وزیر ورزش و جوانان در حکمی افشین داوری را به عنوان سرپرست فدراسیون دوومیدانی منصوب کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس فدراسیون دوومیدانی نسبت به انتقادهای یک ملی پوش دوومیدانی واکنش نشان داد.
قطبی از سال ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۱ سرمربی تیم ملی ایران شد. اما او یک حسرت دارد و آن اینکه به جام جهانی فوتبال ۲۰۱۰ راه نیافته است. قطبی گفت: «متاسفانه کار در تیم ملی ایران در زمانی اتفاق افتاد که ناآرامی‌های سیاسی زیادی به من اجازه نداد تیم مورد نظرم را بسازم. انتخاب محمود احمدی‌نژاد به عنوان رئیس جمهور و جنبش سبز باعث ناآرامی سیاسی اطراف تیم شد که نتیجه ما را تحت تاثیر قرار داد.»
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درباره تخلف انتسابی به سرپرست پرسپولیس تصمیم گیری قطعی کرد.
سرپرست پرسپوليس با حضور در کمیته اخلاق و ارائه توضیحات، محرومیتش لغو شد.
امروز افشین خان هم که خیلی دوسش دارم گفت که باید هوادارا منو ببخشن؛ آخه مگه من چیکار کردم جز اینکه به خاطر طلبم دو تا نوتیس دادم؟
توافقات اولیه با مدیر تیم پرسپوليس برای ادامه همکاری صورت گرفته‌ است.
افشین داوری سرپرست فدراسیون دوومیدانی ضمن انتصاب روسای کمیته های مختلف هادی سپهرزاد ملی پوش اسبق این رشته را به عنوان مدیر تیم های ملی منصوب کرد.
افشین پیروانی با یک دست کت و شلوار خاص در جشن قهرمانی پرسپولیس حضور یافت.
مدیر تیم پرسپولیس گفت که علیرضا بیرانوند در جمع سرخپوشان می‌ماند و به لیگ عربستان نمی‌رود.
افشین پیروانی می‌گوید ریکاردو ساپینتو بعد از اخراج به سمت داور چهارم آب دهان پرتاب کرد.
ماجرا به راپورت افشین پیروانی به ترابیان داور چهارم در خصوص ورود ساپینتو به زمین پس از گلزنی محمدحسین مرادمند برمی‌گشت.
سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دشمن فرضی برای خودمان درست نکنیم، هرکه داور دربی باشد احترام می‌گذاریم.
اینکه یک‌باره اسم افشین قطبی مطرح می‌شود، ناخودآگاه ذهن مخاطب را به سمت فعالیت سفت و سخت دلالان داخلی برای بازگرداندن او به فوتبال ایران می‌برد. عجیب آنکه همین روز گذشته تیتر درخور توجه یکی از روزنامه‌های ورزشی درباره افشین قطبی بود که به قول او وعده عجیب و غریبی داده و از زبانش نوشته که می‌تواند ایران را به بازی‌های المپیک ببرد. این وعده مشابه با همان وعده قهرمان‌کردن فولاد در لیگ برتر به نظر می‌رسد.
در پی استعفای هاشم صیامی از ریاست فدراسیون دوومیدانی، سیدحمید سجادی در حکمی افشین داوری را به عنوان سرپرست این فدراسیون منصوب کرد.
وزیر ورزش و جوانان طی حکمی افشین داوری را به عنوان سرپرست فدراسیون دوومیدانی منصوب کرد.
وزیر ورزش و جوانان طی حکمی افشین داوری را به عنوان سرپرست فدراسیون دوومیدانی منصوب کرد.
سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تعجب می کنم چرا به جلسه کمیته انضباطی دعوت شدم، چون هیچ اعتراضی به کادر فنی فولاد نداشتم.
در صحنه جنجالی بازی پرسپولیس با نساجی، افشین پیروانی سعی در آرام کردن ترابی داشت.
ملی‌پوشان تنیس روی میز ایران در حالی عازم محل برگزاری مسابقات قهرمانی جهان شدند که افشین نوروزی به دلیل مصدومیت از همراهی آنها بازماند.
مدیران باشگاه مسجدسلیمان برای اثبات ادعایشان فیلمی هم از تونل ورودی به رختکن دو تیم رو کردند که مربوط به دو نیمه بود. در این فیلم مشخص است که بازیکنان و نیمکت نشینان هر دو تیم در حال رفتن به سمت رختکن خودشان هستند و بعد از رفتن تیم داوری، افشین پیروانی دوشادوش یکی از تیم داوری که به نظر می‌رسد داور چهارم است حرکت می‌کند و حتی با او حرف هم نمی‌زند.
فیلمی که یزدی، مدیرعامل نفت مسجدسلیمان منتشر کرد: «چرا افشین پیروانی بین دو نیمه تیم داوری را اسکورت کرد؟ این اقدام او برای ما شائبه ایجاد کرده!» پیشتر مدیرعامل نفت مسجد سلیمان مدعی شده بود که پیروانی به رختکن داوران رفته است اما حالا او این اظهارا نظر خود را اصلاح کرد.
رئیس فدراسیون ورزشهای همگانی با استعفای مسئولان این فدراسیون و روسای هیات ها و انجمن ها مخالفت کرد.
در مورد ادعای آقای مهاجری باید بگویم به هیچ وجه چنین اتفاقی رخ نداده و اصلاً ممکن نیست چنین اتفاقی بیافتد. داوران بین دو نیمه قرنطینه هستند و درب رختکن آن‌ها قفل است و هیچکس اجازه رفت و آمد به آنجا را ندارد.
یکی از اتهاماتی که رضا مهاجری بعد از شکست مقابل پرسپولیس به حریف وارد کرد، حضور افشین پیروانی در رختکن داوران بود که اکنون ناظر داوری این جدال به آن واکنش نشان داده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ