هواداران چلسی بعد از شکست سنگین مقابل سیتی در FA کاپ خواستار بازگشت سرمربی سابق خود شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مالکان قطری پی اس جی از باشگاه های خواهان کیلیان امباپه 200 میلیون یورو می خواهند.
رایان رینولدز و راب مک‌الهنی 24 درصد از سهام تیم فرمول یک آلپاین را در قراردادی به ارزش 218.10 میلیون دلار به دست می‌آورند.
گری نویل، اسطوره منچستریونایتد عملکرد خانواده گلیزر، مالک این باشگاه را "شرم‌آور" خواند و گفت کش دادن فروش باشگاه نشان می‌دهد که در 20 سال گذشته چگونه یونایتد را اداره کرده‌اند.
گری نویل، ستاره سابق منچستریونایتد، به شدت از مالکان فعلی این باشگاه به خاطر تعلل در فروش یونایتد عصبانی است.
مالکان باشگاه نیوکسل، مالکیت باشگاه النصر عربستان را به عهده می‌گیرند و این به شایعاتی درباره بازگشت ستاره پرتغالی به لیگ برتر دامن زده است.
سم آلاردایس پس از گفتگو با مالکان باشگاه، لیدزیونایتد را به صورت رسمی ترک کرد.
رایان رینولدز و راب مک‌النی، دو ستاره هالیوود و مالکان باشگاه رکسهام 17 میلیون پوند از دولت ولز کمک مالی دریافت خواهند کرد.
گرت بیل تاکید کرده که با وجود علاقه راب مک‌الهنی و رایان رینولدز، مالکان رکسام، از بازنشستگی منصرف نمی‌شود.
مالکان قطری در صورت خریداری منچستریونایتد برنامه‌های بزرگی برای این باشگاه دارند.
رکسهام فقط یک برد دیگر لازم دارد تا به پایین‌ترین دسته مسابقات لیگ صعود کند، اما در این مسابقه به جز 10 هزار نفری که در شمال ولز به ورزشگاه می‌روند، میلیون‌ها نفر دیگر نیز از راه دور آنها را تشویق می‌کتتذ.
حذف از لیگ قهرمانان اروپا موجب شد مدافع باتجربه چلسی از تصمیمات مدیران این باشگاه انتقاد کند.
تاد بولی، مدیر و یکی از مالکان باشگاه چلسی، در حالی که سر تا پا از لباس‌های چلسی به تن داشت در کافه‎‌ای در لندن دیده شد.
گراهام پاتر، سرمربی چلسی، در آستانه دیدار روز یکشنبه تیمش مقابل تاتنهام می‌گوید مالکان باشگاه از نتایج ضعیف تیم عصبانی هستند ولی همچنان از او حمایت می‌کنند.
مالکان دو باشگاه چلسی و شاختار برای انتقال مودریک با رقم 100 میلیون یورو به توافق رسیده اند.
مدیران باشگاه چلسی به دنبال مربی‌ای اتریشی برای جایگزینی گرام پاتر هستند.
مدیران باشگاه چلسی به دنبال مربی‌ای اتریشی برای جایگزینی گرام پاتر هستند.
سرمربی چلسی ابراز اطمینان کرد که از حمایت کامل مالکان باشگاه بعد از نتایج ضعیف اخیر برخوردار است.
جیمی کاراگر، ستاره سابق لیورپول، می‌گوید از اخبار تمایل مالکان آمریکایی لیورپول برای فروش این باشگاه شگفت‌زده شده و معتقد است آنها برای لیورپول کارهای بزرگی کرده‌اند.
هواداران لیورپول تصمیم گرفته‌اند به دو اتفاق امروز، به فروش گذاشته شدن باشگاه توسط مالکان آمریکایی و مشخص شدن بازی با رئال مادرید در لیگ قهرمانان، به شوخی و طنز واکنش نشان دهند.
سرمربی تیم شمس آذر قزوین با بازگشت به تمرینات این تیم کارش را از سر گرفت.
بهداد اقبالی، میلیاردر ایرانی و یکی از مالکان جدید باشگاه چلسی در جریان دربی دیروز لندن مقابل تاتنهام در کنار آماندا استاولی دلال و مشاور تجاری فوتبال و سهامدار باشگاه نیوکاسل از سوی ولیعهد سعودی دیده شد. خانم استاولی خود همسر یک ایرانی بنام مهرداد قدوسی است
دولت تنها به حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی اقدام نکرده و سیاست جبرانی را نیز در پیش گرفته و مابه التفاوت آن را به مردم در قالب یارانه پرداخت کرده است. این اقدام خوبی است تا ضمن اینکه به مصرف کننده فشار نمی‌آید، قیمت‌های نسبی در اقتصاد اصلاح می‌شود و جلوی مصرف بی رویه گرفته و مشکلات اقتصادی نیز حل و فصل شود.
وزش باد شدید و گردو خاک در بیشتر مناطق کشور
اماکن ورزشی ایران مال در پی انتشار گسترده فیلم ورزش مختلط زن و مرد با لباس‌های نامتعارف، پلمب شد؛ اما اکنون برخی زمزمه‌ها مبنی بر بازگشایی این باشگاه با یک کلیپ عذرخواهی شنیده می‌شود. بانک آینده، علی انصاری و سایر مدیران مجموعه تاکنون سکوت کرده و در خفا مانده‌اند...

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ