این روز‌ها بسیاری از طرفداران فوتبال و علاقمندان به تیم‌های استقلال و پرسپولیس با این دغدغه پیگیر اخبار فوتبال هستند که آیا تا روز بیست و نهم آذر ماه و بازی دربی تهران این دیدار با حضور تماشاگران برگزار می‌شود یا نه!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تماشاگران زن در ورزشگاه های نقش جهان و فولادشهر اصفهان، غدیر اهواز و گل‌گهر سیرجان حضور پیدا خواهند کرد.
کارگروه عالی نظارت بر مسابقات اعلام کرد که تمام بازیهای باقیمانده لیگ باید با حضور تماشاگران برگزار شود.
در شرایطی که محدودیت حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها از بین رفته و حتی در تبریز و اصفهان استادیوم‌ها پر می‌شود دربی تهران تنها در حضور ۱۵ هزار نفر برگزار خواهد شد
رئیس سازمان لیگ ضمن دفاع از اعمال محدودیت برای تماشاگران و منع حضور تماشاگران مهمان در سالن‌ها گفت: چون زورمان نمی‌رسید ناچار به اتخاذ این تصمیمات شدیم تا بتوانیم محیطی آرام داشته باشیم.
سازمان لیگ بسکتبال حضور تماشاگران تیم مهمان در سالن تیم میزبان را ممنوع اعلام کرد.
برگزارکنندگان مسابقات تنیس آزاد استرالیا با وجود غیبت برخی از بازیکنان مشهور و اختلال در برنامه به دلیل بارش باران، رکورد حضور ۹۰۰ هزار تماشاگر را در مسابقات گرند اسلم طی سه هفته ثبت کردند.
مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال گفت که سال آینده باید لیگ برتر با استفاده از کمک داور ویدیوئی برگزار شود.
دلایلی چون شیوع ویروس کرونا، آلودگی هوا ، خطرات پوسیدگی ورزشگاه آزادی، آماده نبودن زیرساخت برای ورود بانوان و ملاحظات امنیتی چندماه اخیر ، به عنوان دلایل منع حضور تماشاگران در استادیوم‌ها مطرح شده بود.
مهدی تاج اعلام کرد پیگیر حضور تماشاگران در نیم فصل دوم شده است.
دیدار دو تیم بسکتبال سان آنتونیو و گلدن استیت، رکورد حضور تماشاگران در لیگ NBA را شکست.
رئیس فدراسیون فوتبال با بیان این که نبودن تماشاگران اتفاق بد دربی نود و نهم بود، گفت: نتیجه دربی پرگل بود و این خوب بود.
با توجه به تداخل برنامه بازی‌های نمایندگان بسکتبال ایران در رقابت‌های غرب آسیا، سازمان لیگ برنامه بازی لیگ را دستخوش تغییرات کرد.
کشتی‌گیر تیم سپاهان گفت:بدن‌های هر دوی ما خسته بود، ولی در کل لیگ امسال سطح بسیار بالایی داشت.
تماشاگران ایرانی که ساعاتی قبل از آغاز دیدار حساس تیم ملی با آمریکا خود را به ورزشگاه الثمامه رسانده اند، امیدوارند ملی پوشان کشورمان با پیروزی برابر حریف به مرحله بعد صعود کند.
استقلال ملاثانی یک بار دیگر در استادیوم خانگی خود، پذیرای تماشاگران زن بود.
آخرین تمرین نساجی پیش از دیدار برابر کس کرمان، با حضور هواداران برگزار شد.
اهواز - سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: حضور تماشاگران در بازی با استقلال تهران به ما خیلی کمک کرد و در آینده با حضور آنها انگیزه ما بیشتر می‌شود.
مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان از حضور تعدادی از تماشاگران خانم در دیدار تیم‌های استقلال و مس کرمان خبر داد.
در حالی که بحث ورود زنان تماشاگر به استادیوم‌های لیگ برتر فوتبال کشورمان داغ شده است و مسوولان مدام آماده نبودن زیرساخت‌ها را بهانه می‌کنند، در لیگ برتر فوتبال ساحلی همه امکانات مهیا شده و خانم ها همراه همسر و فرزندان روی سکوها مشغول تماشا شده اند
مدیرعامل نساجی مازندران معتقد است باید تمام تیم ها از حضور ۱۰۰ درصدی هواداران خود بهره ببرند.
در صورت تصویب شورای تامین استان و اخذ تاییدیه‌های لازم می‌توانند طبق پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های قبلی تا سقف ۳۰ درصد ظرفیت ورزشگاه اقدام به بلیت فروشی کنند.
شرایط حضور تماشاگران در مسابقات هفته دوم لیگ برتر فوتبال اعلام شد.
لوح و تندیس واحد منتخب تولیدی روز ملی صنعت و معدن به بهمن دیزل رسید

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ