بندرگز- فرمانده انتظامی بندرگز از دستگیری ۱۲ نفر از عوامل نزاع و درگیری شب گذشته در این شهرستان خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری متهم متواری عامل نزاع و درگیری دسته جمعی و اخلال در نظم عمومی در خیابان هفده شهریور تهران خبر داد.
ری- دادستان عمومی و انقلاب ری از وقوع سه درگیری دسته جمعی بین اراذل و اوباش در این شهرستان خبر داد و گفت: در همین راستا ۱۷ نفر شرکت کننده در نزاع ها دستگیر شدند.
یک زن ۲۳ ساله برزیلی دو روز پس از نزاع بین طرفداران تیم‌های پالمیراس و فلامنگو بر اثر اصابت یک بطری نوشیدنی به گردنش جان خود را از دست داد.
یک زن 23 ساله برزیلی در جریان نزاع بین طرفداران پالمیراس و فلامینگو جان خود را از دست داد.
فرمانده انتظامی شهرستان کرمان اظهار داشت: قاتل که با یکی از اعضای خانواده شهریاری پناه دچار مشکل شده بوده بعد از درگیری سه تیر به پا‌های وی شلیک می‌کند. شهریاری پناه به دلیل اصابت تیر به یکی از رگ‌های پایش دچار خونریزی شدید شده و به بیمارستان منتقل می‌شود. متاسفانه به دلیل خونریزی شدید دروازه بان تیم امید مس در بیمارستان جان خود را از دست می‌دهد.
قرار داشتن محل کسب و کار محمدامین هماوند در نزدیکی یک نزاع دسته جمعی به طرز عجیبی منجر به مرگ او شده است.
رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری یک نفر از عاملان نزاع و درگیری دسته جمعی خبر داد و گفت: این نزاع و درگیری ۲ مصدوم بر جای گذاشت.
کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد که پس از دو نزاع دسته جمعی و چهار کارت قرمز که فینال بازی‌های جنوب شرق آسیا را مخدوش کرد، در حال بررسی اقدامات خشونت آمیز است. تیم فوتبال اندونزی در پنوم پن، پایتخت کامبوج، تایلند را با نتیجه ۵ بر ۲ شکست داد، که این دیدار شاهد درگیری بازیکنان و مربیان دو طرف بود.
در تحقیقات مأموران مشخص شد که در این درگیری زن جوانی با ضربات زیاد چاقو توسط همسرش به قتل رسیده است و پس از آن با حضور تعدادی از اقوام زن و مرد، درگیری و نزاع ادامه پیدا کرده و در نهایت یکی دیگر از طرفین درگیری که از اقوام زن جوان بوده نیز بشدت مجروح شده و پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داده است.
در نزاع دسته جمعی که بین گروهی از مسافران در اطراف ماهان رخ داده، متاسفانه چند نفر مجروح و یک بانوی ۵۹ ساله نیز فوت شده‌ است.
رئیس حوزه قضایی ماهان در خصوص نزاع دسته جمعی در باغ شازده کرمان توضیحاتی را ارائه کرد.
رشت- جانشین فرمانده انتظامی گیلان از وقوع نزاع دسته جمعی در منطقه حمیدیان رشت و دستگیری ۱۱ نفر از عوامل درگیری توسط پلیس خبر داد.
اهر- فرمانده انتظامی شهرستان اهر از وقوع نزاع و درگیری دسته‌جمعی در خیابان رجایی اهر و دستگیری ۹ نفر از عوامل نزاع و درگیری توسط مأموران پلیس شهرستان خبر داد.
رئیس دادگستری شهرستان اهر گفت: اختلاف شخصی و طایفه‌ای عامل نزاع دسته جمعی در مقابل دادگستری اهر بود. در این بین ۲۱ نفر بازداشت شده‌اند.
گرگان- فرمانده انتظامی گرگان از حمله و نزاع دسته جمعی ۱۲ نفر به یک کارگاه در این شهرستان خبرداد و گفت: در این نزاع و درگیری ۱۲ نفر دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ رازی در آلبوم عکس!/ قصاص پایان نزاع مرگبار خیابانی/ قتل همسر سابق با ۱۷ ضربه چاقو/ قاتل حواس پرت کلاهش را در صحنه جرم جا گذاشت/ قتل عضو یک خانواده به دست داماد سابق/ پلیس در تعقیب خواستگار قلابی/ فیلم برداری سیاه در شکنجه گاه وحشت!/ اعدام برای شیطان بزرگراه‌های پایتخت
نزاع دسته جمعی یک مسابقه در فوتبال ولز باعث شد تا داور در مجموع ۷ کارت قرمز و ۱۰ کارت زرد نشان دهد.
رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران از دستگیری ۹ نفر از اوباشگران و عاملان نزاع دسته‌جمعی در امیریه شهرستان شهریار خبرداد.
شهریار- رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران از دستگیری هشت عامل نزاع و درگیری دسته جمعی در شهرک «صدف» شهریار خبر داد.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان اسفراین نیز درباره علت این حادثه گفت: این نزاع دست جمعی میان ۶ تن از سرنشینان یک دستگاه خودروی نیسان و یک دستگاه موتور سیکلت رخ داد.
مشهد ـ فرمانده انتظامی مشهد گفت: نزاع دسته جمعی در یکی از روستاهای حوالی مشهد پنج مجروح برجای گذاشت.
فرمانده انتظامی مشهد گفت: نزاع دسته جمعی در یکی از روستاهای حوالی مشهد پنج مجروح برجای گذاشت.
رئیس پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی پایتخت از شناسایی و دستگیری عامل اصلی نزاع و درگیری که منجر به قطع عضو یک شهروند در حوالی شمال غرب تهران شده بود، خبر داد.
سمنان- فرمانده انتظامی شهرستان سمنان با بیان اینکه عوامل نزاع دسته جمعی در یکی از پارک‌های سمنان دستگیر شدند، گفت: در حین دستگیری افراد متخلف، یک شرور نیز به چنگ قانون گرفتار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ