درست است که رئال مادرید با دو گل رودریگو در فینال کوپا دل ری برنده شد ولی قطعا اگر دنی کارواخال امشب در ترکیب نبود، کار رئال برای قهرمانی به مشکل می‌خورد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرپرست تیم گل‌گهر سیرجان با انتقاد از کشتی‌گیرانی که روز مسابقه تیم را ترک کرده‌اند گفت این برخوردها علاوه بر پایین آوردن شانس تیم‌داری گل‌گهر در لیگ برتر، حتی ممکن است منجر به جمع کردن آکادمی ما شود.
سی و دومین فصل مربیگری اکبر میثاقیان در تیم شهرداری نوشهر سپری خواهد شد، تیمی که فصل آینده یکی از 28 تیم حاضر در لیگ 2 خواهد بود.
محمدهادی ساروی و امین میرزازاده دو کشتی‌گیر عنوان‌دار کشتی فرنگی ایران هستند که فردا در تورنمنت بین‌المللی بیشکک روی تشک خواهند رفت.
شاگردان محسن کاوه با محمدرضا شاکری و مبین عظیمی قهرمانان اوزان 65 و 92 کیلوگرم کشتی آزاد جام تختی در جام یاشاردوغوی ترکیه شرکت خواهند کرد.
سویا امشب در هفته سی و هفتم لالیگا در خانه خود به مصاف رئال مادرید رفت و با نتیجه 2-1 شکست خورد.
لائوتارو مارتینز، مهاجم اینتر در نیمه اول بازی فینال کوپا ایتالیا با 2 گل تیمش را از فیورنتینا پیش انداخته است.
رئال مادرید در هفته سی و ششم لالیگا در خانه‌اش به مصاف رایو وایه‌کانو رفت و موفق شد این تیم را 2-1 شکست دهد.
دور جدید تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان از اول خرداد آغاز شده است و شاگردان حسن رنگرز خود را برای حضور در دو میدان بین‌المللی آماده می‌کنند.
رم در هفته سی و ششم سری آ در یک بازی خانگی به مصاف سالرنیتانا رفت و به تساوی 2-2 رسید.
باشگاه والنسیا از شناسایی دو هواداری که به وینیسیوس توهین نژادپرستانه کرده بودند خبر داد و ادعا کرد آنها را برای همیشه از ورود به مستایا محروم خواهد کرد.
میلان امشب در هفته سی و پنجم سری آ در خانه اسپتزیا به مصاف این تیم رفت و با نتیجه 2-0 شکست خورد.
چلسی در هفته سی و ششم لیگ برتر در خانه‌اش به مصاف ناتینگهام فارست رفت و با تساوی 2-2 متوقف شد.
اینتر در مسابقه هفته سی و چهارم سری A با نتیجه 2-0 از سد رم گذشت.
منچسترسیتی در هفته سی و پنجم لیگ برتر موفق شد لیدز را با مربی جدیدش سم آلاردایس با پیروزی 2-1 شکست دهد.
یوونتوس امشب در خانه‌اش میزبان لچه بود و موفق شد در هفته سی و سوم سری آ این تیم را 2-1 شکست دهد.
جام بین‌المللی کشتی فرنگی نوجوانان رحیم علی‌آبادی که در حضور این قهرمان و همچنین سرمربیان دو تیم ملی بزرگسالان و نوجوانان به اسم جام مجید در تهران به انجام رسید، با قهرمانی تیم ایران تمام شد.
به نظر می‌رسد رقابت بین جواد کریمی و محمد طاهر وادی به اوج خود رسیده است.
لیورپول امشب در هفته سی و سوم لیگ برتر در یک بازی خارج از خانه موفق شد وستهم را 2-1 شکست دهد.
دور جدید از قرعه‌کشی سورسامانی مخصوص اعضای باشگاه مشتریان بانک سامان (سامانیوم) با 151 جایزه نقدی به ارزش 2 میلیارد ریال برگزار می‌شود.
2 گزینه اصلی هدایت تیم فوتبال چلسی مشخص شدند
تیم اعزامی کشتی فرنگی نوجوانان ایران به مسابقات قهرمانی آسیا بعد از حضور در دو تورنمنت بین‌المللی پیروزی ترکیه و جام رحیم علی‌آبادی مشخص خواهد شد.
سی و ششمین جلسه کمیته اجرائی (EXCOM) با حضور نمایندگانی از بحرین، عربستان، ایران، سازمان منطقه ای راپمی و مرکز منطقه ای میمک در تاریخ 2 اسفند (21 فوریه) سال جاری در کشور کویت برگزار شد.
ایتالیا دیشب با پیروزی 2-0 مقابل مجارستان به مرحله پایانی لیگ ملتها صعود کرد اما یکی از درخشان‌ترین صحنه‌های این بازی سه سیو پشت سر هم توسط جان‌لوئیجی دوناروما بود.
ایتالیا دیشب با پیروزی 2-0 مقابل مجارستان به مرحله پایانی لیگ ملتها صعود کرد اما یکی از درخشان‌ترین صحنه‌های این بازی سه سیو پشت سر هم توسط جان‌لوئیجی دوناروما بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ