تیاگو مسی، پسر بزرگ لیونل مسی، روز گذشته تولد 10 سالگی‌اش را جشن گرفت و تم خاص این جشن توجه بسیاری را به خود جلب کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه فاینورد تولد ۳۰ سالگی ستاره ایرانی خود را تبریک گفت.
باشگاه تراکتور با شیوه‌ای خاص از لباس خانگی فصل آینده خود رونمایی کرد.
صفحه جام جهانی با انتشار دو گل مهدی طارمی، تولد او را تبریک گفت.
طبق مشاهدات محققان در این سلسله آزمایش‌ها،‌ موش‌هایی که نسخه‌ای از ژن Igf2 را از پدرشان به ارث نبرده بودند، در بدو تولد اندازه‌ای کوچک‌تر داشتند. با استناد به این مشاهدات،‌ می‌توان توضیحی برای برخی اختلالات رشد در جنین‌ انسان یافت.
دیوید بکام، یکی از مالکان باشگاه اینتر میامی، با اشاره به فصل رویایی پیش رو با لیونل مسی در MLS تولد او را تبریک گفت.
کریستیانو رونالدو به همراه خانواده‌اش به مادرید سفر کرد و تولد دو فرزندش را آنجا جشن گرفت.
اکثر مردم در روز تولدشان غمگین هستند و این احساس استرس و ناراحتی که در این مناسبت خاص وجود دارد، قطعا باید دلیلی داشته باشد، این احساس می‌تواند باعث شود که در هفته‌ها و روز‌های قبل از تولد و حتی در روز تولدتان احساسات منفی زیادی را تجربه کنید!
تصاویری از جشن تولد خاص مهدی طارمی لژیونر فوتبال ایران حواشی زیادی به دنبال داشت.
استوری ریکاردو ساپینتو و تبریک تولد دختر کوهنورد استقلال: ممنون که استقلالو به بلندای جهان بردی.
گوگل دودل (Google Doodle)، در واقع تغییرات موقتی لوگوی اصلی گوگل را نشان می‌دهد. معمولا گوگل در مناسبت‌های خاص از جمله آغاز سال نو میلادی، نوروز، تولد یا درگذشت برخی چهره‌های مهم و برخی اتفاقات مهم، تغییراتی در لوگوی اصلی خود می‌دهد. برای مثال همزمان با تولد انیستن یا برخی چهره‌های شناخته شده در حوزه‌های مختلف، لوگوی گوگل تغییر می‌کند.
ارکانی در توضیح شروط دادن این مجوز به وزارت «صمت» برای واردات خودرو‌های کار‌کرده، تاکید کرد: آیین‌نامه نحوه اجرائی این مصوبه مجلس نیز از سوی وزارتخانه‌های «صمت»، راه و شهرسازی، کشور، اقتصاد و سازمان برنامه و بودجه با تأکید بر لزوم تأمین قطعات، خدمات پس از فروش و معاینه فنی تهیه خواهد شد.
با تجزیه و تحلیل صدا‌هایی که نهنگ‌ها تولید می‌کردند، دانشمندانی که روی این مطالعه کار کردند دریافتند که نهنگ‌ها از این قابلیت در صدای خود بیشتر استفاده می‌کنند. این به آن‌ها امکان دسترسی به فالستو را می‌دهد، که به آن‌ها امکان می‌دهد سوت‌های بلند خود را در محدوده صدای سینه‌ای و آوازی که محل ایجاد این پژواک است بسازند.
فدراسیون فوتبال کشورمان تولد ۷۰ سالگی سرمربی سابق تیم ملی را تبریک گفت.
جسیکا گرینگ، یکی از نگهبانان‌های ET، ماه گذشته درباره تولد ۴۳ سالگی این پنگوئن گفت: «می‌خواستیم آن را به شادترین تولد تاریخ تبدیل کنیم. او یک پنگوئن بسیار خاص با ژن‌های باورنکردنی و کیفیت زندگی قوی است.»‌ای تی زندگی طولانی خود را با غوطه ور شدن در یک استخر خصوصی و یک کیک کامل از ماهی کپلین و یخ تزئینی جشن گرفت.
افشین پیروانی تولد علی دایی را تبریک گفته است.
غذا‌های حاوی کلاژن نیز مانند مکمل‌های کلاژن به عنوان راهی برای تقویت تولید کلاژن در بدن پیشنهاد شده‌اند، هر چند که پژوهش‌های علمی چندانی وجود ندارد که ثابت کرده باشد خوردن این غذا‌ها می‌تواند به طور مستقیم به سلامت پوست یا مفصل سود برساند.
ژوزه مورینیو درحالی تولد شصت سالگی‌اش را به عنوان سرمربی رم جشن می‌گیرد که در حال حاضر فقط به یک چیز فکر می‌کند: صعود به لیگ قهرمانان.
علی کریمی، ستاره سابق پرسپولیس و تیم ملی ایران امروز تولد ۴۴ سالگی خود را جشن گرفت.
ریکاردو ساپینتو در حاشیه تمرین امروز استقلال، با پیراهن شماره 50 حضور پیدا کرد.
شیرمادر تغذیه‌ای ایده‌آل برای نوزادان است؛ ماده مغذی که سلامت، تندرستی و تکامل کودک را از تولد تا پایان زندگی تضمین می‌کند و باعث ایجاد رابطه عاطفی خاص میان کودک و مادر می‌شود.
اولویت سایپا درخصوص محصول کوییک. اس بر اتمام خودرو‌های ناقص کوییک. اس و افزایش تولید این محصول قرار گرفته است.
رئیس بنیاد امور بیماری‌های خاص گفت: از زمان اجرایی شدن قانون جوانی جمعیت، تولد بیماران تالاسمی افزایش داشته است. افزایش نجومی قیمت دارو‌های بیماران ام اس، دیالیزی، پیوند کلیه، تالاسمی و سرطان، وضعیت را برای این بیماران بسیار بد کرده و طرح جدید دارویار هم دردی از آن‌ها دوا نمی‌کند.
سردار آزمون، بازیکن تیم ملی و باشگاه بایرلورکوزن در پیامی تولد پدرش را تبریک گفت.
تصاویری در فضای مجازی دست به دست می‌شود از وضعیت صندلی‌های پرواز تهران - مشهد. البته نقص فنی هواپیمای شرکت وارش منجر به تاخیر در پرواز شد. پرواز تهران به مشهد ساعت ۱۰:۵۵ صبح هواپیمای وارش، که به علت نقص فنی و جایگزینی با هواپیمای دیگری، ساعت ۱۴ تیک آف کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ