شهادت دیار عمری جوان فلسطینی به ضرب گلوله یک شهرک‌نشین صهیونیست با اعتراضاتی همراه شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرگرد آزادآور که روز گذشته حین انجام مأموریت دچار سانحه رانندگی شده و مجروح شده بود، دقایقی قبل به درجه شهادت رسید.
مأموران در حین کنترل محور «ملایر» به «سامن» خودرو مورد نظر را مشاهده و با قاچاقچیان درگیر که در این درگیری سرگرد «علی میرزایی» افسر شجاع و دلیر پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان متأسفانه دچار مجروحیت شده و پس از انتقال به بیمارستان به علت شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
در آستانه هفتم تیر ماه سالروز شهادت مظلومانه شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران شهیدش و روز قوه قضاییه، رئیس، مسئولان و جمعی از قضات و کارکنان دستگاه قضا با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
متن بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار دست‌اندرکاران برگزاری کنگره ملی بزرگداشت دو هزار و چهل و چهار شهید سبزوار و همچنین دست اندرکاران کنگره ملی دو هزار و چهارصد و نود و هشت شهید نیشابور و جمعی از خانواده‌های شهدای این دو شهر، که در تاریخ سه‌شنبه  ۹ خرداد ۱۴۰۲ برگزار شده بود، در محل برگزاری همایش در سبزوار منتشر شد.
سبزوار ـ فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز استخوان‌های دشمنان خرد و دچار پوکی استخوان شده اند، عقب نشسته مسیر را گم کرده، سرگردان و حیران هستند.
جمعیت انبوه فلسطینیان، پیکر شهید دیار عمری را که شامگاه دیروز شنبه به ضرب گلوله یک شهرک‌نشین صهیونیست به شهادت رسید، تشییع کردند.
هم‌زمان با سالروز شهادت شهید مطهری و روز معلّم، جمعی از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور سه‌شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
هم‌زمان با سالروز شهادت شهید مطهری و  روز معلّم، جمعی از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور صبح امروز (سه‌شنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
هم‌زمان با سالروز شهادت شهید مطهری و روز معلّم، جمعی از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور صبح امروز سه‌شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
هم‌زمان با سالروز شهادت شهید مطهری و روز معلّم، جمعی از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
خضر عدنان اسیر فلسطینی پس از گذشت ۸۰ روز از اعتصاب غذای خود، دچار وضعیت جسمی بسیار خطرناک و شرایط وخیمی شده است.
در دیدار نوروزی سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران با خانواده معظم شهید متوسلیان، خبر شهادت ایشان به طور رسمی اعلام شد.
جنبش جهاد اسلامی در واکنش به شهادت جوان فلسطینی در «اریحا» به دست نظامیان صهیونیست، اتحاد ملت فلسطین را برای دفع تجاوزات رژیم اشغالگر خواستار شد.
اطفای حریق در ساختمان شماره ۱۵۳ واقع در خیابان بهار نرسیده به خیابان طالقانی که صبح امروز دچار حریق شده است، با حضور نیروهای آتش نشانی ادامه دارد.
اطفای حریق در ساختمان شماره ۱۵۳ واقع در خیابان بهار نرسیده به خیابان طالقانی که صبح امروز دچار حریق شده است، با حضور نیروهای آتش نشانی ادامه دارد.
اطفای حریق در ساختمان شماره ۱۵۳ واقع در خیابان بهار نرسیده به خیابان طالقانی که صبح امروز دچار حریق شده است، با حضور نیروهای آتش نشانی ادامه دارد.
مشهد ـ  فرمانده سپاه امام رضا(ع) در آستانه سالگرد شهادت سردار شهید بابا محمد رستمی، ضمن دیدار با خانواده از همسر این شهید والامقام تجلیل کرد.
با تصمیم استانداری کرمان و در سالروز شهادت سپهبد قاسم سلیمانی، تمام ادارات و مراکز آموزشی شهر کرمان در روز سه‌شنبه ۱۳ دی ماه تعطیل هستند.
در آستانه سومین سالگرد شهادت سردار رشید و پرافتخار اسلام‌ شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، ساعتی پیش حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه وارد استان کرمان شد.
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران از گرامیداشت ویژه سومین سالگرد شهادت «سردار دل‌ها» با اکران های ویژه فرهنگی، رونمایی از المان و تندیس و دیوار نگاره های موضوعی خبر داد.
معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور ضمن ادای احترام به «پروین ناصحی» گفت: این زن رکورد دار بیشترین عمل جراحی روز قبل از شهادتش در جبهه‌های نبرد بود و در حالی که باردار بود به شهادت رسید.
رئیس مجلس شورای اسلامی با خانواده شهید «پوریا احمدی» که در اغتشاشات اخیر به دست اراذل و اوباش به شهادت رسید، دیدار و گفتگو کرد.
ستوان «مهدی لطفی» جمعی یگان امداد فاتب که در قالب واحد‌های موتورسوار عازم ماموریت بود دچار سانحه شده و به شهادت رسید.
رأس ساعت ۸ صبح امروز (سه‌شنبه، ۳ خرداد) یک فروند هواپیمای آموزشی اف-۷ پایگاه هشتم شکاری اصفهان در اطراف انارک نائین دچار حادثه می‌شود که متأسفانه دو خلبان این هواپیما سرهنگ دوم زمانی و ستوان یکم بای به شهادت می‌رسند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ