شکست دیپلماتیک، طرح مطالبات حداکثری در مذاکرات و ناتوانی در تحقق حتی یکی از آنها و موفقیت دیپلماتیک، طرح مطالبات معقول و دستیابی به حداقل نیمی از آنهاست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گروهی از دانشمندان به رهبری یک محقق ایرانی در دوبلین دریافته‌اند که کار گروهی لزوماً همیشه بهترین راه برای انجام کارها نیست.
تیم ملی والیبال ایران عصر دیروز (سه‌شنبه ۲۴ مرداد) در دیدار تدارکاتی و دوستانه موفق به شکست پاکستان شد.
مدیرکل آسیای جنوبی وزارت امور خارجه گفت: جدا از هر نتیجه‌ای که پارلمان پاکستان در رابطه با انتخابات داشته باشد، معتقدیم ایران و پاکستان باید روابط خود را همیشه در حال گسترش وحل مسائل ببینند.
دینامو زاگرب در حضور ۷۸ دقیقه‌ای مدافع ایرانی خود به تساوی مقابل گوریسا رسید.
شانگهای پورت در حساسترین بازی این هفته سوپرلیگ چین، حریف همشهری را با پنج گل شکست داد.
ری‌برندینگ توییتر و تغییر نام و لوگوی آن به X با واکنش بسیار منفی از سوی کاربران شبکه‌های اجتماعی روبه‌رو شده است. بااین‌حال، نتایج یک نظرسنجی جدید نشان می‌دهد که نظر بسیاری از کاربران این شبکه اجتماعی نسبت به این تغییر مثبت است.
نایب رئیس فدراسیون والیبال از تغییرات قطعی در کادر فنی تیم ملی با توجه به نظرات کمیته فنی فدراسیون خبر داد.
پاراکماندران ریکرو ایران رقابت‌های خود در مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی جهان را برگزار کردند.
پاراکمانداران ایران رقابت‌های خود در مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی جهان را در دو بخش انفرادی و تیمی برگزار کردند.
پاراکمانداران ایران رقابت‌های خود در مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی جهان را در دو بخش انفرادی و تیمی برگزار کردند.
سخنگوی فدراسیون فوتبال اعلام کرد قرارداد امیر قلعه‌نویی تا پایان جام جهانی ۲۰۲۶ خواهد بود.
هیات ژوری پس از بازبینی فیلم به این نتیجه رسید که ضربه فنی به صورت کامل انجام نشده است. به هر حال در سنگین وزن خوابیدن و شانه به شانه شدن کشتی گیران با سبک وزن‌ها تفاوت زیادی دارد و احتمالا داور عجله کرده و رییس تشک هم با توجه به اعتمادی که به داور وجود دارد ضربه فنی را تایید کرد
اخیراً در رابطه با مسأله حجاب، به اماکنی که قانون را رعایت نکنند اخطار پلمپ داده می‌شود. به درستی یا نادرستی آن کاری نداریم و اینکه اصولاً این اقدام عملی هست یا نه؟ یا روش درستی برای مراعات و اجرای آن به حساب می‌آید و اصولاً به مقابله با بدحجابی کمک می‌کند یا نتیجه عکس می‌دهد هم موضوع بحث نیست؛ اما همین قانون آیا بدون تبعیض در مورد همه مجتمع‌ها و اماکن، رعایت و با همه یکسان برخورد می‌شود؟ آیا هیچ تفاوتی نمی‌کند که آن مجتمع تجاری یا اداره یا سازمان یا مطب یا … متعلق به کیست؟
نمونه این اتفاق را می‌شود با مراجعه به بانک‌ها در شهر‌هایی مانند تهران دید؛ به این صورت که ساعت کاری بانک‌های دولتی با ساعت کاری بانک‌های خصوصی تفاوت دارد و در نتیجه، «ارتباط بین بانکی» دست کم در ساعاتی از روز مختل و حتی قطع است؛ وضعیتی که نتیجه مستقیم وضع مقررات، آن هم به صورت موضعی و غیرفراگیر است و با تغییر ساعت کاری ادارات، بی شک تکرار و چه بسا تشدید خواهد شد.
نمونه این اتفاق را می‌شود با مراجعه به بانک‌ها در شهر‌هایی مانند تهران دید به این صورت که ساعت کاری بانک‌های دولتی با ساعت کاری بانک‌های خصوصی تفاوت دارد و در نتیجه، «ارتباط بین بانکی» دست کم در ساعاتی از روز مختل و حتی قطع است. وضعیتی که نتیجه مستقیم وضع مقررات، آن هم به صورت موضعی و غیرفراگیر است و با تغییر ساعت کاری ادارات، بی شک تکرار و چه بسا تشدید خواهد شد.
اگر از خود می‌پرسید که هواپیما‌ها از چه نوع سوختی استفاده می‌کنند پاسخ ساده است: نوع سوخت هواپیما‌ها نتیجه مستقیم نوع موتوری است که در آن هواپیما به کار می‌رود. ساده‌تر اینکه، هواپیما‌های تجاری و جنگنده از سوخت‌های بر پایه کروسن (kerosene) یا نفت سفید استفاده می‌کنند، اما معمولاً محصولات خاصی نیز به این سوخت اضافه می‌شوند. این ترکیبات شامل ضد یخ، هیدروکربن، غیرفعال کننده‌های فلز و آنتی اکسیدن است و هر چیزی که از زنگ زدگی و یخ زدن در ارتفاعات بالا جلوگیری کند.
بیانیه میرحسین موسوی تلویحا این خواسته را با بیان «ساختار تناقض‌آلود و غیرقابل دوام نظام اساسی کشور» به عنوان «بحرانِ بحران‌ها» و تاکید بر «نیاز به تحولی بنیادین» و پیشنهاد سه محور برای نجات ایران مطرح می‌کند؛ سه خواسته‌ای که معمولا نتیجه انقلاب ها، اعم از انقلاب‌های از پایین یا از بالا هستند. مشاورین او نیز در روز‌های پیشین بین سطور این بیانیه را در اتاق‌های کلاب هاوس تشریح و تفسیر و طیف‌هایی از اقشار مختلف دیگر هم در حمایت از این خواسته‌ها نقطه نظرات خود را تبیین کرده اند.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه از کادر فنی تا بازیکنان هیچ کدام تمرکز ندارند، گفت: بازیکنان استقلال مثل فصل گذشته بین شان همدلی وجود ندارد و همین امر یکی از عوامل خوب نتیجه نگرفتن تیم شده است.
عباس عبدی نوشت: وضعیت زمینه‌ای دو دولت در بیشتر شاخص‌ها به سود دولت کنونی است، در نتیجه انتظار می‌رود که عملکردش نیز متناسب این شرایط، بهتر باشد، ولی واقعیت چیز دیگری را نشان می‌دهد، تقریبا در همه موارد ناموفق‌تر بوده است.
کیم مین جائه مدافع، تیم ملی کره، پس از شکست سنگین برابر برزیل گفت تفاوت زیادی که در توانایی‌های فردی بازیکنان دو تیم وجود داشت، باعث رقم خوردن این نتیجه شد.
قرص‌های ضدافسردگی فقط کمی بهتر از قرص‌نما‌ها یا پلاسیبو (قرص‌های ساختگی که به افراد گفته می‌شود ممکن است واقعی باشند) نتیجه می‌دهند. درباره اینکه این تفاوت چقدر است، همچنان میان پژوهشگران بحث و اختلاف نظر هست.
اصفهان- سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن کسب تساوی مقابل سپاهان را نتیجه یک کار بزرگ از سوی بازیکنان خود دانست.
از آنجا که شگرد و نوع سرقت‌ها به لحاظ اطلاعاتی که شاکیان در اختیار مأموران قرار داده بودند مشابه یکدیگر بود و تنها تفاوت آن در نوع خودروی سارقان بود از این‌رو مأموران به این نتیجه رسیدند که سرقت کار یک باند است. به این ترتیب پلیس با قرار دادن طعمه در مسیر‌های احتمالی سارقان موفق شد آن‌ها را در یک عملیات تعقیب و گریز شناسایی و دستگیر کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ