نمایندگان در جریان بررسی طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس، با کاهش زمان استعفای مدیران برای ثبت نام در انتخابات مجلس شورای اسلامی مخالفت کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قهرمان سابق دوومیدانی ایران که انتخابش به عنوان وزیر موجی از امیدواری را بین اهالی ورزش ایجاد کرده بود، با عملکردی ضعیف امیدها را به یاس تبدیل کرد و در بدترین زمان ممکن رفتنش را علنی کرد.
هشتاد و هشتمین سالگرد واقعه گوهرشاد دلیل اصلی برای اجتماع خانواده‌های شهدا و بانوان بود، این روز در تقویم ملی به نام روز عفاف و حجاب نامگذاری شده است.
استعفای تلگرامی عبدالله گنجی: اجازه ‌فرمایید تا زمانی که می‌نویسم عضویتی در شورای اطلاع رسانی دولت نداشته باشم.
در پی انتشار تصاویری از مسابقات دوومیدانی در شیراز رئیس فدراسیون دوومیدانی، از سمت خود استعفا کرد.
بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی، مدیرانی که قصد ثبت‌نام در انتخابات مجلس شورای اسلامی را دارند مانند دوره‌های گذشته ۶ ماه پیش از ثبت‌نام باید استعفا دهند.
علی فتح الله زاده و ریکاردو ساپینتو هیچ وقت از شروع همکاری رابطه گرمی با هم نداشتند و این تا زمان استعفای علی فتح الله زاده از سمت مدیر عاملی باشگاه استقلال ادامه داشت.
بعد از پایان دربی حساس کرمان شایعاتی در خصوص استعفای حسین پورمحمدی مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان بر سر زبان ها افتاد.
رئیس‌جمهور در جلسه هیات دولت گفت:آقای میرکاظمی ۴ ماه قبل از پایان سال در زمان تدوین ۱۴۰۲ اظهار کردند با توجه با ناراحتی قلبی‌ام، من را به دلیل پرتنش بودن این مسیر از ادامه راه معاف کنید.
اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال پس از استعفای علی فتح الله زاده که برای دومین بار در چند هفته اخیر رخ داد، جانشین مدیرعامل این باشگاه را تا زمان برگزاری مجمع انتخاب کردند.
سرپرست فدراسیون وزنه‌برداری گفت: سرمربی تیم ملی برنامه‌ای در مورد وضعیت اردوهای تیم ملی به ما ارائه نکرده است.
سرپرست فدراسیون وزنه برداری دلایل استعفای سرمربی تیم ملی این رشته را اعلام و تاکید کرد که کمیته فنی بزودی در این مورد تصمیم می گیرد.
رئیس فدراسیون والیبال طبق حکم ابلاغی تا ۴۸ ساعت دیگر بازنشسته می شود. وزارت ورزش هم تاکید دارد اگر تا آن زمان مجوز لازم برای ابطال این حکم صادر نشود آن را اجرایی خواهد کرد.
رئیس فدراسیون والیبال طبق حکم ابلاغی تا ۴۸ ساعت دیگر بازنشسته می شود. وزارت ورزش هم تاکید دارد اگر تا آن زمان مجوز لازم برای ابطال این حکم صادر نشود آن را اجرایی خواهد کرد.
مدرس خیابانی اعلام کرد که شناورهای شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران برای حمل و جابه‌جایی کالاهای تجار ایرانی به مقصد بنادر ونزوئلا در بازه زمانی هفته پایانی بهمن ماه امسال، آماده هستند.
معین‌الدین سعیدی، نماینده مردم چابهار گفت: ویدیویی که در فضای مجازی منتشر شده بخش‌هایی از یک سخنرانی انتخاباتی من در زمان تبلیغات انتخابات مجلس است و ارتباطی به اتفاقات اخیر ندارد و من بنایی برای استعفا ندارم.
حسن روحانی به ویژه بعد از سال ۹۶ از نبود اختیارات لازم دولت شکوه می‌کرد. با طرح این شکواییه‌ها، افرادی همچون عباس عبدی و سعید حجاریان خواستار استعفای رئیس دولت شدند. سیاسیون اما پیشنهاد عبدی را چنان تقبیح کردند که گویی گناهی کبیره است. ترکان آن را پیشنهاد «تندرو‌ها و کارشناسان دوروزه» دانست. عبدالله رمضان زاده، استعفای روحانی را همراهی با «اقتدارگرایان» خواند. حتی مهدی محمدی، تحلیلگر اصولگرا نوشت: «استعفا در این زمان، بخشی از عملیات براندازی است و بی عقوبت نمی‌ماند.»
که میزان محبوبیت لیز تراس ۱۰ درصد کاهش پیدا کرد و به زیر ۴۷ درصد رسید؛ آماری که از زمان رسوایی پارتی‌گیت بوریس جانسون، نخست وزیر سابق انگلیس و حتی چند هفته پیش از استعفای تزرا می، سلف جانسون هم پایین‌تر است.
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری خبر استعفای خود را تکذیب کرد.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی بیست و ششمین روز تیر ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی هفدهمین روز مرداد ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام خگستر به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد خگستر در روزهای آینده بورس است.
حق مسکن به همان ۶۵۰ هزار تومان بازگشت
احسان خاندوزی، وزیر اقتصاد گفته که فعلا تصمیم دولت در مورد یارانه‌ها تغییر نکرده و فعلا واریز نقدی خواهد یافت. اما طبق گفته او، زمانی تصمیم دولت عوض می‌شود که گزارش نهایی دوره آزمایشی سامانه‌های کالابرگ آماده شود.
بررسی گزارش کمیسیون اقتصادی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از شرکت شستا از سال ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۹ اولین موضوعی بود که امروز در دستورکار امروز صحن قرار داشت که اجرای آن با موافقت ۱۶۱ نماینده حاضر در جلسه همراه شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ