سرخیو بوسکتس گفت که تصمیمش برای جدایی از بارسا را بدون مشورت با لیونل مسی گرفته و هر کسی برای آینده خودش تصمیم می گیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به گفته این متخصص چشم، ممکن است ضعف چشم برای کسی که در طفولیت نیاز به عینک پیدا می‌کند به گونه‌های مختلف خود را نشان دهد؛ یعنی امکان دارد شماره چشم در بعضی افراد آرام آرام و به تدریج کم شود و بر عکس در عده‌ای دیگر نیز شماره چشم اضافه شود. در واقع این موضوع بستگی دارد به اینکه نوع ضعیفی چشم از چه باشد. به این ترتیب، بعضی‌ها فکر می‌کنند اگر عینک نزنند شماره چشمشان بالاتر می‌رود.
گرچه روانشناسان معتقد اعتماد سنگ بنای هر رابطه‌ی مستحکم و بالغانه‌ای است، اما برخی افراد ممکن است به دلیل تجربه‌های تروماتیک گذشته یا ناامنی‌های روانی خود به وفاداری شریک عاطفی شان شک داشته باشند. تصور شریک عاطفی خود با شخصی دیگر برای هر کسی می‌تواند دیوانه کننده باشد، به همین دلیل گاهی بهتر است یک نفس عمیق بکشید و به این فکر کنید که آیا واقعاً چیزی برای نگرانی وجود دارد. نشانه‌های زیر به شما می‌گویند که شریک عاطفی تان به شما کاملاً وفادار است و خیال خیانت ندارد.
نوید گفت: چی بگم آقا برو از یگانه بپرس تا بهت بگه چه کارا می‌کنه که منو خسته کرده. برو ازش بپرس چرا آن‌قدر بچه‌بازی از خودش درمیاره. آخه کسی که ازدواج کرده باید عروسک‌بازی کنه؟ باید بره شهربازی؟ باید با بچه‌ها خاله‌بازی کنه؟ من ازدواج کردم به این فکر که زندگی خوبی داشته باشم از سر کار میام همسرم همه چیزش آماده باشه؛ اما الان برعکس شده من همه کارا رو می‌کنم!
اگر به این فکر می‌کنید که چگونه با شریک زندگی خود در مورد مسائل کنترل خشم رفتار کنید، بدانید که یک فرد عصبانی اغلب کسی است که به شدت آسیب دیده و تصمیم می‌گیرد از عصبانیت برای محافظت از خود استفاده کند. کوچکترین تهدید یا ناامنی می‌تواند باعث شعله ور شدن آن‌ها به عنوان یک مکانیسم دفاعی شود؛ بنابراین اگر بتوانید احساس امنیت عاطفی ایجاد کنید، ممکن است متوجه شوید که بسیاری از خشم را می‌توان کنترل کرد.
هواداران خشمگین استراسبورگ به مالک چلسی گفتند، کسی در این تیم از او استقبال نمی‌کند.
ژاوی در نشست خبری امروز خود گفت که بهتر از پپ گواردیولا نداریم و آرزو کرد روزی بتواند به افتخارات او در بارسلونا برسد.
ژاوی در نشست خبری امروز خود گفت که بهتر از پپ گواردیولا ندارم و آرزو کرد روزی بتواند به افتخارات او در بارسلونا برسد.
آنتونیو کاسانو که خودش دعوای رسانه‌ای با ژوزه مورینیو را آغاز کرده بود از پاسخ آقای خاص عصبانی شده و با انتشار یک ویدیو به سرمربی پرتغالی رم واکنش نشان داد.
عباس عبدی گفت: افکار عمومی پیامی را که بخواهد می‌گیرد. اینگونه نیست که چون آنها (رسانه‌های فارسی زبان خارج از کشور) پیام می‌دهند افکار عمومی می‌گیرد. این یکی از اشتباهاتی است که حکومت ایران انجام می‌دهد و فکر می‌کند چون رسانه‌های خارج این پیام را می‌دهند، این پیام در ذهن مردم می‌رود. تلویزیون ایران پیام‌های بسیاری می‌دهد چرا در ذهن مردم نمی‌رود و کسی آنها را نمی‌پذیرد؟ این نیست که آنها پیام بدهند و مردم بپذیرند.
نوروزی درباره این‌که رهبری در انتخاب گذشته عنوان کردند در حق برخی از افراد احجاف شد، چقدر ضرورت دارد نگاه شورای نگهبان در مسئله رد و احزار صلاحیت‌ها تغییر کند، عنوان کرد: به هر حال کسی که فرزندش آمریکا است، کسی که در انگلستان و ... ملک داشته باشد، باید خودش حواسش جمع باشد. انقلاب، انقلاب اسلامی است؛ فرمایش رهبری به عنوان بزرگ‌تر ما روی سر ماست، اما امام فرمودند شورای نگهبان آن چشم بیدار حساس نظام است که باید وظیفه خودش را انجام دهد.
پسر محجوب تنیس روی میز ایران یکی از کم حاشیه یا شاید هم یکی از بی حاشیه‌ترین ورزشکار ایران شناخته می‌شود. تمرین حرف اول را برای این بازیکن و برادرش یعنی نیما می‌زند و این دو به خوبی مکمل هم هستند و از تمرین در پارکینگ منزل پدری بود که به عناوینی رسیدند که شاید کمتر کسی فکر آن را می‌کرد. نوشاد سال ۱۴۰۱ را با درخشش در مسابقات بین المللی سنگاپوربه پایان رساند و انگیزه زیادی دارد تا در بازی‌های آسیایی هانگژو مدال دوره قبل این رقابت‌ها را تکرار و خودش را جاودانه کند.
مهدی تارتار شاید اولین کسی بود که از سرمربیگری امیر قلعه‌نویی در تیم‌ملی حمایت کرد.
هافبک استقلال شایعات مطرح شده درباره خودش و میزان آسیب‌دیدگی ای که برایش پیش آمده تکذیب کرد.
یک فعال سیاسی گفت: اگر آقای رئیس‌جمهور به فکر بقای قدرت خود است باید ایده دور هم جمع کردن نخبگان را انجام دهد. به نظر بهترین کسی که می‌تواند این کار را انجام دهد آقای رئیسی است. البته قبول دارم ممکن است آن چهره‌ها حرف آقای رئیسی را قبول نکنند تا جمع شوند، ولی ایشان باید خواهش کنند حتی اگر آنها هم نیامدند ایشان بروند و به نحوی بتواند آن چهره‌ها را جذب به همکاری کند.
یک زن جوان می‌گوید: «هر روز باید این وضعیت را تحمل کنیم، جا برای نفس کشیدن وجود ندارد و با خود فکر می‌کنم آن‌هایی که بیماری تنفسی دارند و در عین حال مجبورند از مترو استفاده کنند چه کار می‌کنند. خود من هم مجبور هستم وگرنه چه کسی حاضر است این حجم از شلوغی و فشار را تحمل کند. اگر چندین قطار و واگن اضافه شود این مشکلات حل می‌شود، اما چرا اضافه نمی‌شود را هیچ‌کس نمی‌داند.» مسافرانی که در ایستگاه بعد سوار قطار می‌شوند از معطلی بیش از حد گلایه می‌کنند و می‌گویند، ممکن است دیگر نتوانند به کارشان برسند.
پسر مصدوم کلیپ فوق مجید نام دارد؛ پسری که به گفته خودش ۸ شبانه‌روز در همان وضعیت ظالمانه و بیرحمانه دست و پا بسته و فیتیله‌پیچ قرار داشت و هر کسی که از راه می‌رسید او را به باد کتک می‌گرفت؛ از کمربند و شلاق گرفته تا تیزی تا آنجا که فقط به مرگ می‌اندیشید و فکر نمی‌کرد که روزی بتواند از دست آن‌ها نجات پیدا کند.
مهم‌ترین گزاره آقای قاضیان هم ایراد دارد؛ اینکه مردمی که به خیابان می‌آیند دیگر به خانه برنمی‌گردند؛ خیر، ما چنین چیزی نداریم. مگر مردمی که ۹۸ آمدند به خانه نرفتند؟ علت اینکه این‌ها در خیابان هستند، یک موضوع اساسی دارد و و آن این است که کسی با آن‌ها مخالفت نمی‌کند. ویژگی انسان است که خودش را با محیط تطبیق دهد. خصوصا در سیاست. من فکر می‌کنم این شانس را باید به خودمان و حکومت بدهیم. اگر هم نشد، یکی دو سال ضرر خواهیم کرد، ولی در برابر اتفاقات مخالف ریسک کمتری خواهد داشت.
جواد خیابانی قبل از گزارش بازی پرسپولیس و تراکتور بیماری‌اش را تکذیب کرد.
سرمربی پیشین تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در حالی جای خود را به حسن رنگرز داد که کمتر کسی فکر می‌کرد، رقابتهای جهانی ۲۰۲۲ صربستان، نقطه پایان او و همکارانش باشد.
تا حالا فکر کردید چقدر زباله در مراسم اربعین تولید می‌شود؟ وظیفه کیست که از تولید این همه زباله جلوگیری کند؟ خود ما! مجله مهر امروز پای صحبت کسی نشسته است که تجربه «اربعین بدون پسماند» دارد.
در شروع فصل جدید نیز اوضاع برای ادن هازارد تغییر نکرده و همچنان کسی روی این بازیکن حساب باز نمی کند.
زن جوان گفت: مشکل اینجاست که همسرم مدام به سفر کاری می‌رود و من دوست ندارم میلاد بدون من سفر کاری برود، من دلم میخواد هر جا که میره منم با او برم. میلاد آنقدر مهربان و خوش اخلاق است که هر کسی سریع جذب او می‌شود و من نمی‌توانم اجازه بدهم او تنها جایی برود به همین خاطر ترجیح می‌دهم از او طلاق بگیرم و جدا زندگی کنم تا اینکه مدام فکر کنم که زنان و دختران دیگری جذب او می‌شوند.
نمایندگی کره شمالی در سازمان ملل متحد با صدور بیانیه ای گفت کسی حق انتقاد از این کشور به دلیل برخورداری از تسلیحات اتمی و دفاع از خودش را ندارد.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو گفت: با دریافت مجوز و تاییدیه‌های لازم از سازمان استاندارد و تعیین قیمت، محصول سورن پلاس دوگانه‌سوز وارد ناوگان تاکسی‌رانی کشور می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ