مدیر مجموعه ورزشی شیرودی دلیل پلمب هیات دوومیدانی استان تهران را ایمن نبودن این مجموعه دانست و گفت: هیات دو ماه فرصت خواست تا محل جدیدی را پیدا کند اما متاسفانه هیچ اقدامی در خصوص جابجایی نکرد و فقط می‌گفتند مسئولیت جان آدم‌ها را می‌پذیریم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هیات پارلمانی ایران در ادامه دیدارهای خود در بیروت، با سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان دیدار و درباره آخرین تحولات و اوضاع لبنان، فلسطین و منطقه گفتگو کرد.
با نظر هیات اجرایی کنفدراسیون دوومیدانی آسیا سه ایرانی به عضویت کمیته و کمیسیون‌های تخصصی در آمدند.
با نظر هیات اجرایی کنفدراسیون دوومیدانی آسیا سه ایرانی به عضویت کمیته و کمیسیون‌های تخصصی در آمدند.
در شرایطی که هیاتی از جنبش حماس ساعتی پیش برای شرکت در نشست گروه‌های فلسطینی وارد قاهره شده، جنبش جهاد اسلامی این نشست را تحریم کرد.
اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس اهانت به مقدسات اسلام در اروپا و در روزهای اخیر، توهین به ساحت مقدس قرآن کریم را محکوم کردند.
جنبش مقاومت اسلامی حماس اعلام کرد که هیاتی از رهبران این جنبش به ریاست اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس بامداد امروز (دوشنبه) به دعوت جمهوری اسلامی ایران وارد تهران شده است.
اولین جلسه اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال فعلا برگزار نخواهد شد.
جلسه مربوط به تغییر در هیات مدیره باشگاه پرسپولیس مثل باشگاه استقلال به زمان دیگری موکول شد.
براساس اعلام منابع فلسطینی، هیاتی بلندپایه از جنبش مقاومت اسلامی حماس به ریاست اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی این جنبش به دعوت رسمی مصر وارد قاهره شد.
هیات ریسه مجلس یازدهم فراموش نکند، در عرصه آگاهی و اطلاعات، نمی‌توان هیچ شبهه و ایرادی را مشمول مرور زمان نمود و بر این تصور بود که می‌توان با معطل کردن افکار عمومی و انتظار مطالبه گران، مبنی بر «انتشار لیست نمایندگان دریافت کننده شاسی بلند» از این شبهه عبور کرد.
روح‌الله نجمی از سمت ریاست هیات دوومیدانی فارس استعفا داد.
رحیمی جهان آبادی از هیات رئیسه مجلس خواستار اعلام اسامی همه نمایندگان دریافت کننده خودرو شاسی بلند بدون‌نوبت و به نرخ کارخانه شد.
به منظور بررسی «نحوه انعقاد قراردادهای بازیکنان و کادر فنی در فوتبال کشور» هیأت بازرسی در فدراسیون فوتبال مستقر شد.
در محل برگزاری مسابقه آمبولانس حضور داشته، دستگاه شوک در آمبولانس بوده و ۴ مرتبه به بازیکن شوک وارده شده اما...
منابع فلسطینی از سفر هیاتی از جنبش جهاد اسلامی به بغداد برای دیدار با مقامات عراقی خبر دادند.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: هیات فنی عربستان شنبه وارد تهران شده و مشغول بررسی سازوکارهای مناسب برای بازگشایی سفارت عربستان در تهران و سرکنسولگری در مشهد هستند.
رئیس هیات دوومیدانی استان چهارمحال و بختیاری از حل مشکل شکایت هیات بروجن از دونده ملی‌پوش خبر داد.
دو هیئت اصلی و تاثیرگذار در ورزش تهران، بدون رئیس و حتی سرپرست به کار خود ادامه می دهند.
دبیر هیأت دوومیدانی استان همدان از قهرمانی دونده‌های دانش آموز همدانی در مسابقات دوومیدانی دانش آموزان کشور در مقطع متوسطه دوم خبر داد و این موفقیت را حاصل تلاش‌های شبانه روزی این هیأت ورزشی دانست و از نبود حمایت دستگاه دولتی مرتبط با این مسابقات اظهار تأسف کرد.
هیات دوومیدانی استان تهران به دلیل ایمن نبودن پلمب شد.
اصفهان- سرپرست هیئت دوومیدانی استان اصفهان گفت: اصفهان در رشته دوومیدانی همواره جزء استان‌های افتخارآفرین کشور بوده است و تلاش می‌کنیم به روزهای درخشان خود در این رشته ورزشی باز گردد.
اصفهان- سرپرست هیئت دوومیدانی استان اصفهان گفت: اصفهان در رشته دوومیدانی همواره جزء استان‌های افتخارآفرین کشور بوده است و تلاش می‌کنیم به روزهای درخشان خود در این رشته ورزشی باز گردد.
با وجود گذشت حدود ۲۲ ماه هنوز انتخابات ریاست هیات دوومیدانی خراسان رضوی برگزار نشده است و این هیات با سرپرست اداره می‌شود.
سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی گفت: در واقع تا زمانی که حکمم به عنوان دبیر فدراسیون قطعی نشود، در کنار هیئت دوومیدانی البرز هستم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ