بنابر گفته کارشناسان برای مصرف‌کننده تنها راه شناخت عسل اصل از غیر اصل این است که عسل را از برند‌های معتبر خریداری کنند. شرکت‌های بزرگ ثبت شده که بسته بندی عسل را انجام می‌دهند مسئول فنی آزمایشگاه دارند و کیفیت عسل تولید شده را بررسی می‌کنند. از طرفی سازمان‌های مربوطه، چون سازمان استاندارد، سازمان غذا و دارو نیز نظارت مستقیم بر این شرکت‌ها دارند و اگر این شرکت‌ها مرتکب تخلفی شوند توسط تعزیرات جریمه خواهند شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علی ر غم اینکه مسئولان وزارت جهاد کشاورزی از آرامش در بازار شکر خبر می‌دهند، چالش‌های این حوزه همچنان برپاست و حتی کارخانجات تولیدی نیز قادر به تهیه این کالا نیستند.
روزنامه یدیعوت آحارونوت جزئیات عملیات دو مبارز فلسطینی در شهرک صهیونیست نشین عیلی در حدفاصل نابلس و رام الله را منتشر کرد.
اتحادیه اروپا ضمن تداوم سیاست دوگانه خود در قبال مسئله فلسطین، عملیات رزمندگان مقاومت در شهرک «عیلی» را محکوم و در عین حال از گسترش شهرک‌سازی های تل آویو در کرانه باختری ابراز نگرانی کرد.
حزب الله لبنان در پیامی به عملیات غرورآفرین مقاومان فلسطینی ضد اشغالگران صهیونیستی در کرانه باختری اعلام کرد: این عملیات صهیونیست‌ها را غافلگیر و سیلی دردناکی به آنان زد.
حزب‌الله لبنان عملیات مقاومتی در شهرک «عیلی» را که به هلاکت ۴ شهرک‌نشین صهیونیست و زخمی‌شدن ۴ صهیونیست دیگر انجامید، نشانگر آمادگی مقاومت و قدرت آن در پاسخ به جنایات دشمن صهیونیستی دانست.
پس از اجرای عملیات جهادی از سوی مبارزان فلسطینی در نزدیکی شهرک صهیونیستی عیلی، رسانه‌ها و مسئولان صهیونیستی در بهت و حیرت فرو رفتند.
حماس و جهاد اسلامی نسبت به اجرای عملیات جهادی در شهرک صهیونیستی عیلی، واکنش نشان دادند.
مگر می‌شود اسلام عزیز بشود و نفاق پدید نیاید؟ چگونه می‌شود که در حکومت امام زمان (ع) اسلام عزیز می‌شود و نفاق و اهل آن هم ذلیل می‌شوند؟ خب این خیلی عالی است! ما هزار و چهارصد سال است در همین معنا گیر کرده‌ایم، کفر و شرک را که پیامبر (ص) از بین برد، در نفاق گیر هستیم که اسلام گسترش پیدا نمی‌کند.
با شرايطی که نفت مسجد سلیمان دارد، کارشان برای بقا بسیار سخت شده .به هر حال برای این تیم و ابراهیم اشکش که دوباره بازگشت، آرزوی موفقیت دارم
خبرگزاری قوه قضائیه نوشت: بازسازی صحنه جنایت منتهی به شهادت شهید آرمان علی وردی با حضور بازپرس پرونده، تیم تشخیص بررسی صحنه جرم قوه قضاییه و پلیس آگاهی تهران بزرگ صبح امروز یکشنبه (۲۷ آذر) در شهرک اکباتان انجام شد. در جریان بازسازی صحنه شهادت آرمان علی‌وردی، متهمان پرونده به تشریح اقدمات خود در شب حادثه پرداختند تا نقش هرکدام از آن‌ها در وقوع این جنایت مشخص گردد.
برسی صحنه جرم وقوع جنایت منتهی به شهادت شهید آرمان علی وردی با حضور بازپرس پرونده شهرک اکباتان انجام شد.
برسی صحنه جرم وقوع جنایت منتهی به شهادت شهید آرمان علی ورردی با حضور بازپرس پرونده شهرک اکباتان انجام شد.
همزمان با چهلمین روز شهادت آرمان علی وردی، نام میدان شهرک اکباتان تغییر کرد.
هیئت‌های عزاداری به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت حضرت زهرا (س) و چهلم شهید مدافع امنیت «شهید آرمان علی وردی» در شهرک اکباتان تجمع خواهند کرد.
سید هادی حسینی دوست شهید آرمان علی وردی گفت: در روز حادثه، شهید آرمان علی‌وردی بدون هیچ سلاح و تجهیزاتی تنها با کوله پشتی مربوط به کتاب‌های حوزوی خودش به شهرک اکباتان رفت.
شامگاه ۴ آبان امسال، خبر شهادت یک طلبه بسیجی در شهرک اکباتان به بازپرس جنایی و تیم تحقیق اعلام شد. لحظاتی بعد بازپرس محمدرضا صاحب‌جمعی، سرهنگ مسلمی رئیس اداره دهم پلیس آگاهی و تیم بررسی صحنه جرم در محل حاضر شدند. بررسی‌های اولیه حکایت از آن داشت که طلبه جوان آرمان علی‌وردی نام داشته که بر اثر شکنجه چند اغتشاشگر در یکی از پارکینگ‌های شهرک اکباتان به شهادت رسیده است.
ماموران پلیس آگاهی تهران بزرگ ۵ نفر از قاتلان شهید آرمان علی وردی طلبه ای که در شهرک اکباتان تهران به شهادت رسیدند را دستگیر کردند.
سخنگوی شورای شهر تهران گفت: پس از شهادت «آرمان علی وردی» هزاران تماس با کمیسیون تعیین نام و کمیسیون فرهنگی شورای شهر برقرار شد و عمده مطالبات نیز تغییر نام شهرک اکباتان به شهرک آرمان بود.
سخنگوی شورای شهر تهران گفت: شورای شهر نمی‌تواند به تغییر نام شهرک‌ها ورود کند، اما معبری در تهران به نام شهید آرمان علی وردی نامگذاری خواهد شد.
سخنگوی دولت در مراسم گرامیداشت شهید آرمان علی وردی در شهرک اکباتان شرکت کرد.
سخنگوی شورای شهر تهران با اشاره به درخواست‌های مطرح شده مبنی بر تغییر نام شهرک اکباتان گفت: حتماً معبر و یا مکانی را به نام مبارک شهید «آرمان علی وردی» اختصاص خواهیم داد.
سخنگوی شورای شهر تهران با اشاره به درخواست‌های مطرح شده مبنی بر تغییر نام شهرک اکباتان گفت: حتماً معبر و یا مکانی را به نام مبارک شهید «آرمان علی وردی» اختصاص خواهیم داد.
دبیر کل حزب الله لبنان در مراسم بزرگداشت، علامه راحل ، سید محمد علی امین عالم فقید شیعیان لبنان در شهرک «شقرا»، به تمجید از شخصیت این عالم برجسته و عالیقدر پرداخت.
علی رمضانی، پاسور تیم ملی ب والیبال ایران تاکید کرد مسابقه اول در هر تورنمنتی همیشه دشوار است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ