شانگهای پورت در حساسترین بازی این هفته سوپرلیگ چین، حریف همشهری را با پنج گل شکست داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گروهی از دانشمندان به رهبری یک محقق ایرانی در دوبلین دریافته‌اند که کار گروهی لزوماً همیشه بهترین راه برای انجام کارها نیست.
تیم ملی والیبال ایران عصر دیروز (سه‌شنبه ۲۴ مرداد) در دیدار تدارکاتی و دوستانه موفق به شکست پاکستان شد.
مدیرکل آسیای جنوبی وزارت امور خارجه گفت: جدا از هر نتیجه‌ای که پارلمان پاکستان در رابطه با انتخابات داشته باشد، معتقدیم ایران و پاکستان باید روابط خود را همیشه در حال گسترش وحل مسائل ببینند.
دینامو زاگرب در حضور ۷۸ دقیقه‌ای مدافع ایرانی خود به تساوی مقابل گوریسا رسید.
ری‌برندینگ توییتر و تغییر نام و لوگوی آن به X با واکنش بسیار منفی از سوی کاربران شبکه‌های اجتماعی روبه‌رو شده است. بااین‌حال، نتایج یک نظرسنجی جدید نشان می‌دهد که نظر بسیاری از کاربران این شبکه اجتماعی نسبت به این تغییر مثبت است.
بایرن مونیخ در دیداری دوستانه در پیش‌فصل ۲۷-۰ حریفش را از پیش رو برداشت.
تیم فوتبال ساسولو موفق شد با نتیجه عجیبی، از سد رئال ویچنزا عبور کند.
نیوکسل در تنها 21 دقیقه موفق شده 5 گل به تاتنهام بزند و یک نتیجه باورنکردنی را ثبت کند.
نیوکسل در 20 دقیقه موفق شده 5 گل به تاتنهام بزند و یک نتیجه باورنکردنی را ثبت کند.
ساکت الهامی و تیم هوادار با رویای برد در برابر استقلال پا به استادیوم آزادی گذاشتند اما در پایان نتیجه ای که رقم خورد برای آنها سخت و سنگین و باور نکردنی بود.
زیست‌توده پستانداران وحشی برروی خشکی و دریا در کره زمین با ترکیب وزن گاوها، خوک‌ها، گوسفندان و دیگر پستانداران اهلی، کاهش چشمگیری داشته.
النصر در یک بازی باورنکردنی و فوق العاده هیجان انگیز، با نتیجه سه بر یک از سد الباطن عبور کرد.
در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا ؛ لیورپول در خانه میزبان کهکشانی‌ها بود که در پایان با نتیجه باورنکردنی ۵ بر ۲ نتیجه را واگذار کرد.
برای پی‌بردن به عظمت کار ساختن مدلی سه بعدی از این لانه زیرزمینی لازم است و برای این کار آلومینیوم مذاب را درون لانه متروکه مورچه‌های آتشین ریخته‌اند و نتیجه‌اش به زیبایی پیچیدگی کار مورچه‌ها و هنرشان در ایجاد یک ساختار پیچیده را به نمایش می‌گذارد.
اسب در یک تحقیق و نتیجه کاملا استثنایی و عجیب و غریب به کرگدن‌ها شباهت بیشتری دارد.
در شبی که لسترسیتی خیلی زود در آنفیلد از لیورپول پیش افتاد، دو گل به خودی عجیب از مدافع بلژیکی میهمان، نتیجه را به سود شاگردان یورگن کلوپ کرد.
دیدار تیم‌های ملی فوتبال کامرون و صربستان در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با نتیجه تساوی پرگل به پایان رسید.
تیم ملی آرژانتین، مدعی شماره یک قهرمانی جهان، امروز با نتیجه 1-2 مغلوب عربستان شد تا با شکستی باورنکردنی کار خود را شروع کند.
در چارچوب رقابت پایانی جام جهانی فوتبال در سال ۱۹۵۴ تیم ملی فوتبال آلمان برابر تیم ملی فوتبال مجارستان، با نتیجه ۳ بر ۲ به پیروزی رسید و جام قهرمانی را بالای سر برد.
تیم فوتبال اتحاد کلباء توانست بازی را که تا 20 دقیقه پایانی با نتیجه سه بر یک واگذار کرده بود، برنده از زمین خارج شود.
تیم ملی فوتبال آمریکا روز جمعه در آخرین بازی دوستانه خود در آستانه جام جهانی مقابل تیم ژاپن در آلمان با نتیجه دو بر صفر شکست خورد.
این شایعه که وزیر به بازیکنان تیم ملی یک روز قبل از بازی خبر داده بود که ممکن است وی با قطر معامله‌ای کرده باشد چقدر درست است؟
تیم‌ملی والیبال ترکیه در یک ست با نتیجه ٢۵-٣ ازبکستان را شکست داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ