بخش بهداشت در مناطقی از اوکراین که به دلیل حملات موشکی ارتش روسیه علیه زیرساخت‌های انرژی دچار قطعی برق شده، در وضعیت نامطلوبی قرار گرفته است. از آنجایی که سیستم‌های ژنراتور در بسیاری از بیمارستان‌های کی‌یف پایتخت اوکراین کافی نیستند یا معیوب هستند، پزشکان مجبورند با چراغ‌های تلفن همراه به فعالیت خود ادامه دهند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
صبح امروز عده‌ای از سربازان از موزه ورزشگاه نقش جهان بازدید به عمل آوردند.
دستیار یحیی گل محمدی در پرسپولیس بعد از مصدومیت و عمل جراحی یک استوری از خودش را با عصا و دور از تمرین پست کرد.
باشگاه مس رفسنجان از زحمات بازیکن پیشین خود تقدیر به عمل آورد.
هر یک از دست‌های جراح (کاربر) یک کنترل کننده جداگانه را در اختیار می‌گیرد که به نوعی شبیه به دسته‌های قیچی به نظر می‌رسد و با استفاده از آن‌ها می‌تواند همزمان هر دو بازوی رباتیک اصلی را که هر یک می‌توانند ابزار جراحی اولیه متفاوتی را در دست بگیرند، کنترل کند.
علیرضا بیرانوند تا دقایقی دیگر یک عمل جراحی را خواهد داشت.
رییس فدراسیون دو روز بعد از عمل جراحی روی زانوی پای خود، در محل کارش حضور یافت.
کریستیانو رونالدو و همسرش، یکی از فرزندان خود را برای انجام عمل جراحی در بیمارستان بستری کردند.
علیرضا رئیس فدراسیون کشتی، صبح امروز پای خود را مورد عمل جراحی قرار داد.
این تفنگ هوشمند برای کاربران مجاز مانند هر سلاح گرم دیگری عمل می‌کند. موتور بیومتریک اختصاصی Biofire از سیستم‌های یکپارچه اثر انگشت و تشخیص چهره سه بعدی برای تأیید هویت کاربر مجاز در هر شرایطی استفاده می‌کند و به محض به دست گرفته شدن توسط صاحبش، فورا قفل آن بدون نیاز به وارد کردن هر گونه کد یا فشردن دکمه یا استفاده از هر ابزار دیگری باز می‌شود.
دالیا نعیم ۲۹ ساله، بر اساس گزارش‌ها، هزاران دلار برای تغییر ظاهر خود هزینه کرده است تا شبیه عروسک باربی شود. او به دلیل ویژگی‌های اغراق آمیز و مو‌های بلوندش، لقب «باربی عراقی» را برای او به ارمغان آورده است.
بازیکنان استقلال دیروز علیه اسپانسر این تیم عمل کردند
علی قلی زاده وینگر تیم ملی فوتبال ایران منیسک خود را تحت عمل جراحی قرار داد. این بازیکن بیش از یک ماه از میادین دور خواهد بود.
مهاجم دورتموند پس از انجام دو عمل جراحی به خاطر سرطان ، برای اولین بار کنار هم تیمی های خود تمرین کرد.
مهدی طارمی پس از نمایش درخشان مقابل لورکوزن به درخواست هوادار پورتو عمل کرد.
سیدمحمدعلی آل هاشم نماینده، ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی که چند روزی از عمل جراحی دیسک گردنش نمی‌گذرد با حضور در دبیرستان دخترانه عفتیه ناحیه ۴ تبریز با دانش آموزان و معلمان این مدرسه به گفتگو نشست.
مسوت اوزیل با انتشار عکسی از روی تخت بیمارستان گفت عمل جراحی کمرش با موفقیت انجام شده است.
رونالد آرائوخو، ستاره اروگوئه‌ای بارسا، که در بازی دوستانه با ایران مصدوم شده بود بعد از پشت سر گذاشتن یک عمل جراحی امروز به بارسلون بازگشت.
وینگر گل گهر در ادامه شروع خوب خود در فصل جدید، تک گل سه امتیازی تیمش در بازی امروز را زد.
سعید باقرپسند زانوی خود را به تیغ جراحان سپرد.
سعید باقرپسند مهاجم تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان که در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر مقابل تراکتور تبریز دچار مصدومیت شدید از ناحیه رباط صلیبی شده بود امروز زانوی خود را عمل جراحی کرد. این بازیکن تا ۶ ماه از میادین دور خواهد بود.
بازیکن جوان آبی‌ها پس از عمل جراحی موفقیت‌آمیز در تمرین آبی‌ها حاضر شد.
سبحان خاقانی وینگر جوان آبی‌پوشان پایتخت که به تازگی زانوی خود را عمل کرده، در محل برگزاری این تمرین حاضر شد و با استقبال گرم ساپینتو و هم تیمی‌هایش روبه‌رو شد.
مهاجم پرسپولیس نشان داده در ضربات سر هم تبحر زیادی دارد و شاید این عمل زیبایی برای او خطرناک باشد و جانش را تهدید کند. باید دید مهدی عبدی در بازی‌های لیگ با گارد صورت به میدان خواهد رفت یا خیر؟
محمد حسین فرهنگی، نماینده مردم تبریز گفت: وضعیت قابل قبولی در جریان نیست مصوبه مجلس این بود که ابتدا دولت سهمیه‌های مردم را تعیین کند و به همه متقاضیان سرویس داده و کالابرگ‌های الکترونیکی در اختیارشان قرار بدهد و بعد از آن به حذف ارز ترجیحی اقدام کند اما دولت عکس آن عمل کرد اول ارز را حذف کرد و بعد جامعه را با تنش‌های قیمتی و گرانی مواجه کرد و بخشی از مصوبه‌ای که گفته شد قیمت‌ها متناسب با شهریور ۱۴۰۰حفظ شود عملی نشد. در مورد کالابرگ‌ها و دهک‌بندی‌ها هم آن چیزی که جامعه انتظار داشت اتفاق نیافتاد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ