اجاره بهای یک واحد آپارتمان در محدوده چیذر حداقل ۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان با رهن ۲۰۰ میلیون تومانی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رونالد آرائوخو، مدافع بارسلونا، به عدم بازگشت لیونل مسی به اسپانیا واکنش نشان داد.
سرمربی استقلال با انتشار یک استوری، به وضعیت این روزهای آبی ها واکنش نشون داد.
استاد انوار در جای دیگری گفته است: «علاوه بر محله‌هایی مثل قیطریه و دارآباد و چیذر و...، خوش‌نشینی اعیان خیلی زود به جنوب شمیران هم رسید و دروس و قلهک و زرگنده هم از بافت روستایی و پیشه کشاورزی، به روستا‌هایی ییلاقی برای اعیان تبدیل شدند. شغل مردم این مناطق هم به مرور تغییر کرد. افراد زیادی باغ و زمین‌های خود را به رجال و درباریان فروختند و خودشان در این باغ‌ها به سرایداری و رسیدگی به امور روزمره ساکنان باغ‌ها پرداختند.»
دنی سبایوس خوش شانس بود که از تکل وحشتناک مدافع سویا جان سالم به درد برد.
نتایج بررسی‌های انجام شده نشان می ‌دهد که ترکیب گیاهی موجود در زرشک به مبارزه با سرطان ریه کمک می‌کند.
مهدی مهدوی پاسور تیم شهداب یزد به حضور سعید معروف در این تیم واکنش نشان داد
تولید زیرساخت هند در ماه مارس ۳.۶ درصد رشد کرد که پایین‌ترین رقم در پنج ماه گذشته است.
سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، بعد از تساوی مقابل سالرنیتانا گفت حق تیمش از این مسابقه تنها یک امتیاز نبوده و نراتزوری به وضوح تیم برتر میدان بوده است.
خانم اهل ژاپن گفت: چیزی که تلویزیون ژاپن از ایران نشان می‌دهد همیشه مربوط به جنگ و یا یک اتفاق بد است اما من اصلا فکرش را نمی‌کردم ایران آنقدر قشنگ باشد.
مدافع چپ سپاهان در تمرینات اخیرشان نشان داده آمادگی بالایی برای دیدار با گل‌گهر دارد.
تصاویر مخابره شده از تمرین امروز استقلال نشان می دهد، محمد محبی مشکلی برای همراهی این تیم در دیدار با مس کرمان ندارد.
دکتر جولیان دسیلوا، جراح زیبایی با استفاده از یک نرم افزار نقشه برداری دیجیتال چهره نشان داده چهره‌ی این بازیگر ۳۴ ساله ۹۳/۶۵ درصد متقارن است. این محاسبه بر اساس نسبت طلایی زیبایی «فی» صورت گرفته است، یک نسبت ریاضی که نام خود را از فیدیاس، مجسمه ساز یونانی گرفته و از آن برای محاسبه‌ی جذابیت ظاهری استفاده می‌شود.
اجاره یک واحد مسکونی 90 الی ۱۱۰ متری در محله قیطریه حدود ۲۰ میلیون تومان در ماه است.
انتخاب سایز مناسب کمک زیادی می‌کند. لگینگ‌های فاق بلند شکم را می‌پوشانند و بنابراین کمر خوش فرم‌تر دیده می‌شود. انتخاب رنگ و پارچه‌ی مناسب برای هر فصل هم از اهمیت زیادی برای داشتن یک ظاهر جوان و شاداب برخوردار است. لگینگ در زمستان با لباس‌های گشاد، مثل تیشرت یا بلوز، ژاکت یا کت ترکیب خوبی ایجاد می‌کند. در تابستان، لگینگ را با لباس‌هایی که کمر تنگی دارند یا تونیک ترکیب کنید. یک جفت کفش روباز، پوشش تان را تکمیل خواهد کرد. با این حال، چکمه و کفش پاشنه بلند هم گزینه‌ی خوبی هستند.
هندوانه، انار، ازگیل و... میوه های خوش نشین طولانی ترین شب سال از ۵ تا ۱۲۰ هزار تومان در میدان تره بار تهران قیمت گذاری شدند.
بعد از خودداری کریستیانو رونالدو از روبرو شدن با گری نویل، پیش از شروع دیدار امشب یونایتد با وستهم، جیمی کاراگر که مدتی پیش شرایط مشابهی را تجربه کرده بود به این اتفاق واکنش نشان داد.
بعد از خودداری کریستیانو رونالدو از روبرو شدن با گری نویل، پیش از شروع دیدار امشب یونایتد با وستهم، جیمی کاراگر که مدتی پیش شرایط مشابهی را تجربه کرده بود به این اتفاق واکنش نشان داد.
بعد از خودداری کریستیانو رونالدو از روبرو شدن با گری نویل، پیش از شروع دیدار امشب یونایتد با وستهم، جیمی کاراگر که مدتی پیش شرایط مشابهی را تجربه کرده بود به این اتفاق واکنش نشان داد.
کاخ کرملین به تعیین رسمی «ریشی سوناک» به عنوان نخست وزیر جدید انگلیس واکنش نشان داد.
نماینده روسیه در سازمان های بین المللی مستقر در وین به ادعاهای مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا مبنی بر کم رنگ شدن خوش بینی درباره حصول توافق در مذاکرات وین واکنش نشان داد.
حردانی امروز در تمرین استقلال به همراه سایر نفرات به تمرین مشغول شد که نشان می‌دهد او از بند مصدومیت رهایی پیدا کرده و مشکلی از نظر بدنی ندارد.
آی‌تی‌سی کامسوبا برای مصاف با استقلال تهران نرسیده و این بازیکن نمی‌تواند تیمش را در مصاف هفته اول همراهی کند.
ابوالحسن فیروزابادی، دبیر شواری عالی فضای مجازی کشور، گفت: تمامی اعضا با رفع فیلتر تلگرام موافق هستند، اما، چون فیلترینگ با دستور قوه قضاییه صورت گرفته الزاما دستور رفع فیلتر نیز باید از سوی قوه قضاییه صادر شود.
این سخن که «اجاره نشینی یعنی خوش نشینی» که زمانی در کشور معنا داشت، در این روز‌ها کاملا بی معنا شده است. این جمله زمانی اعتبار داشت که رابطه موجر و مستاجر بر اساس قانون روابط موجر و مستاجر سال ۱۳۵۶ تعریف و تبیین می‌شد؛ اما با تصویب قانون موجر و مستاجر سال ۱۳۷۶ که از نگاه حمایتی به مستاجر فاصله گرفته شد و قانونگذار به سمت حمایت از مالکیت اشخاص بر اموال خود میل پیدا کرد...

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ