گراهام پاتر، سرمربی چلسی، در آستانه دیدار تیمش مقابل ساوتهمپتون در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره هو شدن مارک کوکوریا توسط هواداران چلسی گفت او چنین چیزی نشنیده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شارژ معکوس سامسونگ می‌توانید دیوایس‌های دیگر خود را در مواقع ضروی شارژ کنید تا بتوانید در هر زمان حتی بدون برق و وجود پاور بانک از لوازم جانبی خود استفاده کنید. در واقع تکنولوژی شارژ معکوس گوشی شما را به یک شارژر تبدیل کرده و با استفاده از آن می‌توانید دیوایس‌هایی که از فناوری Qi پشتیبانی می‌کنند را شارژ کنید.
پژوهشگر ارشد مسائل خاورمیانه گفت: فعلا هیچ دلیل قانع کننده‌ای نداریم که بگوییم روابط طرفین، استراتژیک خواهد شد؛ زیرا همچنان رقابت استراتژیک، ساختار‌های سیاسی متفاوت و رقابت ژئوپلیتیک در لبنان، سوریه و عراق بین ایران و عربستان وجود دارد. هرچند شکل این رقابت‌ها بعضا تغییر کرده است. قهرمانپور در پایان درباره آینده مناسبات تهران و ریاض نیز گفت: «به نظر من این روابط همچنان تاکتیکی باقی می‌ماند مگر اینکه اتفاق عجیبی رخ دهد که روابط را به سمت دیگری سوق دهد.»
گراهام پاتر، سرمربی چلسی، بعد از شکست 2-0 در بازی خانگی مقابل استون‌ویلا گفت عصبانیت هواداران از این باخت را درک می‌کند و این نتیجه برای چلسی و بازیکنان و کادر فنی هم دردناک است.
گراهام پاتر، سرمربی چلسی، می‌گوید این باشگاه خواهان این است که آنتونی بَری، مربی ضربات ایستگاهی این تیم بعد از دیدارهای چلسی و بایرن در چمپیونزلیگ به باشگاه آلمانی منتقل شود.
باشگاه چلسی مدیر ورزشگاه استمفوردبریج را با 30 سال سابقه کاری به دستور تاد بولی، مالک آمریکایی باشگاه، اخراج کرد بدون اینکه دلیلی برای این تصمیم اعلام کند.
چلسی امشب در خانه خود مقابل اورتون به تساوی 2-2 رسید تا دو امتیاز دیگر از دست بدهد. گراهام پاتر در پایان بازی از عملکرد تیمش دفاع کرد و گفت تنها از نتیجه ناراحت است.
گراهام پاتر، سرمربی چلسی، در نشست پیش از دیدار مقابل اورتون سعی کرد از سوالات درباره قرعه تیمش در لیگ قهرمانان طفره برود و تنها به ستایش از کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، بسنده کرد.
گراهام پاتر، سرمربی چلسی، بعد از پیروزی 3-1 مقابل لستر معتقد است تیمش برای رسیدن به سطحی که در دو بازی اخیر مقابل دورتموند و لستر نشان داد به زمان نیاز داشت.
گراهام پاتر، سرمربی چلسی، در آستانه دیدار با لستر، می‌گوید تیمش اگر کمی هم شانس بیاورد می‌تواند به هدف‌هایی این فصل داشته دست پیدا کند.
گراهام پاتر، سرمربی چلسی، در آستانه دیدار تیمش با دورتموند در لیگ قهرمانان می‌گوید چلسی به دنبال تمام کردن کار در وقتهای قانونی است ولی از ضربات پنالتی ترسی ندارد و به صعود امیدوار است.
گراهام پاتر، سرمربی چلسی، بعد از پیروزی 1-0 مقابل لیدز گفت این پیروزی در آستانه بازی بزرگ در لیگ قهرمانان به تیمش روحیه و انگیزه می‌دهد.
گراهام پاتر، سرمربی چلسی، می‌گوید بازیکنان تیمش همچنان از او حمایت می‌کنند و این موضوع به سود او خواهد بود.
گراهام پاتر، سرمربی چلسی، بعد از شکست 2-0 مقابل تاتنهام در دربی لندن در کنفرانس خبری گفت که نتایج چلسی قابل قبول نیست و او مسئولیت شرایط بد تیمش را می‌پذیرد.
گراهام پاتر، سرمربی چلسی، می‌گوید نتایج ضعیف این تیم باعث شده که او تهدیدهایی خطاب به خودش و فرزندانش دریافت کند.
گراهام پاتر، سرمربی چلسی، در آستانه دیدار روز یکشنبه تیمش مقابل تاتنهام می‌گوید مالکان باشگاه از نتایج ضعیف تیم عصبانی هستند ولی همچنان از او حمایت می‌کنند.
آقای مجومدار درخصوص ارتباطش با بادکنک هایش گفت: «آن‌ها از طریق رویا‌ها و تله پاتی با من صحبت می‌کنند. بادکنک‌ها باید آزادی و فرصت دیدن جهان را داشته باشند و به همین دلیل است که من با آن‌ها همه جا می‌روم.»
گراهام پاتر سرمربی چلسی می‌گوید کریستین پولیشیچ، ستاره مصدوم این تیم، به بازگشت نزدیک شده و در تمرین‌های سبک و گرم کردن بازیکنان این تیم اضافه شده است.
گراهام پاتر، سرمربی چلسی، می‌گوید به خوبی از انتقاداتی که از او مطرح می‌شود آگاه است.
سرمربی چلسی بعد از شکست مقابل ساوتهمپتون تاکید کرد افردی که فکر می کنند او مشکل چلسی است، اشتباه می کنند.
سرمربی چلسی با جملاتی جالب، نظر خود را در مورد انتقادات اخیر از هزینه های گزاف این باشگاه در نقل و انتقالات اعلام کرد.
گراهام پاتر، سرمربی چلسی، آغاز کارش در این تیم را با شرایط یورگن کلوپ در لیورپول و پپ گواردیولا در سیتی مقایسه کرد.
گراهام پاتر، سرمربی چلسی، در آستانه بازی با منچسترسیتی گفت بعد از کسب نتایج ضعیف انتقادها طبیعی است ولی مربیان مطرح فوتبال از جمله گواردیولا برای او و تیمش احترام قائلند.
گراهام پاتر، سرمربی چلسی، بعد از پیروزی 3-0 تیمش مقابل ولورهمپتون در یک کنفرانس خبری شرکت کرد.
گابریل اسلونینا، گلر آمریکایی جدید چلسی، تصور می کرد اخبار انتقالش به چلسی شایعه هستند. اسلونینا حتی پس از تماس پتر چک هم فکر می کرد کسی در حال شوخی با او است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ