یکی از رسانه‌های عربی ویدیویی درخورتوجه از حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس منتشر کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فیلم مانی حقیقی در تابستان سال 1401 در جشنواره تورنتو رونمایی شد و سازندگانش چند نوبت برای اکران برنامه‌ریزی کردند و حتی سازمان سینمایی حضور‌های جهانی فیلم را قانونی دانست. فیلم از 28 تیر در فرانسه نیز اکران اما با توجه به حوادث سال گذشته اکران گسترده جهانی آن متوقف شد و اکنون زمان اکران جهانی این فیلم بود اما در نهایت «تفریق» همچون «برادران لیلا» قاچاق شد و مسیری غیر از سالن‌های سینما به دست مردم رسیدند.
در این گرمای تابستان و با توجه به قطعی آب مکرر و همچنین پر مصرف بودن کولر‌های گازی، روش‌های ساده و کم هزینه‌ای برای تبدیل کردن پنکه به یک کولرگازی وجود دارد. ویدئوی زیر یک ترفند ساده و کاملا کاربردی برای تبدیل پنکه به یک کولرگازی را به شما آموزش می‌دهد.
داستانی که باعث شده کار علی برات‌زاده مورد توجه قرار بگیرد، مربوط به اتفاقی است که در مراسم افتتاحیه این رقابت‌ها رخ داده است. در شرایطی که ورزشکاران بقیه کشور‌ها در این جشن حاضر هستند و همگی پرچم کشور‌های مربوطه را به اهتزاز درمی‌آوردند، ویدئویی از برات‌زاده منتشر شده که پرچم ایران را رو به پایین نگه داشته و آن را تکان نمی‌دهد؛ موضوعی که باعث شده تعدادی از رسانه‌ها در ایران به او تاخته و این اقدامش را عملی اعتراضی در همراهی با اعتراضات نیمه دوم سال گذشته بدانند
ویدئوی صید یک جانور نادر دریایی توسط یک ماهیگیر پاکستانی مورد توجه کاربران و رسانه‌ها قرار گرفت.
حمایت و پشتیبانی از قوه قضائیه در اولویت ماست. باید توجه داشته باشیم که اولویت این پشتیبانی را بر بخش‌هایی متمرکز کنیم که محل رجوع مردم است. باید تلاش کنیم مشکلات در دادگاه‌ها و دادسرا‌ها رفع شود و مشکلات مانع اقتدار و پیاده‌سازی عدالت نشود.
پاسخ زیبای علی دایی به ابراز علاقه هوادارش در خیابان جالب توجه است. این ویدیو را یکی از هواداران دایی در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده است.
علیرضا شهرداری: پیروز سه بار تا پای مرگ رفت و در یکی از موارد سرش را دوازده ساعت نمی‌توانست تکان دهد. پیروز چون به صورت سزارین به دنیا آمد و شیر مخصوص یوزپلنگ‌ها وجود نداشت امکان زندگی در طبیعت را نداشت. معاون محیط طبیعی و تنوع زیستی: پیروز به دلیل شرایط خاص و بیماری‌های دستگاه‌ گوارش و ریه و مصرف دارو‌ها تلف شد. در پیش‌بینی‌ها احتمال زنده ماندن و بقا پیروز ۲۰ درصد بود اما به دلیل انتشار عکس‌های و پست‌‌های افراد به این موضوع توجهی نشد.
نمایش درخشان محمدعلی گرایی در یک دیدار کشتی مورد توجه صفحه رسمی اتحادیه جهانی کشتی قرار گرفت.
دروازه‌بان پرسپولیس دوباره مورد توجه صفحه معروف اینستاگرامی قرار گرفت.
در حاشیه مراسم لاروس 2023 لیونل مسی و روبرت لواندوفسکی برای دقایقی باهم گفت و گو کردند که تصاویر و ویدیو آن خیلی مورد توجه قرار گرفت.
عملیات «کربلای ۱۰» با توجه به ابعاد حضور نیروها و وسعت میدان نبرد، یکی از عملیات‌ بزرگ دفاع مقدس است که با پیروزی قاطع رزمندگاه سپاه اسلام نیز همراه بود. این عملیات که نخستین عملیات گسترده در غرب کشور پس از انتقال میدان اصلی جنگ از جنوب به شمال بود، هماهنگ با تک نیرو‌های منظم در جبهه «ماووت» و عملیات نامنظم قرارگاه «رمضان» انجام گرفت.
عملیات «کربلای ۱۰» با توجه به ابعاد حضور نیروها و وسعت میدان نبرد، یکی از عملیات‌های بزرگ دفاع مقدس است که با پیروز قاطع رزمندگاه سپاه اسلام نیز همراه بود. این عملیات که نخستین عملیات گسترده در غرب کشور پس از انتقال میدان اصلی جنگ از جنوب به شمال بود، هماهنگ با تک نیرو‌های منظم در جبهه «ماووت» و عملیات نامنظم قرارگاه «رمضان» انجام گرفت.
در لیگ لیتوانی با توجه به ایام عید پاک، داور یک مسابقه، از روش شکستن تخم‌مرغ بجای پرتاب سکه برای تعیین اول بازی استفاده کرد
صحبت‌های جدید پناهیان درباره تقابل اخلاق و دین مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است!
۸۸۸طرح تعاونی به ارزش ۵هزار میلیارد تومان و اشتغال‌زایی ۱۶هزار نفر با حضور معاون اول رئیس‌جمهور و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به صورت ویدیو کنفرانسی به بهره‌برداری رسید.
نوباوه نماینده مجلس مسدود شدن خط تلفن و اینترنت زنان بدون حجاب در صورت عدم توجه به تذکرات را از جمله مجازات‌های طرح مجلس درمورد حجاب اعلام کرد.
یکی از بازیکنان ون پارس پس از گلزنی شادی گلی انجام داد که حسابی مورد توجه قرار گرفته است.
قالیباف با اشاره به افزایش قیمت ارز در روز‌های اخیر بیان کرد: مدیریت قیمت ارز اهمیت زیادی برای کنترل ثبات در همه عرصه‌های اقتصادی دارد؛ مجلس در جلسه نظارتی خود راه حل‌های زیرساختی و کوتاه مدت مدیریت بازار ارز را ارائه کرده بود، ضمن تشکر از اقدامات صورت گرفته از وزیر اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی می‌خواهم تا به آن توجه ویژه‌ای داشته باشند.
استفاده از «نوار چسب سرعت» همیشه جلب توجه می‌کند. البته این یک نوار چسب عادی و معمولی نیست!
شیر ها گربه سانانی درنده هستند اما فرار شیر های ترسو از دست بوفالو بسیار عجیب و احمقانه است. این ویدیو که با حضور بوفالو شیر ها فرار می کنند و یکی از آنها خود را پشت تنه درختی قایم می کند توجه کاربران شبکه های مجازی جلب کرده.
پنل خورشیدی شفاف یک فناوری پیشرفته است که انرژی نور را از پنجره‌ها یا هر سطح شیشه‌ای بدون توجه به زاویه جمع آوری و استفاده می‌کند. این پتانسیل را دارد که از نظر گسترش دامنه انرژی خورشیدی، بازی را تغییر دهد.
سرمربی هلند بعد از کسب پیروزی تیمش مقابل آمریکا و صعود به مرحله بعدی، در نشست خبری به این شکل از عملکرد مدافع جوان تیمش (دنزل دامفریز) قدردانی کرد تا مورد توجه رسانه‌ها قرار گیرد.
بازی تیم ملی با انگلیس را شاید بتوان یکی از پرحاشیه‌ترین دیدارهای تاریخ فوتبال ایران دانست. مسابقه‌ای که در آن بیشتر از اینکه توجه‌ها به بازی باشد، وضعیت سکوها، شعارها، تشویق‌ها، هو کردن‌ها و مراسم ابتدای بازی مورد توجه قرار گرفت.
پیش از شروع بازی منچستر یونایتد و لیورپول در ورزشگاه اولدترافورد اتفاق جالبی رخ داد و کریستیانو رونالدو کاری کرد که توجه شبکه‌های اجتماعی جلب شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ