وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با همتای تاجیکستانی خود، مشترکات گسترده فرهنگی میان مردم دو کشور را اساسی‌ترین زمینه تحکیم پیوندها و بستر مستحکم گسترش روابط در تمامی زمینه‌ها توصیف کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امینی گفت: قیمت تمام شده آب را ۲ هزار و ۲۰۰ تومان است و هزینه‌ای که از مشترکان دریافت می‌شود یک‌هزار و ۵۲۲ تومان است که برای مشترکان بد مصرف پنج هزار تومان می‌شود.
امینی گفت: قیمت تمام شده آب را ۲ هزار و ۲۰۰ تومان است و هزینه‌ای که از مشترکان دریافت می‌شود یک‌هزار و ۵۲۲ تومان است که برای مشترکان بد مصرف پنج هزار تومان می‌شود.
رئیس گروه بهره‌وری و مدیریت مصرف انرژی توانیر گفت:۸۰ درصد مشترکان برق زیر الگوی مصرف، ۱۰درصد بین الگو تا ۱.۵برابر الگو، ۶ درصد ۱.۵ تا ۲برابر الگو و چهار درصد بیش از ۲برابر الگو مصرف می‌کنند.
هفته آینده موج جدیدی از گرما وارد کشور می‌شود و احتمال افزایش مصرف برق بالا می‌رود این در حالی است که روزهای گذشته مصرف برق به رکورد ۷۳هزار و ۴۵۰ مگاوات رسید.
مدیرکل دفتر مدیریت انرژی و امور مشتریان توانیر گفت: ۳۵ درصد از مشترکان برق مشمول دریافت پاداش صرفه‌جویی شده‌اند.
اردستان- سرپرست اداره آبفای اردستان گفت: مشترکان آبفا به چهار دسته کم مصرف، خوش مصرف، پر مصرف و بد مصرف تقسیم می شوند که در اردستان متاسفانه حدود یک سوم مشترکان مازاد بر الگو مصرف می کنند.
با وجود آنکه تابستان آغاز نشده دمای هوا و مصرف برق به موازات یکدیگر افزایش پیدا کرده است.
با وجود آنکه تابستان آغاز نشده دمای هوا و مصرف برق به موازات یکدیگر افزایش پیدا کرده است.
رشت- مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان از پایش روزانه و مداوم میزان مصرف برق مشترکان استان در فصل گرم سال خبر داد.
یک کارشناس انرژی گفت:در صورت هماهنگی مجلس با بخش انرژی کشور، می‌توان فاصله عمیق ایجاد شده میان هزینه تمام شده و هزینه مصرف انرژی را کاهش داد.
جلسه کمیته حفاظت از حقوق مصرف کننده سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی برای رسیدگی به شکایات مشترکان شرکت مخابرات در استان خوزستان برگزار شد و به ۴۵ شکایت در سامانه ۱۹۵ رسیدگی شد.
سخنگوی صنعت برق گفت : امسال در دوره اوج مصرف برق همه مشترکین خانگی می توانند در طرح صرفه جویی مصرف برق همکاری کنند.
کریم بنزما با قهرمانی رئال در کوپا دل ری، تعداد قهرمانی‌هایش با پیراهن این باشگاه را به 25 رساند و با مارسلو برابر شد.
سخنگوی صنعت برق گفت: امسال همه مشترکان خانگی برق که مصرف خود را نسبت به سال قبل کاهش دهند، چه مصرف برق ماهیانه آنها زیر الگو باشد چه بیشتر، می‌توانند از پاداش کاهش مصرف بهره‌مند شوند.
«موج اخیر اعتراضات در اسرائیل مشکلات اساسی جامعه اسرائیل را آشکار کرد که عبارت بودند از شکاف عمیق اجتماعی، فقدان نهادهای دولتی باثبات و عدم تعهد به مشترکات اخلاقی میان اسرائیلی‌ها.»
این مرجع تقلید شیعیان بیان داشتند: نباید به دنبال این باشیم که سنی را شیعه و شیعه را سنی کنیم. تقریب با حفظ تمام مذاهب است؛ لانّ ما یجمعنا اکثر مما یفرقنا. مشترکات را بیان کنید و مفترقات را در دانشگاه‌ها و مراکز علمی بیان کنید و بحث کنید. نباید در میان عوام به بیان مختلفات بپردازید. بنابر این دقت کنید که در تقریب اصول مذهب حفظ شود. نه چیزی کم شود و نه چیزی اضافه گردد.
وزیر تعاون و رفاه اجتماعی گفت: در رابطه با تعیین حداقل حقوق دستمزد کارگری هم کمیته تعیین مصادیق جلسات مختلفی برگزار کرد و هم شورای عالی کار در هفته جاری تشکیل جلسه داد. مشترکات ما بسیار بالا است و چند مبحث مجدد به کارگروه‌های تخصصی واگذار شد و تا پایان هفته اقدامات لازم را انجام خواهند داد و تا اوایل هفته آینده تعیین حداقل حقوق و دستمزد کارگران انجام خواهد شد.
تربت جام ـ فرماندار تربت جام گفت: تا عصر امروز همه انشعابات قطع شده گاز در سطح شهرستان تربت جام وصل می شود.
وزیر نفت گفت: آن دسته از مشترکین گاز که نسبت به سال گذشته و ماه مشابه در سقف مصرف داشته یا حتی کاهش مصرف داشته اند، به همان میزان از شرکت ملی گاز بستانکار می شوند.
مشهد ـ سفیر ایران در تاجیکستان گفت: ایران و تاجیکستان باید در حوزه توسعه مشترکات و روابط اقتصادی خود به ویژه پذیرش استاندارد کالاهای تبادلی تلاش بیشتری انجام دهند.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس در دیدار با نایب رئیس مجلس مشورتی جمهوری خلق اندونزی، گفت:ایران و اندونزی مشترکات زیادی دارند که باید از این فرصت در جهت توسعه همکاری‌های اقتصادی بهره‌مند شوند.
تایباد ـ استاندار خراسان رضوی گفت: خودگرایی، دوری از مشترکات و تمرکز بر افراد بجای موضوعات آفت وحدت هستند و غفلت از مؤلفه‌های وحدت، تفرقه را به وجود می‌آورد.
سخنگوی صنعت برق گفت: مشترکانی که مصرف برق آن‌ها بیش از دو برابر الگوی مصرف است، باید منتظر قبض‌های برق با مبالغ زیاد باشند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ