رأس ساعت ۸ صبح امروز (سه‌شنبه، ۳ خرداد) یک فروند هواپیمای آموزشی اف-۷ پایگاه هشتم شکاری اصفهان در اطراف انارک نائین دچار حادثه می‌شود که متأسفانه دو خلبان این هواپیما سرهنگ دوم زمانی و ستوان یکم بای به شهادت می‌رسند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک منبع آگاه در مورد این حادثه توضیح می‌دهد که «بعد از سقوط و آتش‌سوزی هواپیمای آموزشی، ماشین آتش‌نشانی برای اطفای حریق به محل حادثه اعزام می‌شود، اما چند کیلومتر مانده به محل حادثه به دلایلی نامشخص واژگون می‌شود.»
شمس‌نژاد، معاون هوانوردی و امور فرودگاهی فرودگاه پیام گفت: بر اثر سقوط یک فروند هواپیمای آموزشی در فرودگاه پیام کرج دو سرنشین آن جان باختند علت سقوط فنی بود.
اهواز - فرمانده انتظامی شهرستان ایذه گفت: یک نفر از سارقان منزل دستگیر و نفر دوم با سقوط از ارتفاع کشته شد.
به گفته جعفری بر اساس قانون، تصمیم‌گیرنده نهایی برای صدور مجوز یا عدم جواز سقط، قاضی ویژه کمیسیون است و پزشک قانونی و پزشک متخصص تنها ارائه‌دهنده توضیحات لازم در خصوص ناهنجاری جنینی یا بیماری مادر و میزان خطر جانی ناشی از این بیماری به قاضی هستند. قاضی با بررسی پرونده و توضیحات ارائه‌شده، برمبنای شرایط موجود و وجود یا عدم وجود حرج مادر (در موارد جنینی) یا خطر جانی مادر (در موارد مادری) رأی خود را صادر می‌کند.
رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: بالگرد اورژانس به‌علت نقص فنی در منطقه‌ای از کهگیلویه و بویراحمد سقوط کرد. این حادثه تلفات جانی نداشت.
کارگر جوانی که بر اثر سقوط از ارتفاع یک ساختمان چند طبقه ، از ناحیه گردن با میلگرد برخورد می کند، در یک عمل جراحی سخت در بیمارستان شهدای تجریش، دوباره به زندگی باز می‌گردد.
محمد اسماعیل توکلی، سرپرست اورژانس تهران درباره جزییات یک حادثه گفت: حوالی ساعت ۱۱ امروز بر اثر سقوط از پله برقی در ایستگاه مترو امام خمینی (ره) ۴ نفر مصدوم شدند.
برخی منابع جزئیات جدیدی از بالگرد آمریکایی که در سوریه سقوط کرده و طی آن شماری از نظامیان آمریکایی زخمی شدند، فاش کردند.
محمودی سرپرست سازمان امداد و نجات هلال احمر در خصوص سقوط بالگرد وزیر ورزش گفت: این بالگرد ۴۰ نفر ظرفیت دارد و می‌تواند تا ۴ تن حمل و نقل کند.
میرزا کریمی با بیان اینکه پس از حضور نیروهای امدادی مشاهده شد که یک خانم ۵۰ ساله از ارتفاعات سقوط کرده است گفت: با دریافت جزئیات حادثه مشخص شد این خانم هنگام برداشت گیاهان مرتعی از ارتفاعات دریاچه تار دماوند سقوط کرده است.
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح تهران با اشاره به جزییات جدید از رأی پرونده هواپیمای اوکراینی گفت: خطاهای متعددی در فرایند سقوط هواپیما اوکراینی وجود داشته است.
سرهنگ کامران ملکی گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر سقوط و فوت یک شهروند از ارتفاع، بلافاصله واحد گشت کلانتری ۱۴ شهرک ناز برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند. پس از حضور ماموران در صحنه و بررسی موضوع مشخص شد، این حادثه برای یک خانم ۸۰ ساله به دلیل عدم توانایی نامبرده در حفظ تعادلش اتفاق افتاده است.
منابع وابسته به اقلیم کردستان عراق جزییات جدیدی از سقوط بالگرد در دهوک در شمال عراق منتشر کردند.
با گذشت نزدیک به ۷۲ ساعت از سانحه سقوط بالگرد حامل وزیر ورزش، همچنان جزییات و ویدیو‌های این اتفاق تلخ در صدر اخبار قرار دارد.
با گذشت نزدیک به 72 ساعت از سانحه سقوط بالگرد حامل وزیر ورزش، همچنان جزییات و ویدیوهای این اتفاق تلخ در صدر اخبار قرار دارد.
جلال ملکی: شهید دارابی سال‌ها برای ایمنی شهر تلاش کرد؛ ایشان حین عملیات اطفا در چاهک آسانسور سقوط کرد و به شهادت رسید. حرارت بسیار بالایی در طبقه منفی ۳ وجود داشت و جز معدود حریق‌‌هایی بود که چنین حرارت بالایی را شاهد بودیم / بیش از ۱۵۰ آتش‌نشان از ۱۰ ایستگاه در عملیات اطفای حریق ساختمان ۱۵۳ حضور داشتند
رئیس فدراسیون شمشیربازی که یکی از مصدومان سانحه سقوط بالگرد وزیر ورزش در شهرستان بافت بود، از انتقالش به استان یزد برای پیگیری‌های درمانی خبر داد.
رئیس فدراسیون شمشیربازی که یکی از مصدومان سانحه سقوط بالگرد وزیر ورزش در شهرستان بافت بود، از انتقالش به استان یزد برای پیگیری‌های درمانی خبر داد.
امروز مطالبی همچون افزایش نرخ دلار و یورو در بازار متشکل و صرافی‌ها، پیش بینی قیمت طلا و سکه و بیت کوین، پیش بینی بورس | فردا شاخص کل به کانال ۱.۵۰۰ واحد سقوط می‌کند؟، نحوه تحویل ربع سکه از بورس کالا | برای تحویل ربع سکه به کجا مراجعه کنیم؟، جزئیات واگذاری سرخابی‌ها اعلام شد، سیگنال خرید دوباره بیت کوین؟ | بازگشت رمزارزها؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
یک فروند هواپیمای آموزشی در فرخ آباد شهرستان فردیس البرز سقوط کرد و دو سرنشین آن در سلامت کامل هستند.
خبرسازان معاند یکبار دیگر با تمسک به شیوه کشته‌سازی اینبار از کشته شدن یک دختر ۱۶ ساله در دهگلان استان کردستان خبر دادند در حالی که این فرد زنده است.
گروهی از کوهنوردان که زیر این سنگ حضور داشند صبح زود برای صعود اقدام می‌کنند و تنها یک کوهنورد باقی می‌ماند که پس از سقوط سنگ جان خود را از دست می‌دهد.
سرپرست تیم امداد و نجات کوهستان رینه، جزئیات سقوط سنگ چهار تنی در دماوند را اعلام کرد.
اهواز - فرماندار بهبهان، جزئیات بارندگی شدید سه شب در این شهرستان که منجر به خسارت‌هایی در بهبهان شد را تشریح کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ