سرمربی تیم ملی فوتبال از سرمربی اسبق تیم ملی شکایت ‌کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم ملی ایران در اردوی تیم کایسری اسپور ترکیه حضور یافت.
در آستانه فیفادی و دیدار تدارکاتی ایران برابر بلغارستان از دو بازیکن گل‌گهر برای حضور در سفارت و دریافت ویزا دعوت شده است.
حسین پورحمیدی امروز برای تحویل پاسپورت خود به سفارت بلغارستان راهی تهران شد.
سرمربی تیم ملی از دعوت بازیکن دورگه به تیم ملی اعلام بی‌خبری کرد.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران برای تماشای بازی گل‌گهر و پیکان در ورزشگاه پاس قوامین حضور یافت.
امیر قلعه‌نویی و دستیارانش برای تماشای دیدار پیکان و گل‌گهر به ورزشگاه رفتند.
قلعه‌نویی کنار پیوس و همبازیان قدیمی‌اش
هادی عقیلی می‌گوید مشتاقانه در انتظار تقابل تیم ملی ایران و قطر خواهد بود و شک ندارد شاگردان قلعه‌نویی برابر کی‌روش پیروز می‌شوند.
امیر قلعه‌نویی بازی دوستانه تراکتور مقابل مس رفسنجان را تماشا می‌کند.
سرمربی تیم ملی فوتبال از سرمربی اسبق تیم ملی شکایت کرد.
امیر قلعه‌نویی با مراجعه به دادگاه، از محمد مایلی‌کهن شکایت کرد.
سرمربی نساجی در واکنش به اظهارات مایلی‌کهن مبنی بر اینکه او با توصیه قلعه‌نویی سرمربی نساجی شده گفت: سعی کردم همیشه نان بازوهایم را بخورم. تا زمانی که بتوانم کمک کنم، کار می‌کنم. روزی هم نتوانم کمک کنم با یک خداحافظی همه را خوشحال می‌کنم.
قلعه‌نویی برای امضای قراردادش با فدراسیون شرط گذاشت
سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: باید در خصوص واکنش‌هایی که برخی از دوستان ما داشتند بگویم خودتان رزومه افرادی مانند الهویی را بررسی کنید و ببینید او شرایط لازم را دارد یا خیر.
پیشکسوت باشگاه استقلال حضور جواد نکونام در راس کادرفنی آبی پوشان را اتفاق خوبی می‌داند و تاکید دارد همه باید به او کمک کنند تا در کارش موفق شود.
پیشکسوت باشگاه استقلال می‌گوید، حرف‌های هم دانشگاهی سابقش علیه قلعه‌نویی او را شوکه کرده است.
محمد مایلی کهن سرمربی پیشین تیم ملی دوباره قلیه امیر قلعه نویی و البته رضا عنایتی به شدت موضع گرفت.
پیش از این محمد ربیعی ، مجتبی حسینی و مهدی تارتار گزینه‌های هدایت تیم ملی امید ایران بودند که هیچکدام با فدراسیون و کمیته ملی المپیک به توافق نرسیدند. یکی از اختلافات بودجه و پیشنهاد مالی به مربیان بود که به نظر می‌رسد عنایتی با آن کنار آمده است.
مدیر رسانه تیم ملی، به انتقاد محمد مایلی کهن به حضور قلعه‌نویی در قطر واکنش نشان داد.
«کاش علی پروین یک بار پاسخ می‌داد که چگونه تیم خود را با آن همه مسابقه تدارکاتی برای بازی‌های دوحه ۹۳ آماده نکرد؟ و حالا امیر قلعه نویی آماده باشد که در دوحه ۲۰۲۳ از او قهرمانی می‌خواهیم یا حداقل کاری که مایلی کهن در امارات ۹۶ کرد و جمال قندور مصری اجازه نداد آن همه افتخار کامل شود.»
«کاش علی پروین یک بار پاسخ می‌داد که چگونه تیم خود را با آن همه مسابقه تدارکاتی برای بازی‌های دوحه ۹۳ آماده نکرد؟ و حالا امیر قلعه نویی آماده باشد که در دوحه ۲۰۲۳ از او قهرمانی می‌خواهیم یا حداقل کاری که مایلی کهن در امارات ۹۶ کرد و جمال قندور مصری اجازه نداد آن همه افتخار کامل شود.»
خبر‌ها حکایت از آن دارد که به تازگی یکی از پیشکسوتان پرسپولیس دچار مشکل مالی شدیدی شده است.
اعلام یکباره هفت گزینه داخلی برای هدایت تیم ملی ایران از آن دست اتفاقاتی است که بی‌شباهت به ماجرای رخ‌داده در برنامه‌های خنداننده شو نیست! فارغ از مسئله زمان و هزینه‌های مالی، معرفی تعدادی از گزینه‌های موجود به قدر کفایت شبهه‌برانگیز است. فدراسیون اعلام کرده فرهاد مجیدی، امیر قلعه‌نویی، حسین فرکی، جواد نکونام، مهدی تارتار، ساکت الهامی و حمید مطهری گزینه‌های مدنظر هستند و از آن‌ها درخواست کرده برنامه‌شان را تحویل دهند.
مدیرعامل باشگاه گل گهر اعلام کرد در صورت ارائه درخواستی برای جذب امیر قلعه‌نویی، این باشگاه با جدایی سرمربی خود مخالف خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ