در تهران قدیم چند میدان با کارکرد تجاری وجود داشت که برخی از این میدان‌ها محل خرید و فروش کالا‌های خاصی به‌ویژه احشام و ملزومات آنان بودند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از میدان‌های تهران که حوادث بسیاری دیده میدان فردوسی است.
نمایندگان دسته‌های 109 و 109+ کیلوگرم ایران موفق به کسب مدال‌های رنگارنگ در رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی آسیا شدند.
سرمربی سابق تیم ملی تکواندوی بانوان، درباره عملکرد ضعیف مهروز ساعی مربی تیم ملی در مسابقات ترکیه، گفت: برای کسی که سال‌ها از تکواندو دور بوده و حالا مربی تیم ملی شده قطعا میدان‌های بزرگ سخت و دشوار خواهد بود.
ترکیب‌های خاصی از میدان‌های الکترومغناطیسی و فرکانس‌های شدید می‌تواند اعوجاج‌های مکانی موضعی ایجاد کند و فرد را قادر می‌سازد از میان موانع جامد حرکت کند. میدان‌های الکترومغناطیسی با قدرت و جهت مشخص می‌شوند، در حالی که فرکانس‌های شدید با فرکانس‌های نوسان طبیعی اجسام مطابقت دارند.
تجریش از قدیمی‌ترین میدان‌های تهران است. در این‌جا عکسی جالب و کمتر دیده شده از میدان تجریش در سال ۱۳۱۰ یعنی ۹۲ سال قبل را مشاهده کنید.
وزیر نفت از امضای یادداشت تفاهم بین ایران و عراق در زمینه توسعه میدان‌های مشترک نفتی و گازی خبر داد.
مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان گفت: میدان‌های نفتی آزادگان شمالی و یادآوران تأمین‌کننده خوراک گام نخست طرح پالایش گاز هویزه خلیج فارس (ان‌جی‌ال ۳۲۰۰) خواهند بود.
خلیلی گفت: از این پس شرکت‌های اکتشاف و تولید صاحب صلاحیت امکان دریافت پروانه فعالیت در صنعت نفت را دارند و این فرآیند در کمتر از یک سال انجام می شود.
مدیر منطقه عملیاتی خارک شرکت نفت فلات قاره ایران گفت: پارسال حدود ۴۷ میلیارد فوت‌مکعب گاز از میدان‌های این منطقه عملیاتی به پتروشیمی خارک فرستاده شده است.
بعد از اینکه شاه دست‌نشانده تاجگذاری می‌کند و بر تخت سلطنت می‌نشیند، یکی از ورودی‌های مهم تهران آن زمان را به میدان تبدیل می‌کنند و نام ‌۲۵ شهریور بر آن می‌گذارند.
امیرحسین فیروزپور کشتی‌گیر کشورمان که در مدت اخیر در میدان‌های بین‌المللی زیادی محک خورده بود، باوجود قرعه آسان در جام ابراهیم مصطفی، فینالیست نشد.
مدیر امور تولیدشرکت نفت فلات قاره ایران ضمن تکذیب هجمه‌ و عددسازی درفضای مجازی مبنی برکاهش تولید در این شرکت اظهار کرد:عدد و رقمی که درباره تولید این شرکت اعلام شده است به هیچ‌وجه صحت ندارد.
خجسته مهربا تاکید بر ضرورت شتاب‌بخشی به نگهداشت توان تولید میدان‌های گازی شرکت نفت مناطق مرکزی گفت: چشم‌انداز ترسیم‌شده برای این شرکت افزایش تولید گاز به مقدار ۱۴۲ میلیون مترمکعب در روز است.
خجسته مهر باتاکید بر ضرورت شتاب‌بخشی به نگهداشت توان تولید میدان‌های گازی گفت:چشم‌انداز ترسیم‌شده برای این شرکت افزایش تولید گازبه مقدار ۱۴۲ میلیارد مترمکعب افزایش خواهد یافت.
بندرعباس - طرح نگهداشت تولید میدان‌های اسفند و سیوند همزمان با ایام‌الله دهه فجر با حضور وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران به بهره‌برداری رسید.
طرحی با عنوان «گذرگاه» توسط پلیس راهور منطقه ۲ با توجه به افزایش تخلف برخی رانندگان که در برخی مواقع بروز تصادف می‌شود، شروع شده است. «بردیا دریکوند» رئیس پلیس راهور منطقه ۲ می‌گوید: «این طرح از اواخر آذرماه شروع شده و به نوعی عامل بازدارنده برای توقف خودرو‌ها در محدوده تعیین‌شده با هدف تردد آسان و امن شهروندان از خطوط عابرپیاده است.»
میدان حسن آباد از قدیمی‌ترین میدان‌های تهران است. سال ۱۳۰۹ ساخت بنا‌های دور میدان با گنبدهایشان به پایان می‌رسد و به همین مناسبت میدان هشت گنبد نام می‌گیرد. هشت گنبد، مدتی ملک‌المتکلمین نام گرفت، پس از پیروزی انقلاب میدان سی و یک شهریور نامیده شد و در نهایت نام آن به همان حسن آباد برگشت./ منبع: کجارو
علیرضا دانشی بااشاره به سوختن روزانه حدود329میلیون فوت‌مکعب گازدرمیدان‌های مناطق نفت‌خیزجنوب گفت:پروژه جمع‌آوری گازهای همراه میدان نرگسی باظرفیت روزانه17میلیون فوت‌مکعب باموفقیت عملیاتی شد
بیمه کارگران ساختمانی از آن بحث‌هایی است که آن‌قدر بوده و به جایی نرسیده که احتمالا مدیران و برنامه‌ریزان اجرائی، نمایندگان مجلس، کارشناسان و اهالی خانه کارگر به بودن و بطالتش عادت کرده‌اند. کارگران خانه‌ای هم البته دارند در حوالی خیابان کارگر که سقفش برای همه کارگران سایه ندارد.
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران از نزدیک شدن به پایان تفاهم‌نامه‌های مطالعاتی میدان‌های نفت و گاز ایران و احتمال انعقاد نهایی شدن آن در آینده نزدیک خبر داد.
معاون نخست‌وزیر روسیه، روابط ایران و روسیه را اعتمادآمیز و در سطح عالی سیاسی عنوان کرد و گفت: حجم سرمایه‌گذاری روس‌ها در میدان‌های نفتی ایران افزایش می‌یابد.
با تایید ستاد فناوری نانو خمیر اسلایم تحت میدان مغناطیسی با نانو ذرات آهن تولید شد.
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران از آغاز عملیات اجرایی توسعه میدان‌های مشترک نفت و گاز در هفته دولت خبر داد.
بخش رسانه‌ای الاعلام الحربی فیلمی هشدارآمیز از مختصات میدان‌های گازی و سکوهای استخراج رژیم صهیونیستی در طول ساحل فلسطین اشغالی منتشر و اعلام کرد: (همه اینها) در تیررس قرار دارد... بازی با زمان، بی‌فایده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ