اتفاقی در برزیل رخ داده که شاید نظیر آن در دنیای ورزش وجود نداشته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ستاره سنگالی تیم فوتبال النصر عربستان با حضور در یکی از مساجد این کشور به عبادت و قرائت قرآن پرداخت.
عربستان امشب در یک مراسم باشکوه قصد دارد نیمار جونیور ستاره برزیلی در باشگاه الهلال معارفه کند تا بتواند از طریق این مراسم بزرگ دیدگان دنیا را کشورش جلب کند تا بتواند در آینده از لحاظ توریستی پیشرفت داشته باشد. شب گذشته در ورزشگاه الهلال آمادگی‌های لازم برای این مراسم بزرگ انجام شد. یکی از خاص‌ترین اقدامات باشگاه الهلال برای معارفه ستاره برزیلی طرح چهره نیمار از طریق هزاران پهپاد است. هزاران پهپاد از داخل ورزشگاه به آسمان ریاض پرواز می‌کنند تا چهره نیمار را طراحی کنند. همچنین هواداران الهلال هم یک تیفوی بزرگ برای خوش آمدگویی در سکو‌های ورزشگاه طراحی کردند. نیمار با قراردادی ۲ ساله به ارزش ۲۰۰ میلیون یورو به الهلال آمد. ستاره برزیلی رکورد بازدید شبکه‌های مجازی در دنیا را با پیوستن به الهلال زد، چون فیلم امضای قراردادش با باشگاه سعودی بیش از ۴۰۰ میلیون بازدید
یک ستاره دیگر از تیم پاری سن ژرمن به حاشیه خلیج فارس می آید اما اینبار مقصد لیگ ستارگان کشور قطر است.
پل پوگبا، ستاره فرانسوی یوونتوس، امشب وارد کشور عربستان شد تا شایعات زیادی موردش مطرح شود.
هم تیمی سابق لیونل مسی پیشنهاد داد یک واحد درسی به نام این فوق ستاره در مدارس ابتدایی کشورش ایجاد شود.
وینیسیوس یک بار دیگر کشور اسپانیا را کشوری نژادپرست که تحمل یک ستاره فوتبال سیاه‌پوست را ندارد، توصیف کرد. در این بیانیه وینی با جورج فلوید مقایسه شده است.
یک روزنامه کشور پرتغال، مهاجم تیم ملی ایران را نزدیک به در‌های خروجی پورتو می‌داند.
عربستان از رویای حضور همزمان دو ستاره بزرگ دنیای فوتبال، کریستیانو رونالدو و لیونل مسی، در این کشور دست برنداشته و برنامه‌هایی جدی برای متقاعد کردن مسی دارد.
فلیپ بلین، سرمربی فرانسوی ژاپن، لیست تیم ملی این کشور را اعلام کرد.
یک وب سایت روسی نوشت که داستان مصدومیت دو ستاره مطرح تیم ملی این کشور مشکوک و شبیه به توطئه است.
کارلوس کاتانو معروف به کاپیتان دونگا، ستاره بزرگ برزیل و سرمربی تیم ملی این کشور در سال‌ های ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۰ و ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۶ جدید ترین گزینه هدایت تیم ملی ایران است.
شاید باورش سخت بود، تیم ناشناخته ایران در حالی که حامی زیادی در کشور نداشت، رفت تا انتقام ستاره ها را بگیرد و این کار را کرد.
روبینیو، ستاره کهنه‌کار برزیلی، که به اتهام تعرض در ایتالیا محکوم شده ژانویه امسال سه پیشنهاد از کشورش داشته ولی به دلیل ترس از حضور در این کشور و دادگاهی شدن به آنها جواب منفی داده است.
مسئولان فوتبال مراکش با نامگذاری ورزشگاهی به نام اشرف حکیمی، از این ستاره تیم ملی کشور خود تجلیل کردند.
فوق ستاره آرژانتینی باشگاه پاری سن ژرمن یک ماه بعد از کسب قهرمانی جام جهانی در قطر، دوباره به این کشور سفر می کند.
کاکا، ستاره سابق تیم ملی برزیل، معتقد است که بسیاری از هموطنانش به رونالدو، اسطوره فوتبال این کشور، به اندازه کافی احترام نمی‌گذارند.
عبدالحمید صابری، ستاره مراکش، در آستانه دیدار با پرتغال در یک‌چهارم نهایی جام جهانی می‌گوید حتی با یک ساق پا هم برای تیم ملی کشورش خواهد جنگید.
دو ستاره کم‌نظیر فوتبال دنیا فردا شب امیدهای یک کشور را روی شانه‌های خود احساس خواهند کرد.
کودی خاکپو، امشب هم در مقابل آمریکا با پیراهن تیم ملی هلند نمایشی درخشان داشت تا بار دیگر خبر از تولد یک ستاره بزرگ در فوتبال این کشور را مخابره کند.
رانی خدیرا، هافبک یونیون برلین، و برادر سامی خدیرا، ستاره سابق فوتبال آلمان، می‌گوید از سوی هانسی فلیک به تیم ملی این کشور دعوت شده است.
ستاره والیبال ایتالیا به خاطر شعارهای نژادپرستانه از تیم ملی این کشور کناره‌گیری کرد.
اوِر مابیل، ستاره تیم ملی استرالیا، در یک کمپ پناهندگان در کشور کنیا بزرگ شده اما با طی کردن مسیری عجیب و غریب حالا منتظر است با پیراهن استرالیا در جام جهانی قطر به میدان برود.
دروازه بان تیم ملی ژاپن ستاره شماره یک تیمش در دیدار فینال جام ملت های فوتسال آسیا بود.
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه یک فراخوان سراسری در رابطه با جنگ این کشور و اوکراین داشته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ