به مناسبت ۱۸ اردیبهشت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمد مایلی کهن، سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران در یک گفت‌وگوی مفصل درباره فوتبال ایران و شرایط کنونی لیگ برتر صحبت کرد.
مایلی‌کهن، پیشکسوت پرسپولیس می‌گوید تیم سپاهان در دو هفته ابتدایی متفاوت ظاهر شده و شانسش برای قهرمانی از پرسپولیس هم بیشتر است.
ارومیه - بیست و دومین مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا تا ساعاتی دیگر در ارومیه پایتخت والیبال آسیا آغاز می شود.
رشد مداوم برند کنفدراسیون فوتبال آسیا در آخرین کمیته بازاریابی این کنفدراسیون مورد تحسین قرار گرفت.
پیشکسوت فوتبال ایران در جدیدترین اظهارات جنجالی خود به دو بازیکن فصل گذشته پرسپولیس ورود کرده است.
پیشکسوت فوتبال ایران در جدیدترین اظهارات جنجالی خود به دو بازیکن فصل گذشته پرسپولیس ورود کرده است.
آنیتا فیضی در مسابقات دسته ۴۹ کیلوگرم و با ارتقا رکورد ملی این دسته در جایگاه دوم گروه B قرار گرفت.
استقلال این روزها به سختی نفس می کشد، تیمی که 32 سال قبل قهرمان آسیا بود، این روزها هیچ نشانی از آن روزها ندارد.
نوزدهمين دوره پيكارهاي كاراته قهرماني قاره كهن با عنوان سومي تیم ملی ایران به پايان رسيد.
دختر کاراته کای ایران با برتری مقابل همه رقبای خود موفق شد دومین طلای تیم ملی کشورمان را در رقابتهای قهرمانی آسیا تصاحب کند.
سرمربی تیم ملی فوتبال از سرمربی اسبق تیم ملی شکایت ‌کرد.
تلسکوپ فضایی جیمز وب کشف کرده دورترین ابرسیاهچاله شناسایی شده در جهان که در کهکشان CEERS1019 قرار دارد، ۵۷۰ میلیون سال بعد از انفجار بزرگ به وجود آمده است.
مهدی رحمتی اعتقاد دارد قانون سقف قرارداد هیچ گاه در فوتبال ایران جواب نداده است.
امیر قلعه نویی شخصا قصد شکایت از محمد مایلی کهن را دارد و سرمربی اسبق تیم ملی باید در مراجع قضایی اتهامات خود علیه سرمربی کنونی این تیم را - به ویژه ماجرای زمین های کردان- ثابت کند.
دو تیم ژاپن و کانادا در هفته دوم رقابت‌های لیگ ملت‌ها به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه ۳ بر یک به سود ژاپن به پایان رسید.
در تهران قدیم چند میدان با کارکرد تجاری وجود داشت که برخی از این میدان‌ها محل خرید و فروش کالا‌های خاصی به‌ویژه احشام و ملزومات آنان بودند.
محمد مایلی کهن سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: ساپینتو هنرپیشه خوبی است. اگر رفتارهای او را یک مربی ایرانی انجام می‌داد، به طور حتم با محرومیت سنگین روبه‌رو می‌شد.
علیرضا یوسفی در حرکت دوضرب مسابقات قهرمانی آسیا فاصله ای با کسب مدال طلا نداشت، اما در لحظه آخر وزنه 249 کیلوگرمی را از دست داد.
وزنه بردار پرافتخار تیم ملی ایران در رقابتهای دسته ۸۹ کیلوگرم قهرمانی آسیا نتوانست به مدالی دست پیدا کند و در جایگاه هشتم ایستاد.
رویا مهبودی برای اولین بار، مچ اندازی ایران را در آسیا به مدال طلای بخش بانوان در رده بزرگسالان رساند.
دزفول- رئیس اداره میراث فرهنگی دزفول گفت: خانه تاریخی و ثبت ملی سوزنگر در بافت کهن دزفول پس از حدود ۱۲ سال رفع تصرف شد و تحت تملک این اداره قرار گرفت.
مایلی کهن اعلام کرد دلش برای مربیگری تنگ شده است. اما ترجیح می‌دهد دیگر در این دنیا مربیگری نکند. خواندن حرف‌های محمد مایلی کهن با روزنامه گل خالی از لطف نیست.
او هم زمان داشت و هم تجربه. چه کاری کرد؟ جز این بود که زمان حضور او هر چه می‌خواستند برایش فراهم می‌کردند و مقامی برایش ساختند که از رییس جمهوری وقت هم بالاتر بود.
تکایای دزاشیب، نیاوران، حصاربوعلی، تکیه پایین تجریش و... از قدیمی‌ترین تکیه‌های شمیران هستند که بیش از چند دهه میزبان مراسم نخل‌گردانی بوده‌اند. این تکایای بزرگ شمیران، غرفه‌های فراوانی داشتند که هر غرفه پیش از شروع مراسم عزاداری محرم، توسط یکی از طایفه‌های آبادی سیاه‌پوش می‌شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ