اقدام به خودسوزی ۸ کارگر مرد طی کمتر از ۷۰ روز گذشته آن هم در این ایامی که دولت به دفعات شعار حمایت از اقشار آسیب‌پذیر، ممانعت از گرانی‌ها و جلوگیری از کوچک شدن سفره خانوار، کمک به احیای معیشت دهک‌های پایین اقتصادی و توزیع یارانه اقتصادی در سفره خانواده‌ها سرداده و بابت آشکار شدن نشانه‌هایی از بهبود معیشت و بازگشت عدالت و نشاط به زندگی مردم و افزایش قدرت خرید خانواده‌ها ابراز خرسندی کرده، واقعا چه پیامی دارد؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرپرست وزارت ورزش و جوانان گفت: دوری از تنبلی، سرکشی به خانواده شهدا، خودسازی و تبعیت از فرامین رهبری جزو وصیت‌نامه شهید صدرزاده است که به آن بسیار تاکید داشت.
یک روز پس از دفن نظامی صهیونیستی که بر اثر خودسوزی به هلاکت رسید، یک نظامی صهیونیست که هم‌خدمت وی بود نیز اقدام به خودکشی کرد.
رسانه‌های عبری زبان از خودسوزی یک نظامی سابق ارتش رژیم صهیونیستی و انتقال وی به بیمارستان خبر دادند.
همه جا رفتم که شاید کسی کمکم کند، ولی هیچ تأثیری نداشت و برای اینکه شیمی درمانی می‌شوم و نتوانسته‌ام مواد غذایی مغذی بخورم، بنیه‌ام تحلیل رفته و حتی فرزندانم به من سر نمی‌زنند. با اینکه می‌دانستند عمل جراحی شده‌ام و نمی‌توانم برای خودم غذا درست کنم، مرا طرد کردند و حتی یک زنگ به من نمی‌زدند که مبادا از آن‌ها کمک بخواهم و دیگر چاره‌ای جز خودکشی ندیدم.
رییس کمیته داوران اظهار کرد: ما با همه بر اساس قانون رفتار می‌کنیم.
خواستگاری تمام شده و خانواده دختر نیز تهدید او را جدی نمی‌گیرند تا اینکه دقیقاً چند ساعت بعد از خواستگاری و در بامداد روز گذشته – چهارشنبه ۶ اردیبهشت ماه - پسر جوان با داد و بیداد به طبقه دوم ساختمان محل زندگی اش که در محله دختر همسایه است رفته و شروع به ریختن بنزین روی خود می‌کند. مادر و برادر دختر سریع از خانه خارج می‌شوند تا او را منصرف کنند، اما پسر عاشق پیشه که آب از سرش گذشته، با شعله فندک خود را به شکل دردناکی می‌سوزاند.
منابع فلسطینی از یک عملیات ضدصهیونیستی جدید در خیابان یافا در قدس اشغالی خبر می‌دهند.
مطالعه محققان دانشگاه هنگ‌کنگ روی ۴۹ پزشک در دو بیمارستان که ۲۴ نفرشان شیفت شبی بودند این موضوع را تائید کرد که محرومیت از خواب می‌تواند موجب کاهش توانایی DNA برای خودسازی شود که احتمالا منجر به بیماری‌های ژنتیک می‌شود.
شب گذشته، نزار عیساوی فوتبالیست تونسی به دلیل سوختگی درگذشت.
چین همواره مایل است ترویج کننده امنیت و ثبات، همکاری کننده توسعه و رفاه، و تقویت کننده اتحاد و خودسازی خاور میانه باشد. در آینده، چین به طور مستمر برای برآوردن صلح و آرامش خاور میانه خرد چینی را به اشتراک گذاشته، پیشنهادات چینی را ارائه کرده و نقش خود به عنوان کشور بزرگ مسئول را ایفا می‌کند.
استاندار تهران گفت: مدیران ما موظف هستند در صف اول مبارزه با فساد باشد و در مرحله اول باید به خود نظر کرده و به خود تذکر دهند و با خودسازی و رعایت حدود الهی باید کار را شروع کرد.
خطیب نماز جمعه تهران گفت: خیانت‌های آمریکا برای ملت ایران فراموش‌نشدنی و برای جوانان ما منشأ برائت بیشتر و خودسازی در جهت مقابله با جریان استکبار آمریکایی بوده است.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ خودسوزی پسر جان مادرش و یک کارگر را گرفت/ انهدام ۲ باند قاچاق اسلحه در مرز/ پایان ‌شوم یک ارتباط‌ شیطانی/ مرگ مرموز در آتش/ صحنه‌سازی برای فرار از مجازات همسرکشی/ مرد جنایتکار در دادگاه منکر قتل شد/ تلاش خانواده یک زندانی برای آزادی هم سلولی
خودسوزی پسر جان مادرش و یک کارگر را گرفت
خودسوزی مرد تالشی باعث شد علاوه بر خودش مادرش و یک کارگر که به کمک آمده بود نیز طعمه مرگ شوند.
روز گذشته (دوشنبه ۲۵ مهر ماه) یکی از کارگران پیمانکاری شاغل در کارخانه ایران تایر مهدی شهر سمنان به دلیل اختلاف با کارفرما اقدام به خودسوزی با «تینر» می‌کند که در نتیجه آن سه نفر از همکاران که اقدام به نجات وی می‌کنند نیز دچار سوختگی می‌شوند.
یک مرد جوان در لندن با هجوم به زمین و اقدام به خودسوزی باعث توقف مسابقه تنیس لیور کاپ برای مدت کوتاهی شد.
یک مرد ژاپنی در اعتراض به برگزاری مراسم پرهزینه دولتی برای وداع با نخست‌وزیر سابق این کشور، خود را در نزدیکی دفتر نخست‌وزیری به آتش کشید.
بررسی‌ها نشان می‌دهد که ازدواج اجباری در سنین کمتر از ۱۳ سال، بارداری اجباری در سنین ۱۳ تا ۱۵ سال، خشونت خانگی از عوامل مهمی هستند که سبب بروز یک رویکرد بسیار خشونت‌بار از مرگ و خودکشی شده‌اند.
مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت: تربیت محقق نمی‌شود مگر اینکه دانش‌آموزان و مربیان ما به خودسازی بپردازند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ