اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نشست علمی از عدالت کیفری تا عدالت ترمیمی به همت مرکز وکلای قوه قضائیه استان قزوین و با همکاری دادگستری کل استان قزوین و دبیرخانه سومین همایش بین المللی عدالت ترمیمی دانشگاه تربیت مدرس ظهر سه شنبه ۲۰ تیرماه در سالن سردار سلیمانی دادگستری قزوین برگزار شد.
سخنرانی رئیس‌جمهور کشورمان که به نمایندگی از جمهوری اسلامی ایران در بیست و سومین نشست سران شانگهای که به شکل ویدئوکنفرانس در دهلی‌نو هند برگزار می‌شود، آغاز شد.
رئیس جمهور به عنوان یکی از اعضای اصلی سازمان همکاری شانگهای در بیست و سومین اجلاس سران این سازمان که به شکل ویدئوکنفرانس در دهلی‌نو برگزار می‌شود، سخنرانی میکند.
در سومین شب اعتراضات متوالی در فرانسه نیروهای پلیس ضمن سرکوب شدید معترضان دستکم ۶۶۷ نفر را بازداشت کردند.
در سومین شب اعتراضات متوالی در فرانسه نیروهای پلیس ضمن سرکوب شدید معترضان دستکم ۶۶۷ نفر را بازداشت کردند.
سومین نشست افق تحول رسانه ملّی صبح امروز سه‌شنبه ۶ تیر با حضور و سخنرانی دکتر محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در سالن همایش‌های صدا و سیما برگزار شد. همچنین در این مراسم از ۴۴ سال مجاهدت فرهنگی حجت‌الاسلام محسن قرائتی در رسانه ملی تجلیل شد.
مباحث «نقش مخاطب در بازتاب ارزش‌های فرهنگی آرایه‌های معماری» و «آرایه‌های معماری از یاد رفته» در سومین نشست از گفتمان‌های حفاظت و مرمت آثار مورد بررسی قرار گرفت.
سومین نشست تخصصی بررسی لایحه عفاف و حجاب با حضور جمعی از علما، روحانیون و نخبگان حوزوی و رئیس مجلس شورای اسلامی از صبح امروز در مشهد برگزار شد.
سومین نشست تخصصی بررسی لایحه عفاف و حجاب با حضور جمعی از علما، روحانیون و نخبگان حوزوی و رئیس مجلس شورای اسلامی از صبح امروز در مشهد آغاز شد و هم اکنون در حال برگزاری است.
سومین سلسله نشست هم‌اندیشی در باب ابعاد فرهنگی حضور مهاجران افغانستانی با همکاری پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات و اندیشکده دیاران برگزار شد. موضوع نشست «ابعاد و پیامد‌های حاشیه‌نشینی مهاجران افغانستانی در ایران و راهبرد‌های مواجهه با آن» بود. در ابتدای این نشست، پیمان حقیقت‌طلب، مدیر پژوهش اندیشکده دیاران و دبیر نشست با بیان اینکه بیش از چهار دهه از حضور مهاجران افغانستانی در ایران می‌گذرد، گفت: مهاجران افغانستانی عموما به صورت موج‌های مهاجرتی در پنج و به نظر برخی کارشناسان شش موج مهاجرتی در این چهار دهه اخیر در ایران حضور داشتند.
سومین نشست کمیته فرهنگی وآموزشی ستادمرکزی اربعین باحضورنماینده ولی فقیه درامورحج وزیارت برگزار شد.
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (یکشنبه، 7 اسفند ماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، راس ساعت 8 و 12 دقیقه با حضور 194 نفر از نمایندگان آغاز شد.امروز هم نمایندگان در سه شیفت صبح و عصر و شب به بررسی لایحه بودجه می پردازند.
سومین جلسه ستاد اجرایی برگزاری مسابقات جام باشگاه‌های جهان در رشته فرنگی در شهر اصفهان برگزار شد.
سومین کمیسیون عالی پارلمانی ایران و روسیه ظهر امروز در تهران برگزار شد که به دلیل محتوای مذاکرات و بحث های عملیاتی و اجرایی که درآن مطرح شد، مسائل مهمی بین دو طرف مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
سومین نشست کمیسیون عالی همکاری‌های پارلمانی مجلس شورای اسلامی جمهوری اسلامی ایران و دومای دولتی مجلس فدراسیون روسیه دقایقی قبل با حضور رئیس مجلس و رئیس دومای روسیه آغاز شد.
معاون آمادگی و عملیات سازمان پیشگیری و مدیریت بحران تهران از برگزاری نخستین نشست هماهنگی تخصصی سومین تمرین امداد هوایی در شهر تهران خبر داد.
سومین نشست مشترک نمایندگان مجلس شورای اسلامی با سید ابراهیم رئیسی و برخی از وزرا و مسئولان دولتی فردا (یکشنبه سیزدهم آذر ماه) به مناسبت روز مجلس برگزار می‌شود.
سومین نشست هم‌اندیشی صاحبنظران دانشگاهی و فعالان صنعت خودرو با وزیر امور اقتصادی و دارایی برگزار شد.
سومین نشست انجمن ورزش شهرداری های کشور به میزبانی استان یزد و شهرداری شهر آشکذر با حضور روسا کمیته های استانی ورزش شهرداری ها کشور برگزار شد.
سومین نشست انجمن ورزش شهرداری های کشور به میزبانی استان یزد و شهرداری شهر آشکذر با حضور روسا کمیته های استانی ورزش شهرداری ها کشور برگزار شد.
تامین امنیت در اقیانوس هند ، مهمترین محور سومین نشست کارگروه امنیت دریایی آیونز با حضور کشور‌های عضو در تهران بود.
سومین نشست کارگروه امنیت دریایی (آیونز) به میزبانی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.
سومین نشست هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک، در حالی قرار است سه‌شنبه، 29 شهریور ماه برگزار شود که ممکن است تکلیف ریاست سه پست مهم کمیته مشخص شود.
سومین نشست شورای عالی ستاد صبر به همراه ارائه گزارشات از سوی نهادهای مختلف و متولی برگزار شد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ