دور جدید تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان از اول خرداد آغاز شده است و شاگردان حسن رنگرز خود را برای حضور در دو میدان بین‌المللی آماده می‌کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در ترکیب اعزامی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان به مسابقات قهرمانی آسیا در سال 2023، فردین هدایتی و امیررضا اکبری که سال گذشته به مدال‌های طلا و برنز رسیدند، دومین آسیایی جوانان خود را تجربه می‌کنند.
حکم اعدام یک محکوم به قتل 2 عضو نیروی انتظامی، در جمع مردم در پارک ساحلی شهر "امام حسن" استان بوشهر اجرا شد.
حکم اعدام یک محکوم به قتل 2 عضو نیروی انتظامی، در جمع مردم در پارک ساحلی شهر "امام حسن" استان بوشهر اجرا شد.
با اعلام سازمان صدا و سیما بازی تیم استقلال در برابر تراکتور از شبکه 2 پخش می شود.
سهمیه ایران در رقابت های سوپر لیگ یا همان لیگ نخبگان آسیا اعلام شد که باشگاه ها 2 سهمیه مستقیم و یک سهمیه غیرمستقیم خواهند داشت.
با اعلام ارکان قضایی فدراسیون فوتبال اجرای برنامه دیدارهای هفته بیست و ششم رقابت های فوتبال قهرمانی دسته دوم باشگاه های کشور در گروه ب به تعویق افتاد.
ریکاردو ساپینتو تیمش را با 2 تغییر در خط میانی، به مصاف آلومینیوم می فرستد و امیدوار به کسب پیروزی است.
تیم اعزامی کشتی فرنگی نوجوانان ایران به مسابقات قهرمانی آسیا بعد از حضور در دو تورنمنت بین‌المللی پیروزی ترکیه و جام رحیم علی‌آبادی مشخص خواهد شد.
رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس در خصوص مسئله مسمومیت دانش‌آموزان دختر در قم، بروجرد و چند شهر دیگر، عنوان کرد: بر اساس پیگیری‌های صورت گرفته از جانب نمایندگان و اعزام گروهی از نمایندگان مجلس به قم، و نتیجه آزمایش‌های انجام شده مشخص شد که گاز ان.2 (N2) در سم  منتشر شده در مدارس وجود داشته است.
ترکیب تیم فوتبال پیکان برای دیدار حساس برابر استقلال اعلام شد.
مدیرعامل شرکت احیا استیل فولاد بافت اعلام کرد: میزان پیشرفت فیزیکی کارخانه احیا شماره 2 مجتمع فولاد بافت به 83.1 درصد رسیده و طبق برنامه، تست سرد آن تا پایان بهمن ماه سال جاری آغاز می‌شود.
کمیسیون داوران اتحادیه جهانی کشتی اعلام کرد، داورانی شانس قضاوت در مسابقات جهانی 2023 را خواهند داشت که حداقل در یکی از تورنمنت‌های رنکینگ‌دار و مسابقات قهرمانی قاره سوت زده باشند.
همانطور که حاجی‌مراد گاتسالوف عنوان کرده بود، تیم منتخب کشتی آزاد ایران در مسابقات یاریگین روسیه شرکت خواهد کرد.
داوید آلابا و اورلین شوامنی، رئال مادرید را در سفر به عربستان برای شرکت در سوپرجام اسپانیا همرراهی نخواهند کرد.
با اعلام تایید صلاحیت نامزدهای شرکت در مجمع انتخاباتی هیئت کشتی تهران، این انتخابات با حضور تنها دو نفر برگزار خواهد شد.
تیم ملی فوتبال ایران بعد از شکست 6 بر 2 در برابر انگلیس حالا باید مهیای دیدار با ولز شود. این بازی جمعه هفته جاری برگزار می شود.
با اعلام رنکینگ کشتی آزاد از سوی اتحادیه جهانی، نام دو کشتی‌گیر ایرانی در صدر اوزان 65 و 92 کیلوگرم دیده می‌شود.
باشگاه پاری سن ژرمن امروز اعلام کرد که لیونل مسی به دلیل ورم در ناحیه تاندون آشیل پا نمی توند فردا برابر لوریان به میدان برود.
در بازی ختافه و رئال مادرید، داور برای رئال در دقیقه 41 اعلام پنالتی کرد ولی دو دقیقه بعد VAR باعث شد تا او تصمیم خود را عوض کند.
یوفا اسامی داوران هفته سوم لیگ قهرمانان فصل جاری را اعلام کرد. دو بازی حساس چلسی-میلان و رئال-شاختار را داوران هلندی و اسلواک سوت خواهند زد.
شرکت سیبا موتور در راستای نیاز مشتریان اقدام به ثبت نام نقدی 2 محصول خود کرده است.
شرکت بهمن موتور در راستای نیاز مشتریان اقدام به ثبت نام نقدی و نقدی اعتباری 2 محصول خود کرده است.
سرمربی صنعت نفت اعلام کرد که این تیم با دو بازیکن خارجی به توافق رسیده و آنها به زودی راهی آبادان می شوند.
رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید در ۵ استان کشور

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ