سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به صحبت‌های روز گذشته ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال واکنش نشان داد و از علیرضا بیرانوند دروازه بان سرخپوشان قبل از شروع دربی حمایت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ارومیه- حمایت هفت هزار نفری از تیم ملی ایران، حیرت هنگ‌کنگی‌ها از جو ورزشگاه و قرعه استراحت سه بازیکن حرفه‌ای ژاپن ازسوی سرمربی از حاشیه‌های دومین روز مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا بود.
حمایت سککوک از اقشار ضعیف جامعه را پشتیبانی می کنیم
بنیاد ملی علم ایران از تحقیقات حوزه شیمی زیست‌شناختی تا سه برابر حمایت‌های عادی این بنیاد حمایت می‌کند.
یحیی گل‌محمدی از کریم باقری حمایت کرد.
انتقاد یحیی گل محمدی از عملکرد باشگاه در نقل و انتقالات تابستانی نشان از عدم حمایت عملی باشگاه از این سرمربی دارد.
جلسه هیات مدیره باشگاه پرسپولیس امروز با اعلام حمایت از یحیی گل محمدی برگزار شد.
یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم پرسپولیس، با انتشار یک استوری از دروازه‌بان تیمش حمایت کرد.
اعضای هیئت‌مدیره پرسپولیس از ادامه کار یحیی گل‌محمدی حمایت کردند.
یحیی گل‌محمدی یک روز قبل از بازی فولاد و الفیصلی در مرحله حذفی لیگ قهرمانان به حمایت از نکونام و تیمش پرداخت.
یحیی گل‌محمدی و جواد نکونام در گفتگوی دوباره‌ای که بعد از جنجال‌های دیدار اخیر خود داشتند، در فضای دوستانه به طور کامل به ماجرای گذشته پایان دادند.
خبر‌های رسیده حکایت از آن دارد با توجه به تکرار مداوم رفتار‌های تند ساپینتو، این مربی به احتمال فراوان با محرومیتی ۶ یا ۷ هفته‌ای مواجه خواهد شد. پیش از این ساکت الهامی سرمربی سابق نساجی هم به دلیل مشکلات انضباطی ۶ جلسه از همراهی تیمش محروم شد. یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس هم دقیقا چنین تجربه‌ای داشت و به دلیل رفتار تند با سیدعلی داور دربیفصل پیش ۶ جلسه نتوانست تیمش را همراهی کند
هیات مدیره باشگاه پرسپولیس نه تنها قصد تغییر سرمربی این تیم را به خاطر باخت مقابل هوادار ندارد بلکه حمایت همه جانبه برای بازگشت این تیم به مسیر قهرمانی با یحیی گل‌محمدی انجام داد.
هیات مدیره باشگاه پرسپولیس نه تنها قصد تغییر سرمربی این تیم را به خاطر باخت مقابل هوادار ندارد بلکه حمایت همه جانبه برای بازگشت این تیم به مسیر قهرمانی با یحیی گل‌محمدی انجام داد.
سرمربی پرسپولیس گفت: صدا و سیما رسالت بزرگی دارد و آن‌ها می‌توانند به اتحاد مردم کمک کنند نه اینکه باعث تفرقه شود. صدا و سیما باید مشکلات مردم و بحث اقتصادی و آلودگی هوا را مطرح کند و باعث شود مشکلات برطرف شود. علت گرانی و تورم را بجوید و باری از روی دوش مردم بردارد. امیدوارم دیگر از این اتفاقات نیافتد.
محسن فروزان، پیش از دیدار گل‌گهر برابر پرسپولیس به سمت یحیی گل‌محمدی رفت.
بازیکنان استقلال به حمایت از یحیی گل محمدی پرداختند و حالا همسر وریا غفوری با یک استوری اینستاگرامی گل محمدی را حمایت کرده است.
در پی شوخی یکی از مجریان تلویزیونی با سرمربی تیم پرسپولیس در روزهای اخیر چهره های متعدد از آقا یحیی حمایت کردند.
مجتبی حسینی در گفت‌وگو با برنامه شب‌های فوتبالی به حمایت از یحیی گل‌محمدی و سرمربیان ایرانی پرداخت.
بازیکنان و مربیان استقلالی با انتشار یک استوری حمایت خود را از سرمربی پرسپولیس اعلام کردند
هیات مدیره باشگاه پرسپولیس ضمن اعلام اعتماد و حمایت مجدد خود از ادامه فعالیت گل‌محمدی به او گفتند که اگر می‌خواهد به فعالیت خود در شبکه‌های اجتماعی به شیوه فعلی ادامه دهد، به مدیریت باشگاه اعلام کند تا تصمیم نهایی گرفته شود.
از نظر من عیسی عضوی از تیم ماست و به خاطر اتفاقی که برایش رخ داد من همیشه مدیون او هستم و هر کمکی که از دستم بر بیاید انجام می‌دهم.
قاب دونفره جالبی از سرمربی سر‌خ‌ها با سیدجلال حسینی به ثبت رسیده که حکایت از قدم گذاشتن کاپیتان در دورانی پر ماجرا را دارد.
ما مهاجم گرفتیم و پول زیادی هم هزینه کردیم اما وقتی توپ را به او نرسانیم چه تاثیری دارد؟ ما باید برای مهاجم ایجاد موقعیت کنیم.
یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس در حمایت از علی کریمی نوشت: دست از سر فوتبال بردارید و به فکر حل مشکلات مردم باشید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ