ال تری کلاس فوتبال خوبی ارائه داد، اما این برای صعود به مرحله یک هشتم نهایی کافی نبود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
استاندار فارس و نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شیراز در پیامی فردا را در فارس عزای عمومی اعلام کردند.
۲ روز عزای عمومی در پی شهادت آیت‌الله عباسعلی سلیمانی نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه سابق زاهدان در این استان اعلام شد.
آیت الله سلیمانی صبح امروز ششم اردیبهشت در یکی از بانک‌های شهرستان بابلسر مورد حمله مسلحانه یک فرد قرار گرفت و جان باخت. ضارب بلافاصله دستگیر و تحت بازجوئی نیروهای امنیتی قرار گرفت.
همزمان با فرارسیدن سالروز شهادت حضرت علی (ع) پایتخت با اهتزاز هزاران پرچم توسط سازمان زیباسازی شهر تهران سیاه پوش شد.
رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه، به دلیل وقوع زلزله در این کشور، هفت روز عزای عمومی اعلام کرد.
پرویز سلیمانی در یک روز دو داغ می‌بیند؛ اول برادری که او و پنج خواهر و برادرش را بزرگ کرده، بعد داغ مادر که بر سر جنازه برادر پر می‌کشد. پیرهن عزای آنان سه سال بر تن پرویز می‌نشیند، تا...
عزای عمومی ۳روزه در برزیل برای مرگ پله
همزمان با برگزاری آئین‌های مذهبی ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه (س) طرح‌های فرهنگی اکران و بیش از ۱۳ هزار پرچم عزاداری از سوی سازمان زیباسازی شهرتهران در پایتخت به اهتزاز در آمد.
تیم ملی آرژانتین، مدعی شماره یک قهرمانی جهان، امروز با نتیجه 1-2 مغلوب عربستان شد تا با شکستی باورنکردنی کار خود را شروع کند.
در پی حادثه تروریستی ایذه، در کل استان خوزستان عزای عمومی اعلام شد.
پس از کشته‌شدن ده‌ها نفر بر اثر ازدحام جمعیت در جشن‌های هالووین در شهر سئول، پایتخت کره جنوبی، رئیس‌جمهور این کشور روز یکشنبه اعلام سوگواری ملی کرد.
"سلمان اسماعیلی" ضمن تقدیر از حضور پرشور و حماسی مردم ولایت‌مدار ملایر در مراسم وداع شهید نظری، افزود: این شهادت نشان داد که در کوچه پس کوچه‌های ملایر نیز معبری برای شهادت وجود دارد.
نخست وزیر مکلف لبنان به مناسبت درگذشت ملکه انگلیس، سه روز عزای عمومی در لبنان اعلام کرد!
دولت لندن به مناسبت درگذشت ملکه الیزابت دوم به مدت ۱۰ روز عزای ملی اعلام کرد.
رئیس پارلمان عراق اعلام کرد که به درخواست نمایندگان و به منظور بزرگداشت کشته شدگان ناآرامی‌های بغداد، در پارلمان سه روز عزای عمومی اعلام کرده است.
پارلمان عراق سه روز را به عنوان‌ عزای عمومی برای قربانیان حوادث اخیر کشور اعلام کرد.
در پی حادثه تصادف در جاده کمربندی شوشتر - دزفول واقع در جنب شهرک علم الهدی که منجر به فوت تعدادی از همشهریان شهر شهید شرافت شد، با نظر فرماندار، امامان جمعه شوشتر و شرافت، اعضای شورای تامین و مسوولان شهر شرافت، روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه (۹ و ۱۰ شهریور) در شهرستان شوشتر عزای عمومی اعلام می‌گردد.
استاندار اصفهان اعلام کرد: روز یکشنبه ششم شهریور همزمان با آیین تشییع و تدفین آیت الله شیخ محمدعلی ناصری شهرستان‌های اصفهان و برخوار تعطیل خواهد بود.
شهردار منطقه ۲ از اهتزاز ابر پرچم عزای حسینی برفراز بام تهران و درجوار گلزار شهدای گمنام بوستان پرواز همزمان با ایام عزاداری سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) خبر داد.
رئیس‌جمهور گفت: کسانی که مجلس عزای حسینی را در افغانستان به خاک و خون می‌کشند، همان یزیدیان زمان و ایادی استکبارند که درصدد تفرقه‌افکنی بین مسلمانان هستند.
در ششمین روز محرم‌الحرام و در آستانه سالروز قیام عاشورا، جمع پرشور کارکنان ایران خودرو در عزای شهادت سید و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) و هفتاد و دو یار باوفایش به سوگ نشستند.
بسیاری از کشور‌های پیشرفته و در حال توسعه با استفاده از یک سیستم مالیاتی دقیق و به‌روز تمام خرج‌های عمومی کشور را از این طریق تامین می‌کنند، اما در کشورمان با توجه به اینکه بخش اعظمی از اقتصاد کشور در بخش غیر مولد حضور دارد، مالیاتی نمی‌دهد و بخش رسمی نیز با فرار مالیاتی گسترده‌ای روبرو است، طبیعتاً در چنین وضعیتی دولت با افزایش قیمت ارز و ایجاد تورم در صدد جبران هزینه‌ها و ریخت و پاش‌هایش است.
ترافیک نیمه سنگین در هراز و چالوس
همه به مجلس عزای این فوتبال دعوتیم

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ