سازمان لیگ فوتبال از تغییر زمان برگزاری دیدار تیم های پرسپولیس و هوادار خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در چارچوب هفته دوم لیگ برتر فوتبال، سه‌شنبه ۲۴ مردادماه، تیم‌های آلومینیوم اراک و استقلال خوزستان در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک به مصاف هم رفتند که در پایان تیم آلومینیوم با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید. محمد رجائیان مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک در حاشیه دیدار تیم فوتبال آلومینیوم برابر استقلال خوزستان درباره حضور تماشاگران زن اظهار کرد: همان طور که می‌دانید شورای امنیت کشور مصوبه‌ای را صادر کرده که بر اساس آن شرایط حضور بانوان در ورزشگاه‌ها فراهم شده است. امروز تماشاگران بانو در ورزشگاه حضور دارند و جو زیبایی را به راه انداخته‌اند.
تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و زنیت سن پترزبورگ در دیداری دوستانه به مصاف یکدیگر می‌روند.
دیدار تیم‌های زنان اسپانیا و هلند رکورد طولانی‌ترین بازی تاریخ فوتبال زنان را ثبت کرد.
دیدار تیم های فوتبال زنان کلمبیا و آلمان تا دقیقه 97 با تساوی 1-1 دنبال می شد که کلمبیا گل دوم را زد و به سه امتیاز کلیدی این بازی دست یافت.
در نیمه دوم دیدار استقلال و صنعت نفت، اتفاقات عجیبی کنار زمین رخ داد و منجر به تنش میان نیمکت های دو تیم شد.
سازمان لیگ فوتبال زمان دیدار تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس را تغییر داد.
سازمان لیگ فوتبال زمان دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس را تغییر داد.
سازمان لیگ فوتبال زمان دیدار تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس را تغییر داد.
کمیته مسابقات سازمان لیگ تاریخ برگزاری دیدار بین تیم های گل گهر سیرجان و فولاد خوزستان در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال راتغییر داد.
گزارشگر سرشناس فوتبال کشورمان در حاشیه دیدار تیم‌های پرسپولیس و سپاهان باز هم یکی از جملات جالب خودش را در تلویزیون به زبان آورد.
نیمه اول دیدار تیم های فوتبال استقلال و گل گهر در شرایطی با برتری تیم سیرجانی به پایان رسید که آبی های تهران بخش عمده زمان بازی را در اختیار داشتند اما نتوانستند به گل برسند.
رئیس فدراسیون فوتبال زمان جدال تیم‌های ملی روسیه و ایران را اعلام کرد.
دیدار تیم‌های فوتسال « گهر زمین سیرجان و سن‌ایچ ساوه »
دیدار تیم‌های فوتسال «ایران گهر زمین و گیتی پسند»
بر اساس داده های سایت های آنالیز تیم ملی فوتبال ایران در شرایطی با دو گل تیم ملی ولز را شکست داد که در 38 درصد از زمان بازی صاحب توپ و میدان بود.
زمان نشست خبری سرمربی تیم‌های ملی فوتبال ایران پیش از دیدار مقابل انگلیس در بازی‌های جام جهانی قطر مشخص شد.
سازمان لیگ فوتبال برنامه هفته دوازدهم تا پانزدهم رقابت‌های لیگ بیست و دوم را در شرایطی اعلام کرده است که براساس آن دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس روز سه شنبه ۲۹ آذر برگزار خواهد شد.
زمان دیدار سوپر جام فوتبال ایران بین تیم های استقلال تهران و نساجی مازندران مشخص شد.
زمان آغاز مسابقه دیدار تیم های فوتبال استقلال تهران و نساجی مازندران در هفته ششم لیگ برتر فوتبال تغییر کرد.
تیم فوتبال پرسپولیس در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه میزبان صنعت نفت آبادان بود و برای اولین بانوان هوادار سرخپوشان برای حمایت از تیمشان در لیگ برتر وارد ورزشگاه آزادی شدند. پیش از این بانوان هوادار پرسپولیس در دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا مقابل کاشیما مجوز ورود به ورزشگاه آزادی را پیدا کرده بودند. حدود ۵۰۰ نفر از بانوان پرسپولیسی که بلیت دیدار پرسپولیس - صنعت نفت آبادان را داشتند، به ورزشگاه آزادی آمدند و در جایگاه‌های خود مستقر شدند. با این حال بانوان زیادی پشت در‌های ورزشگاه مانده بودند که بلیت نداشتند و به جایگاه‌های محدود اختصاص‌یافته به خانم‌ها اعتراض کردند. پس از این اتفاق، در‌های قسمت بانوان به روی آن‌ها باز شد تا تماشاگرانی که بلیت هم ندارند، وارد ورزشگاه آزادی شوند. دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و صنعت نفت آبادان در هفته جهارم لیگ برتر باشگاه‌های کشور در ورزشگاه آزادی تهران با نتیجه دو بر صفر به سود تیم فوتبال پرسپولیس تهران به پایان رسید.
ساعت دو مسابقه از هفته چهارم لیگ برتر فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ تغییر کرد.
دیدار تیم‌های فوتبال استقلال تهران و مس کرمان عصر فردا با حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.
دیدار فوتسال تیم‌های گهر زمین سیرجان و سفیر گفتمان
زمان دیدار تیم‌های ملوان و استقلال در چارچوب هفته دوم لیگ برتر فوتبال تغییر کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ