وزیر ورزش و جوانان طی حکمی افشین داوری را به عنوان سرپرست فدراسیون دوومیدانی منصوب کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کیومرث هاشمی از محسن زمانی از پیشکسوتان داوری فوتبال ایران که بدلیل بیماری بستری است، عیادت کرد.
مدیرعامل باشگاه پلمیر خلیج فارس که تیمش قهرمان لیگ دوومیدانی شده، می گوید سرپرست فدراسیون مانع تیمداری آن ها برای فصل جدید شده است.
سرپرست فدراسیون دوومیدانی در مورد کادر فنی اعزامی تیم ملی به مسابقات قهرمانی آسیا گفت: سهمیه مشخصی داشیم و می‌توانستیم فقط دو نفر همراه ببریم، یک نفر حراست و دیگری آقای سپهرزاد مدیر تیم‌های ملی است. صفحه آسیا هم بسته شده بود و نمی‌توانستیم شخص دیگری را اضافه کنیم.
شائبه چینش و مهندسی انتخابات به وجود می‌آید اما داوری ابایی از این شائبه‌ها ندارد و تخلفش مورد حمایت وزارت ورزش نیز قرار دارد.
افشین داوری سرپرست فدراسیون دوومیدانی ضمن انتصاب روسای کمیته های مختلف هادی سپهرزاد ملی پوش اسبق این رشته را به عنوان مدیر تیم های ملی منصوب کرد.
سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس ابراز امیدواری کرد که دیدار فینال جام حذفی برای بازیکنان پرسپولیس مانند بهترین خاطره دوران ورزشی او پیش برود.
در پی استعفای هاشم صیامی از ریاست فدراسیون دوومیدانی، سیدحمید سجادی در حکمی افشین داوری را به عنوان سرپرست این فدراسیون منصوب کرد.
وزیر ورزش و جوانان در حکمی افشین داوری را به عنوان سرپرست فدراسیون دوومیدانی منصوب کرد.
وزیر ورزش و جوانان طی حکمی افشین داوری را به عنوان سرپرست فدراسیون دوومیدانی منصوب کرد.
سرپرست تیم فوتبال استقلال تهران گفت: لیگ ما به اندازه کافی دارای حاشیه هست و از سازمان لیگ و باشگاه پیکان می‌خواهم عدالت و مساوات را مد نظر قرار دهند و باعث ایجاد ابهام نشوند.
سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: همه از پرسپولیس توقع قهرمانی دارند و باید تیم را حمایت کنند.
سرپرست باشگاه استقلال با انتقاد از عملکرد داور دربی گفت: اصلا از قضاوت داور راضی نیستم چرا که به سود پرسپولیس گرفت.
طی حکمی از سوی آرش میراسماعیلی، حسن کامرانی فر به عنوان سرپرست دبیرکلی فدراسیون جودو منصوب شد.
سرپرست دپارتمان داوران فدراسیون توسط هدایت ممبینی منصوب شد.
سرپرست فدراسیون ورزشهای دریایی و ساحلی از برگزاری اولین دوره بین المللی داوری و مربیگری ماهیگیری و تشکیل اولین تیم ملی این رشته خبر داد.
سرپرست فدراسیون ورزشهای دریایی و ساحلی از برگزاری اولین دوره بین المللی داوری و مربیگری ماهیگیری و تشکیل اولین تیم ملی این رشته خبر داد.
اولین جلسه هیات رییسه فدراسیون آمادگی جسمانی با حضور سرپرست جدید/ گواری: برگزاری دوره‌های مربی‌گری، داوری و دانش‌افزایی در دستورکار
تبریز- سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور گفت: اشتباهات داوری زیادی علیه ما است اما چه کسی جواب هواداران ما را می‌دهد.
سرپرست تیم فوتبال استقلال با انتقاد از داوری دیدار این تیم برابر پیکان گفت: خواب‌هایی برای استقلال دیده‌اند که درحال تعبیر است.
سرپرست باشگاه استقلال نسبت به داوری دیدار روز گذشته این تیم برابر پیکان معترض است.
سرپرست فدراسیون فوتبال با بیان اینکه شرکت مدنظر برای کمک داور ویدئویی روسی نیست، به بحث تایید مذاکره‌اش با علی دایی و همچنین دلخوری مهدی مهدوی کیا واکنش نشان داد.
سرپرست فدراسیون فوتبال گفت: در فوتبال نتیجه‌گرای امروز، وجود کمک داور ویدئویی( VAR ) قطعاً ما را از بسیاری مشکلات رهایی خواهد داد.
سرپرست فدراسیون فوتبال از آموزش کار با تکنولوژی ویدئویی برای داوران ایرانی خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ