس کلیسای ارتدکس اعلام شده از اعتبار لازم برخوردار نیست.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز در واکنش به آتش‌بس پیشنهادی روسیه در اوکراین اعلام کرد: اعلام کرملین مبنی بر برقراری آتش‌بس در اوکراین فاقد اعتبار است!
سمنان- رئیس سازمان تحقیقات کشاورزی کشور با بیان اینکه اصلاح الگوی کشت برای افزایش بهره وری دنبال می‌شود، گفت: از این رو ۴۰ هزار میلیارد تومان اعتبار پیشنهاد شده است.
رئیس سازمان مدیریت بحران گفت: اعتبار پیشنهادی تنخواه ظرف چند روز آینده این اعتبار به استان‌ها اختصاص خواهد یافت.
بانک مرکزی در واکنش به چرایی محرمانه شدن اسامی بدهکاران بانکی زیر ۱۰۰میلیارد تومان اعلام کرد: با پیشنهاد بانک مرکزی به شورای پول و اعتبار، مبلغ ۱۰۰۰ میلیارد ریال به عنوان آستانه تسهیلات و تعهدات مشمول قانون بودجه تعیین شد. علی‌رغم برخورداری از اعتقاد راسخ به لزوم بهره‌گیری از اصل شفافیت، با محدودیت‌هایی در عرصه عمل مواجه ایم.
بانک مرکزی در واکنش انتقدات محرمانه شدن اسامی بدهکاران بانکی زیر ۱۰۰میلیارد تومان اعلام کرد: با پیشنهاد بانک مرکزی به شورای پول و اعتبار، مبلغ ۱۰۰۰ میلیارد ریال به عنوان آستانه تسهیلات و تعهدات مشمول جز نخست از بند «د» ذیل تبصره (۱۶)  قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور تعیین شد. علی‌رغم برخورداری از اعتقاد راسخ به لزوم بهره‌گیری از اصل شفافیت، با محدودیت‌هایی در عرصه عمل مواجه ایم.
کشف یک کیلو تریاک در معده زن مسافر

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ