سخنگوی فدراسیون فوتبال اعلام کرد قرارداد امیر قلعه‌نویی تا پایان جام جهانی ۲۰۲۶ خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمدحسین کنعانی‌زادگان می‌گوید تیم ملی ایران با هدایت امیر قلعه‌نویی به چیزی جز قهرمانی در جام ملت‌های آسیا فکر نمی‌‌کند.
شب گذشته تیم ملی پرتغال در سومین بازی مرحله گروهی جام ملت‌های اروپا به مصاف تیم بوسنی رفت و با نتیجه سه بر صفر به برتری رسید.
تیم والیبال شهداب ایران با واگذاری نتیجه مسابقه برابر پلیس قطر به مقام چهارمی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا 2023 اکتفا کرد.
به نظر می‌رسد هفته بیست و ششم لیگ برتر نقطه عطف برای تعیین تیم قهرمان خواهد بود.
تیم فوتبال ایتالیا در مقدماتی جام ملت‌های اروپا با نتیجه ۲ بر ۱ از انگلیس شکست خورد.
ازبکستان در نیمه اول بازی با اندونزی به نتیجه تساوی رسید و عراق با یک گل به برتری دست یافت.
عجیب‌ترین نتیجه ممکن در جام ملت‌های جوانان آسیا دقایقی پیش به دست آمد؛ شکست غیر قابل باور قطر مقابل استرالیا.
نایب قهرمان جهان در مسابقات کشتی آزاد جام دانکلوف به عنوان سوم این دوره از رقابت‌ها بسنده کرد.
صمد مرفاوی که برنامه ویژه ای برای تیمش در نظر گرفته تا در مسابقات جام ملت‌های جوانان موفق به کسب نتیجه شوند، امروز یک برتری یکطرفه را مقابل تیم پاس تجربه کردند.
رونالدو که در اواسط جام جهانی 2022 قطر از منچستریونایتد جدا شد و به عنوان بازیکن آزاد به النصر پیوست، به دلیل محرومیت 3 جلسه‌ای‌ نتوانست زودتر از این‌ها تیم شهر ریاض را همراهی کند
ساری- سرمربی تیم نساجی مازندران گفت: با همه توان در بازی مقابل تراکتور تلاش می کنیم با انجام فوتبال تاکتیکی و روبه جلو سه امتیاز بازی را کسب کنیم.
تاج یادآور شد: می‌دانم بحث اصلی این روزهای فوتبال درباره موضوع سرمربی تیم ملی است. از همه می‌خواهم اجازه داده شود در این زمینه بهترین تصمیم را بگیریم. من اطمینان می‌دهم فدراسیون و هیئت رئیسه امانتدار مردم خواهند بود و بهترین تصمیم را خواهند گرفت. هدف ما جبران این نتیجه در جام ملت‌های آسیا است و ان‌شاءالله با در نظر گرفتن همه جوانب و صلاح تیم ملی تصمیم‌مان را اعلام می‌کنیم‌.
رئیس فدراسیون فوتبال با بیان این که شکست در جام جهانی را پذیرفته، گفت: هدف ما جبران این نتیجه در جام ملت‌های آسیاست و با در نظر گرفتن همه جوانب و صلاح تیم ملی تصمیم‌مان را اعلام می کنیم‌.
حساس‌ترین بازی جام جهانی قطر از راه رسید؛ جایی که آرژانتین و فرانسه برای بالابردن جام قهرمانی تمام تلاش خود را به کار خواهند گرفت.
باران هوادار تیم ملی فوتبال کشورمان از آرزوی صعود تیم ملی ایران به مهر گفت: به نظر من نتیجه بازی ۱-۰ به نفع ایران خواهد بود.
جام جهانی قطر - سرمربی تیم ملی فوتبال کاستاریکا از پیروزی یک بر صفر مردانش برابر ژاپن در دور دوم مرحله گروهی روحیه گرفته است.
سرمربی تیم ملی فوتبال عربستان با وجود اشتباهاتی که برخی بازیکنان تیمش داشتند در کنفرانس خبری به تمجید از آنها پرداخت.
یک مدل ریاضی کشور برنده جام جهانی فوتبال را پیش بینی کرده است. طبق این مدل در مرحله نهایی برزیل بلژیک را شکست می دهد و برنده جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ خواهد بود.
پیش بینی می‌شود اگر تیم ملی در قطر نتیجه مطلوبی بگیرد، مشکل خاصی برای ادامه همکاری وجود نداشته باشد.
مربی سابق تیم ملی کشتی فرنگی گفت: نباید در همه مسابقات نتیجه گرا باشیم و بخواهیم نتیجه خوبی را کسب کنیم و قهرمان شویم.
سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال اعلام کرد لیگ برتری‌ها اولویت اول برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا هستند.
برانکو سال‌ها پیش از کی‌روش هدایت تیم ملی را برعهده داشت و علاوه بر بردن ایران به جام‌جهانی به شیوه‌ای سهل و آسان، تیم کشورمان را به نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا هم رسانده بود. در نتیجه، هم برای برانکو سخت بود که مطیع تام و تمام کی‌روش باشد و هم کارلوس او را به چشم یک رقیب و خطری بزرگ برای جایگاهش در تیم ملی می‌دید.
میلاد عبادی پور، کاپیتان تیم ملی والیبال ایران، به شکست برابر لهستان واکنش نشان داد.
تیم ملی والیبال جوانان ایران با واگذاری نتیجه برابر تیم مدعی چین در جام کنفدراسیون مردان آسیا تجربه‌ای دیگر به تجربیات خود افزود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ