فلاح در تمرینات تیم ملی توانسته نظر کی‌روش را جلب کند و سرمربی پرتغالی با توجه ویژه و دقت نظر خاصی عملکرد او را زیر نظر داشت
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پرسپولیس امروز در بازی هفته دوم با توجه به رنگ البسه تیم میزبان، از کیت خارج از خانه خود به رنگ سفید و با طراحی متفاوت استفاده خواهد کرد.
تصاویری از حسین رضازاده در فرودگاه مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفت.
اعضای تیم بارسلونا در میان استقبال باشکوه هواداران وارد شهر لس‌آنجلس شدند.
با اینکه جمجمه مخروطی آتا توجه زیادی را به خود جلب کرده بود؛ مواردی به‌مراتب جذاب‌تر در ساختار اسکلتی او وجود داشت. اندازه اسکلت آتا کوچک‌تر از یک جنین انسان بود؛ اما به نظر می‌رسید بخشی از استخوان‌های او تا ۶ سالگی رشد کرده‌اند.
آرون رمزدیل با توجه به لیستی که پایگاه آماری CIES منتشر کرده است، به عنوان باارزشترین دروازه بان دنیا نام گرفته است.
«آئروگامی» علاوه بر سیستم تهویه منحصربه‌فرد خود، دارای پارچه ضد آب «Storm-FIT ADV» نایکی است که با توجه به الگوی بدن طراحی شده تا بتواند با گرم کردن، خنک کردن و محافظت از نواحی خاص اطراف بدن، به افزایش راحتی دونده کمک کند.
چهره معروف امیر قلعه‌نویی این بار در بیشکک شکار شد.
در یکی از عکس‌هایی که از دیدار شیخ زاید بن سلطان با فضانوردان ماموریت آپولو ۱۷ موجود است، وجود یک کتاب با نامی خاص بر روی میز جلب توجه می‌کند.
در حالی که جنجال‌های زیادی پیرامون نام پرسپولیس وجود دارد اما بازیکنان این تیم با حداکثر آرامش و تمرکز، به استقبال بازی پیکان می‌روند.
بردیا سعادت، قطر پاسور جوان تیم ملی ایران مورد توجه FIVB قرار گرفته است.
توپ‌های این دوره از لیگ قهرمانان اروپا همچنان جلب توجه می‌کند.
حضور آنتونلا روکوزو، همسر لیونل مسی، در مراسم انتخاب بهترین‌های فیفا توجه بسیاری را به خود جلب کرد.
ثبت سه گل و یک پاس گل به خوبی نشان‌دهنده این موضوع است که سهرابیان چه مهره مهمی برای گل‌گهر به شمار می‌رود.
مهاجم اهل مالی پرسپولیس پیش از دیدار دو تیم نساجی و هوادار با اعضای نساجی دیدار داشت.
مسئولان برگزاری فینال جام جهانی در اقدامی جالب توجه یاد و خاطره سه خبرنگاری که در طول مسابقات جان خود را از دست داده‌اند را گرامی داشته‌اند.
رابطه سردار آزمون و کارلوس کی روش همواره خاص و جالب توجه باقی مانده است.
یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، در جریان پیروزی 6-2 این تیم مقابل ماینتس، سادیو مانه را به شدت تشویق کرد تا نشان دهد از عملکرد او تا چه اندازه خوشحال است.
یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، در جریان پیروزی 6-2 این تیم مقابل ماینتس، سادیو مانه را به شدت تشویق کرد تا نشان دهد از عملکرد او تا چه اندازه خوشحال است.
روزبه چشمی که چهار سال قبل لقب مدرن‌ترین مدافع وسط ایران را از کی‌روش گرفته بود، حالا در پُست جدیدی به کار این سرمربی پرتغالی آمده است.
تغییر چهره یحیی گل‌محمدی مورد توجه پرسپولیسی‌ها قرار گرفت.
کارلوس کی‌روش قصد دارد در جدال با سنگال به علیرضا بیرانوند استراحت بدهد.
باشگاه پرسپولیس توجه خاصی به بازیکنان ملی‌پوش نشان داده است.
نکته قابل توجه این بازی حضور اشکان خدابنده‌لو خواننده موسیقی پاپ که با اسم هنری «اشوان» در بین اهالی موسیقی مطرح است، در استادیوم بود.
موندودپورتیوو به برگه کاغذی که ژاوی به پابلو توره داده بود تا پس از ورود به زمین در اختیار فران تورس قرار بدهد، دست یافته و امروز تصویر آن را منتشر کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ