دامغان- مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان از برگزاری مراسم سنتی گل غلتان در امیریه دامغان خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سومین آئین شکرگزاری برداشت محصول استراتژیک عناب، صبح امروز در شهرستان خوسف خراسان جنوبی برگزار شد.
قالیباف با بیان اینکه مدیریت در مجلس کار سختی بوده و مشابه هیچ کجای دیگر نیست، گفت: من نیز به عنوان نماینده یک رأی دارم و در مجلس نماینده‌ای از دیگری نماینده‌تر نیست. من صرفاً سخنگوی سایر نمایندگان هستم و قدمی از آیین نامه عبور نمی‌کنم.
وزیر کشور، راهپیمایی اربعین را یک حرکت پایدار در مسیر وحدت امت اسلامی و شناخت جوامع بشری از راه و مکتب اباعبدالحسین(ع) دانست.‌
عکسی از حضور امید نورافکن در آیین سنتی برپایی خیمه 300 ساله حسینیه امامزاده هارونیه اصفهان و تلاش او برای برافراشتن این نماد عزای حسینی در عاشورا منتشر شده است
آئین تجلیل از پیشکسوتان، خانواده‌های شهدا و چهره‌های ماندگار عملیات غرورآفرین مرصاد صبح امروز در ستاد هوانیروز ارتش برگزار شد.
امید نورافکن و محمدرضا ساکت در آئین برپایی سنتی برپایی خیمه داشتند.
حجت الاسلام والمسلمین عبدالله نوری در پیامی به آیین نکوداشت زهرا شجاعی تاکید کرد: ناگفته نماند که خلأ‌های قانونی و یا فراقانونی ناشی از دیدگاه‌های بنیادگرایانه و یا سنتی همچنان در محروم کردن زنان از حضور در برخی عرصه‌های اجرایی و تصمیم‌گیری مانند خبرگان، شورای نگهبان، شورای عالی قضایی، ریاست جمهوری و ... وجود داشته و دارد و تا احقاق حقوق کامل و برابر راه بلندی در پیش است.
آئین بهره‌برداری از افتتاح مسیر رفت قطعه ۲ آزادراه تهران- شمال
آئین رونمایی از بیمه جامع ورزشکاران کشور
همزمان با ایام شهادت آیت الله بهشتی و گرامیداشت هفته قوه قضائیه، مراسمی با حضور دادستان نظامی تهران در دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش برگزار شد.
قم- آئین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان قم با حضور سردار رادان فرمانده فراجا و جمعی از مسئولان برگزار شد.
نشان فداکاری اعطایی فرماندهی معظم کل قوا طی مراسمی در دانشگاه افسری امام علی (ع)، توسط فرمانده کل ارتش به مشاور فرمانده معظم کل قوا و ۶ تن از شهدای گردان ۲۲ بهمن اهدا شد.
سمنان- مدیرکل حفاظت از محیط زیست استان سمنان گفت: آئین نامه کاهش استفاده از کیسه‌های پلاستیکی با هدف حفاظت از محیط زیست در استان تدوین شده است.
بندرعباس - با حضور رئیس سازمان محیط‌زیست آئین افتتاح ۱۰۲ پروژه محیط زیستی همزمان در ۱۹ استان آغاز شد.
جشن آئینی و سنتی طلب باران با عنوان «چومچه خاتون» در شهر گیوی از توابع شهرستان کوثر استان اردبیل برگزار شد.
آئین استقبال از ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش با حضور سرلشکر باقری و امیر سرلشکر موسوی در منطقه یکم این نیرو مستقر در بندرعباس آغاز شد.
آئین استقبال از ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش با حضور سرلشکر باقری و امیر سرلشکر موسوی در منطقه یکم این نیرو مستقر در بندرعباس آغاز شد.
آئین بزرگداشت مقام معلم با حضور رئیس جمهور
خاندوزی در«آیین انعقاد قرارداد اعطای تسهیلات تبصره ۱۶ قانون بودجه بین بانک ملی ایران و صندوق های غیر دولتی پژوهش و فناوری» گفت: اعتبار سنجی شرکت های دانش بنیان نیازمند تحولی اساسی است.
دبیر پویش برف و انار گفت: این پویش می‌تواند آئین باستانی یلدا را در سطح جامعه جهانی معرفی کندو مخاطبین ما نوجوانان در سراسر کشور هستند.
گروهی از نیوزیلندی‌ها که یونیفرم نظامی به تن داشتند به مناسبت درگذشت ملکه انگلیس رقص سنتی و آئینی هاکا را اجرا کردند. این رقص گروهی که ریشه در فرهنگ مردمان مائوری نیوزیلند دارد با حرکات تند و هماهنگ و فریاد‌ها و کلمات مخصوص انجام می‌شود. الیزابت دوم ملکۀ بریتانیا و چندین کشور دیگر از جمله کانادا، استرالیا و نیوزیلند و همچنین رئیس «اتحادیه کشورهای همسود»، در سن ۹۶ سالگی درگذشت.
رهنما گفت: بر اساس ماده ۱۵ آیین نامه مربوط به بستر و حریم رودخانه‌ها، مسیلها، حریم کانالها، انهار احداثی و سنتی و شبکه‌های آبیاری و زهکشی باید مطابق قانون حفظ شود، اما در امامزاده داوود این موضوع نقض شده است.
آیین سنتی مشعل گردانی هرسال در شب هشتم، نهم و دهم محرم الحرام توسط نجفی‌های مقیم قم برگزار می‌شود. در این مراسم عزاداران پس از اجتماع در مسجد امام رضا (ع) واقع در گذرخان دسته عزاداری خود را حرکت داده و برای عرض تسلیت به کریمه اهل بیت (ع) راهی حرم حضرت فاطمه معصومه (س) می‌شوند.
شهردارمنطقه ۱۳ از برگزاری آئین سنتی خیمه سوزان و تعزیه خوانی همزمان با ایام تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ