مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس از پایداری وضعیت شبکه ارتباطی در روستای «درز» شهرستان لارستان پس از وقوع زمین لرزه ۵.۲ ریشتری امروز در این منطقه خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون توسعه طرح‌های شرکت برق حرارتی گفت: سومین واحد بخار ۱۶۰ مگاواتی نیروگاه سیکل‌ترکیبی سبلان با حجم سرمایه‌گذاری ۱۳۰ میلیون یورو به شبکه سراسری برق کشور متصل و وارد چرخه تولید انرژی شد.
هر ساله با آغاز فصل گرم نگرانی های برقی و شرایط پایداری شبکه برق آغاز می شود که با راهکارهایی ساده می توان به راحتی از این نگرانی ها را بدون قطعی برق پشت سر گذاشت.
جمشیدی گفت: اکنون ۱۱ صبح مصرف برق ۶۸ هزار مگاوات است وارد اوج بار می‌شویم که بازه زمانی ۵ ساعته است و از تمامی هموطنان خواهشمندیم از ساعت ۱۱ تا ۱۷ که اوج بار است ما را همراهی کنند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گفت: همزمان با افزایش دمای هوا، همکاری ادارات در مدیریت بار افزایش پیدا کرده است، در عین حال پایداری کامل شبکه نیازمند همکاری تمامی ادارات پایتخت است.
صنعت برق یکی از مهمترین صنایع زیربنایی و راهبردی برای توسعه و پیشرفت کشور است که گردش چرخ‌های اقتصادی، توسعه صنعتی و تأمین رفاه اجتماعی به پایداری و دوام آن وابسته است.
جریان فساد با تمام قوا به پیکره حاکمیت و مردم حمله می‌کند و این نشان می‌دهد در مسیر فسادزدایی قرار گرفتیم، اما قطعا فاصله زیادی با انتظار جامعه در رفع فساد داریم. در حال حاضر بیش از ۵۰ درصد تسهیلات کلان کشور، تسهیلات بالای ۱۰۰ میلیارد است که در مسیر غلط قرار گرفته و جریان‌های فساد و قدرت نیز در مقابل شفافیت مقاومت می‌کنند، لذا به نظر من باید این مسیر را ادامه دهیم و تا انتها پیش برویم و در برخی از بخش‌ها که هنوز شروع نکردیم، ورود کنیم.
دو طرح اتصال جزایر سه‌گانه به سرزمین اصلی و توسعه و ارتقاء پایداری شبکه با هدف تحقق عدالت ارتباطی، پایداری ارتباطات و استفاده از توانمندی متخصصان داخلی، افتتاح می شود.
ابلاغ کارمزدهای جدید برای کارتخوان ها می تواند درآمدهای عملیاتی پایداری را برای شبکه بانکی و پرداخت کشور به وجود بیاورد.
شرکت‌های ملی پخش فرآورده‌های نفتی و مخابرات ایران به‌منظور تأمین ارتباط پایدار و امن روی زیرساخت‌های شبکه سوخت‌رسانی کشور، تفاهم‌نامه‌همکاری امضا کردند.
شرکت ارتباطات زیرساخت ۵ اقدام مهم برای پایداری شبکه تا پایان سال ۱۴۰۲ را اعلام کرد.
شرکت ارتباطات زیرساخت از تمهیدات ویژه در راستای سرویس دهی مطلوب به مشتریان و اپراتورها در ایام نوروز خبر داد.
ملکوتی گفت: برای گذر از پیک های لحظه ای مقدار آبی را در مخازن ذخیره میکنیم اما در صورتیکه مصرف آب از شرایط عادی عبور کند حجم ذخایر مخازن کاهش پیدا می‌کند و منجر به نا پایداری شبکه آب می‌شود.
رجبی مشهدی گفت:یکی از اقدامات صنعت برق طی ۲۰ سال گذشته پایداری شبکه برق بوده است،پایداری شبکه برق ایران در حالیکه طی چند سال اخیر در کشورهای همسایه یک نوبت تجربه خاموشی بزرگ داشته اند.
آرش کردی، بر لزوم اجرای کامل برنامه های مدیریت بار و مصرف انرژی طی روزهای پیش رو تاکید کرد.
با وجود وقوع زلزله ۵.۴ ریشتری در حوالی خوی استان آذربایجان غربی، ترافیک شبکه در این منطقه زلزله‌زده و حوالی آن، روان و بدون اختلال است.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران از شرایط عادی و کاملا پایدار شبکه ارتباطی استان پس از زلزله امشب خبرداد.
وزیر نفت با تأکید بر اینکه شبکه سراسری گاز در کشور هم‌اکنون پایدار است، گفت: از ظهر امروز گاز همه مشترکان گاز در شهرستان تربت‌جام به‌طور کامل وصل شده است.
تربت حیدریه ـ فرماندار تربت حیدریه گفت: شرایط فعلی گاز مصرفی شهرستان تثبیت ودر وضعیت مطلوب است وتاکنون هیچ گونه افت فشار وقطعی گاز مصارف خانگی نداشته ایم.
وزیر نفت برای بررسی میدانی شبکه شمال شرق کشور و راهکارهای جلوگیری از افت فشار گاز و اطمینان از تداوم پایداری کامل شبکه گاز شرق کشور به مشهد مقدس سفر کرد.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان آذربایجان غربی از پوشش شبکه ارتباطی پایدار و با کیفیت برای ۸۰ درصد روستاهای بالای بیست خانوار در این استان خبر داد.
اصفهان- سخنگوی صنعت برق استان اصفهان گفت: ماموران شرکت توزیع برق استان تلاش می‌کنند تا با رفع مشکل پست نیروگاه برق اسلام آباد، پایداری شبکه برق کلانشهر اصفهان بازگردد.
با وجود وقوع زلزله ۵.۱ ریشتری در حوالی عشق‌آباد استان خراسان جنوبی، ترافیک شبکه در این منطقه زلزله‌زده و حوالی آن، روان و بدون اختلال است.
با وجود وقوع زلزله ۵.۴ ریشتری در حوالی فین استان هرمزگان، ترافیک شبکه در این منطقه زلزله‌زده و حوالی آن، روان و بدون اختلال است.
شبکه ارتباطات زیرساخت کشور وضعیت عادی و پایدار دارد و اختلال در ارتباطات برخی از مناطق شمال کشور مربوط به شرکت مخابرات ایران است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ