دیدار فینال بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی جدال دو شماره ۱۰ برتر دنیای فوتبال هم خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در ادامه چند طرح جالب و دیدنی از شهر کرج در سال ۱۶۰۲ یعنی ۲۰۰ سال دیگر را از نظر هوش مصنوعی مشاهده خواهید کرد. این پیش بینی‌ها با تجزیه و تحلیل ابزار‌های تصویرسازی مبتنی بر هوش مصنوعی انجام شده و بدون شک دقیق نخواهد بود.
از هوش مصنوعی خواستیم تا شکل شهر تهران در سال ۱۵۰۲ را به تصویر بکشد. در نهایت هوش مصنوعی ۸ طرح جالب ارائه داد که در ادامه مشاهده خواهید کرد.
از هوش مصنوعی خواسته شد تا وضعیت شهر تبریز در ۵۰۰ سال قبل را به تصویر بکشد. در نهایت هوش مصنوعی ۴ طرح جالب و دیدنی ارائه کرد که در ادامه خواهید دید.
تصاویر طرح جدید پیراهن بایرن مونیخ برای فصل 24-2023 در فضای مجازی منتشر شده است.
خواستگار قلابی می‌گوید به‌خاطر پرداخت مهریه همسرش و جلب رضایت او تبدیل به سارق حرفه‌ای شده، اما به‌شدت نادم و پشیمان است.
روز گذشته رضا درویش جزییاتی جالب از طرح خود برای استادیوم کاظمی را فاش کرد.
شاید هر چند سال یک بازیکن مثل ترنت الکساندر آرنولد از آکادمی‌های فوتبال به تیم‌های بزرگ راه پیدا کند؛ اما تکلیف بقیه که نتوانسته‌اند موفق شوند، چه می‌شود؟ الکساندر آرنولد به کمک این افراد رفته است.
برندِ anrealage مجموعه‌ای جدید از لباس هایش را عرضه کرده که به وسیله اشعه و حرارت، طرح و رنگ شان تغییر می‌کند.
یکی از ترفند‌هایی که به شما برای مرتب کردن کشوی لباس و کمد کمک می‌کند، نحوه صحیح و درست تاکردن لباس‌ها به کوچک‌ترین حالت ممکن است؛ زیرا جای بیشتری برای تمام لباس هایتان باقی می‌ماند. حتی می‌توانید لباس‌ها را بر اساس رنگ یا طرح دسته بندی کنید و در کمدتان قرار دهید.
معاون وزیر آموزش وپرورش با اشاره به اجرای طرح یاوران نماز در مدارس گفت: هدف از اجرای این طرح جلب مشارکت مردم و استفاده از ظرفیت های مردمی برای پیشبرد اهداف تربیتی است.
شرکت اپل اخیرا اختراعی در رابطه با شارژ معکوس دو وجهی موبایل ثبت کرده که می‌تواند تلفن همراه را به شارژر لوازم جانبی بدل کند.
«یوسف النصیری» مهاجم تیم ملی مراکش شب گذشته گل اول و صعود شیرهای اطلس  را به پرتغال زد . نکته جالب ارتفاع ضربه سری است که این بازیکن در لحظه تماس با توپ زده که ۲متر و ۷۸ سانتی متر بوده که رکورد جالبی در جام جهانی ۲۰۲۲ به ثبت رسیده است.
قبول ندارم که ایده «حکمرانی نو» در جامعه شنیده شده باشد و مردم مشتاق جزئیاتش باشند که این برنامه جدید آقای قالیباف چه می‌خواهد بکند و چه طور مملکت را می‌خواهد نجات دهد / از حدود ۱۰ ماه پیش، یعنی آذرماه سال گذشته کلیدواژه «حکمرانی نو» توسط آقای قالیباف بارها در سخنرانی های مختلف طرح شد ولی جالب است که تازه در همین بحران اخیر شنیده شد
پیروزی ایران مقابل ولز در جام جهانی 2022 به روایت کارتون
فضای محل برگزاری تمرین تیم ملی انگلیس و درختان نخل آنجا، در نوع خود جالب توجه است و شباهت زیادی به مناطق جنوبی ایران دارد، به نحوی که در نگاه اول اینگونه به نظر می رسد که ستارگان ساوت‌گیت، در یکی از شهرهای بندرعباس حضور دارند.
فیفا طرح جالبی قبل از شروع جام‌جهانی منتشر کرد که در آن مهدی طارمی ستاره تیم ملی فوتبال کشورمان در کنار کریستیانو رونالدو و سایر ستاره‌های کشور‌های حاضر در این رقابت‌ها حضور دارد.
همسر مهاجم پرسپولیس هم تصاویری از تولد او منتشر کرد که در یکی از آن‌ها چند کیک با طرح جالبی از اسم و سن آقای گل هلندی پرسپولیسی‌ها به چشم می‌خورد.
منصور قنبرزاده در اقدامی جالب «طرح میزخدمت» که همان ارتباط با ارباب رجوع است را در سازمان لیگ اجرا کرده است.
سخنگوی قوه قضائیه در پاسخ به سوالی در خصوص عفو اعدامی‌ها گفت: تلاش قوه قضائیه بر این اساس استوار است. با ظرفیت مردمی و همچنین شورا‌های حل اختلاف، اقدامات خوبی انجام شده است. در سال ۱۴۰۰، ۶۷۹ تن رضایت دادند و قصاص ساقط شده است. در چهار ماه اخیر هم ۲۴۵ تن گذشت کردند.
سخنگوی قوه قضائیه در پاسخ به سوالی در خصوص عفو اعدامی‌ها گفت: تلاش قوه قضائیه بر این اساس استوار است. با ظرفیت مردمی و همچنین شوراهای حل اختلاف، اقدامات خوبی انجام شده است. در سال ۱۴۰۰، ۶۷۹ نفر رضایت دادند و قصاص ساقط شده است. در چهار ماه اخیر هم ۲۴۵ نفر گذشت کردند.
یورگن لوکادیا طرح گرافیکی باشگاه پرسپولیس را با یک کپشن جالب استوری کرد.
یورگن لوکادیا طرح گرافیکی باشگاه پرسپولیس را با یک کپشن جالب استوری کرد.
رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تأثیر مثبت مشوق‌های در نظر گرفته شده برای مشترکان بخش کشاورزی به منظور صرفه‌جویی برق، ابراز امیدواری کرد که این طرح با اطلاع‌رسانی مناسب مورد استقبال کشاورزان در استان‌های مختلف قرار گیرد.
صبح امروز پانزدهمین نشست مجلس شورای اسلامی آغاز شد و پس از قرائت دستور کار نشست توسط حسینعلی حاجی دلیگانی، بررسی طرح شفافیت قوای سه گانه، دستگاه‌های اجرایی و سایر نهاد‌ها در دستور قرار گرفت؛اما آنچه در این میان جالب توجه بود، تذکرات پراکنده‌ای بود که نمایندگان مجلس در حین سخنان خود درباره نحوه اجرای حذف ارز ترجیحی بیان می‌کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ