تبریز- سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور گفت: اشتباهات داوری زیادی علیه ما است اما چه کسی جواب هواداران ما را می‌دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ارومیه - روز دوم چهل و سومین دوره مسابقات بین المللی کشتی جام تختی به دلیل اشتباهات فاحش داوری و مسئولان برگزاری این دوره از مسابقات حاشیه های زیادی به همراه داشت.
ارومیه - روز دوم چهل و سومین دوره مسابقات بین المللی کشتی جام تختی به دلیل اشتباهات فاحش داوری و مسئولان برگزاری این دوره از مسابقات حاشیه های زیادی به همراه داشت.
استقلال می توانست به جای پرسپولیس جام قهرمانی لیگ برتر را بالای سر ببرد اگر فقط چند مورد از اتفاقات لیست شده در این مطلب، به سود آبی ها رقم می خورد.
سرپرست تیم فوتبال استقلال تهران گفت: لیگ ما به اندازه کافی دارای حاشیه هست و از سازمان لیگ و باشگاه پیکان می‌خواهم عدالت و مساوات را مد نظر قرار دهند و باعث ایجاد ابهام نشوند.
بیژن طاهری گفت استقلال بزرگترین قربانی اشتباهات داوری است و کارشناسان زیادی پنالتی این تیم در دربی را تأیید کرده اند.
مربی گل گهر سیرجان می‌گوید امیدوار است به زودی تکنولوژی به داوران کمک کند.
عضو پیشین هیأت مدیره باشگاه استقلال با بیان اینکه داوران کم تجربه بازی‌های حساس را به جنجال کشیده اند، گفت: با روندی که استقلال در پیش گرفته می‌تواند درپایان فصل به قهرمانی برسد.
محمود فکری می‌گوید سایپا در نقل و انتقالات نیم فصل تقویت شده و تنها نیاز به زمان بیشتری برای هماهنگی دارد.
تیموری با اشاره به اشتباهات که علیه تیمش شده، مدعی شد که آنها قادر بودند صدرنشین لیگ تا این لحظه محسوب شوند.
رئیس کمیته داوران درباره اتفاقات داوری مسابقات داوری هفته شانزدهم لیگ برتر به نکاتی اشاره کرد.
با توجه به اعتراض برخی از تیم‌ها به نحوه قضاوت در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جوانان کشور کمیسیون داوران فدراسیون کشتی در این خصوص یک بیانیه صادر کرد.
شیوه جدید داوری در طول جام جهانی در حالی به کار گرفته شد که نیت خوبی پشت آن بود اما در نهایت دردسرساز شد.
کارت زردی که داور دیدار آمریکا و ولز به گرت بیل نشان داد با اعتراض‌های زیادی مواجه شده و به عنوان یکی از اشتباهات فاحش داور قطری توصیف شده است.
سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان پس از شکست تیمش برابر پرسپولیس گفت: روی اشتباه فردی گل خوردیم و با این که زمان زیادی را در اختیار داشتیم نتوانستیم جبران کنیم.
سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان پس از شکست تیمش برابر پرسپولیس گفت: روی اشتباه فردی گل خوردیم و با این که زمان زیادی را در اختیار داشتیم نتوانستیم جبران کنیم.
عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال با بیان اینکه قضاوت داوران در لیگ سر و صدای زیادی به پا کرده، گفت: یکی از تیم‌هایی که بیش از همه نسبت به اشتباهات داوری متضرر شده استقلال است.
مربی تیم فوتبال هوادار با بیان اینکه قضاوت داوران حاشیه های زیادی را برای فوتبال ایران درست کرده است، گفت: اکثر تیم‌های لیگ برتری از اشتباهات داوری ضرر کرده اند.
کاپیتان مس رفسنجان مدعی است که تیمش شایسته صدرنشینی در فصل جدید بود اگر اشتباهات داوری طی هفته‌های اخیر علیه آنها شکل نمی‌گرفت.
خطای پنالتی بحث‌برانگیز صادق محرمی روی بازیکن سالزبورگ موجب نظرات مختلف کارشناسان داوری شده و بازتاب زیادی در رسانه‌های کرواسی داشته است.
مربی تیم فوتبال مس رفسنجان انتقاداتی را نسبت به رفتار فیروز کریمی وارد کرد.
معاون حقوقی باشگاه استقلال تهران گفت: اشتباهات داوری همیشه هست ولی نکته این است که وقتی می‌شود اسمش را اشتباه بگذاریم که هم ضرر کنیم و هم سود کنیم.
رضا درویش می‌گوید قرار است پرونده بازی تراکتور دوباره بررسی شود.
ساری- مربی تیم مس کرمان با اشاره به اشتباهات داوری در لیگ امسال و ضرر تیمش در بازی‌های گذشته گفت: درخواست داریم تا با تدابیری بهتر اشتباهات داوری در بازی‌ها کمتر شود.
سرمربی تیم مس رفسنجان می گوید تیمش از اشتباهات داوری ضرر کرده و نتوانسته مقابل نساجی به برد برسد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ