مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: به دلیل اینکه اندک مدیرانی در گذشته تخلف‌ هایی داشتند اعتماد بسیاری از معلمان از صندوق سلب شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در کابین هاوال شیائولونگ مکس کنسول جلو شرایط متفاوتی دارد و میزبان ۳ نمایشگر ۱۲.۳ اینچی است که تمام عرض کنسول را به خود اختصاص داده اند.
واگذاری سهام به فرهنگیان در قالب طرح ارزش مالکانه وارد فاز عملیاتی شده است. نحوه واگذاری این سهام مطابق مدل‌ها و فرمول‌های مالی احصاء و مجموع ارزش‌ها شامل ارزش روز دارایی، آورده دولت، سهم الشرکه فرهنگیان و سود سنواتی به یک میلیون و ۶٠٠ هزار فرهنگی اختصاص می‌یابد.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری گفت: چند صندوق را برای خانه‌های خلاق درنظر گرفته‌ایم که ارزش آن نزدیک به ۵۰۰ میلیارد تومان است.
معاون اول رئیس جمهور اختصاص سهام عدالت به هر یک از مشمولان به ارزش حداکثر ۱۰۰ میلیون ریال را ابلاغ کرد که این سهام از محل سهام دولت در بانک‌های ملت، تجارت و صادرات اختصاص خواهد یافت.
معاون اول رئیس جمهور اختصاص سهام عدالت به هر یک از مشمولان به ارزش حداکثر ۱۰ میلیون تومان را ابلاغ کرد که این سهام از محل سهام دولت در بانک‌های ملت، تجارت و صادرات اختصاص خواهد یافت.
بسته ارزش"کارنو" بانک تجارت لوح زرین نوآوری برتر ایرانی را در هفتمین دوره جشنواره ملی نوآوری ایرانی که به همت دفتر توسعه فناوری‌ها و نوآوری‌های دانشگاه صنعتی شریف (تکنو شریف) برگزار شد در سال 1401 به خود اختصاص داد.
مجلس مصوب کرد که بخشی از منابع حاصل از مالیات بر ارزش افزوده برای توسعه ورزش مدارس، ورزش همگانی، ورزش روستایی و عشایری و ورزش بانوان اختصاص یابد.
وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) از اختصاص بسته جدید کمک های نظامی به اوکراین به ارزش ۴۶۰ میلیون دلار خبر داد.
دولت در لایحه بودجه امسال  ۴۰ درصد از مالیات بر ارزش افزوده را به وزارت آموزش و پرورش اختصاص دهد. همچنین مدارسی که الگوی مصرف را رعایت می‌کنند از  پرداخت هزینه های برق, گاز و آب معاف هستند.
میامی- نماینده شاهرود و میامی در مجلس گفت: سال های قبل ملاک اختصاص اعتبار، مالیات ارزش افزوده به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها بر حسب جمعیت بود که در بودجه سال آتی به عدم توسعه یافتگی تغییر کرد.
میامی- نماینده شاهرود و میامی در مجلس گفت: سال های قبل ملاک اختصاص اعتبارات، مالیات ارزش افزوده به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها بر حسب جمعیت بود که در بودجه سال آتی به عدم توسعه یافتگی تغییر کرد.
میامی- نماینده شاهرود و میامی در مجلس گفت: سابقاً ملاک اختصاص اعتبارات، مالیات ارزش افزوده به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها بر حسب جمعیت بود که در بودجه سال آتی به عدم توسعه یافتگی تغییر کرد.
توسعه سویه مرغ آرین و مرغ سایز، توسعه زنجیره‌های ارزش محصولات دامی و تولید قراردادی و اقدامات لازم برای تحقق آنها در احکام پیشنهادی وزارت جهاد کشاورزی در برنامه هفتم توسعه تصویب شد.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی بیست و ششمین روز آبان ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی هفتمین روز آذر ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
آمریکا قصد دارد به زودی بسته جدید کمک امنیتی به اوکراین به ارزش ۲۷۵ میلیون دلار را اعلام کند که شامل مهمات برای سیستم‌های موشکی با دقت بالا و سایر تجهیزات نظامی است.
آمریکا قصد دارد به زودی بسته جدید کمک امنیتی به اوکراین به ارزش ۲۷۵ میلیون دلار را اعلام کند که سلاح های اصلی جنگی را شامل نمی شود.
شورای اروپا بسته کمک نظامی جدیدی را به ارزش ۵۰۰ میلیون یورو به اوکراین اختصاص داد که مجموع حجم کمک های اروپا به کی یف را به ۳.۱ میلیارد یورو می رساند.
شورای اروپا بسته کمک نظامی جدیدی را به ارزش ۵۰۰ میلیون یورو به اوکراین اختصاص داد که مجموع حجم کمک های اروپا به کی یف را به ۳.۱ میلیارد یورو می رساند.
شورای اروپا بسته کمک نظامی جدیدی را به ارزش ۵۰۰ میلیون یورو به اوکراین اختصاص می دهد که حجم کمک های اروپا به کی یف را به ۳.۱ میلیارد یورو می رساند.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی بیست و هفتمین روز شهریور ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
رئیس‌کل سازمان امور مالیاتی کشور گفت: با اهتمام سازمان امور مالیاتی، در یک سال اخیر وصول مالیات و عوارض ارزش افزوده از آلایندگی‌ها افزایش قابل توجهی داشته است.
رئیس پنتاگون امروز از تأئید اختصاص کمک نظامی به ارزش ۶۷۵ میلیون دلار به اوکراین از سوی «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا خبر داد.
سخنگوی گمرک گفت: بیش از ۳۳ میلیون و ۳۳۳ هزار تن کالا به ارزش ۲۰ میلیارد و ۶۳۶ میلیون دلار بین ایران و ۱۵ کشور همسایه تبادل شد که ۴۸ درصد کل تجارت ۵ ماهه ایران را به خود اختصاص داده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ