آئین تجلیل از پیشکسوتان، خانواده‌های شهدا و چهره‌های ماندگار عملیات غرورآفرین مرصاد صبح امروز در ستاد هوانیروز ارتش برگزار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سومین آئین شکرگزاری برداشت محصول استراتژیک عناب، صبح امروز در شهرستان خوسف خراسان جنوبی برگزار شد.
وزیر کشور، راهپیمایی اربعین را یک حرکت پایدار در مسیر وحدت امت اسلامی و شناخت جوامع بشری از راه و مکتب اباعبدالحسین(ع) دانست.‌
آئین بهره‌برداری از افتتاح مسیر رفت قطعه ۲ آزادراه تهران- شمال
آئین رونمایی از بیمه جامع ورزشکاران کشور
همزمان با ایام شهادت آیت الله بهشتی و گرامیداشت هفته قوه قضائیه، مراسمی با حضور دادستان نظامی تهران در دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش برگزار شد.
قم- آئین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان قم با حضور سردار رادان فرمانده فراجا و جمعی از مسئولان برگزار شد.
نشان فداکاری اعطایی فرماندهی معظم کل قوا طی مراسمی در دانشگاه افسری امام علی (ع)، توسط فرمانده کل ارتش به مشاور فرمانده معظم کل قوا و ۶ تن از شهدای گردان ۲۲ بهمن اهدا شد.
سمنان- مدیرکل حفاظت از محیط زیست استان سمنان گفت: آئین نامه کاهش استفاده از کیسه‌های پلاستیکی با هدف حفاظت از محیط زیست در استان تدوین شده است.
آیین تجدید میثاق رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، کارمندان، کارکنان و محیط‌بانان این سازمان با آرمان‌های بنیان‌گذار جمهوری اسلامی و تجلیل از محیط‌بانان نمونه کشوری با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی در حرم مطهر امام خمینی برگزار شد.
بندرعباس - با حضور رئیس سازمان محیط‌زیست آئین افتتاح ۱۰۲ پروژه محیط زیستی همزمان در ۱۹ استان آغاز شد.
آئین استقبال از ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش با حضور سرلشکر باقری و امیر سرلشکر موسوی در منطقه یکم این نیرو مستقر در بندرعباس آغاز شد.
آئین استقبال از ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش با حضور سرلشکر باقری و امیر سرلشکر موسوی در منطقه یکم این نیرو مستقر در بندرعباس آغاز شد.
فرمانده فراجا ، در آئین تجلیل از اساتید و مدرسان فرماندهی انتظامی کشور گفت: معلم خوب با درآمیختن علم و معنا و معرفت، بر دل‌ها حکومت می‌کند.
کرج- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی البرز از سفر رئیس جمهور به این استان به منظور شرکت در آیین تجلیل از کارگران در یک مجتمع تولیدی و صنعتی خبر داد.
«سید صولت مرتضوی» روز یکشنبه در آیین تجلیل از کارگران شرکت دخانیات در جمع خبرنگاران، در پاسخ به سوالی در مورد جلسه استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت، اظهار داشت: امروز در مجلس حاضر شدم و رییس جمهور هم در مورد استیضاح صحبت کرده و نکاتی را ارائه کردند.
آئین تکریم و تجلیل از خانواده شهدا و جانبازان ناوشکن سهند و سبلان با حضور فرمانده نیروی دریایی و رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش برگزار شد.
آیین تجلیل از برگزیدگان نخستین جشنواره برترین‌های علوم ورزشی روز سه شنبه برگزار خواهد شد.
در آیین تجلیل از فعالان پیشتاز اقتصاد ایران که با حضور دکتر مخبر معاون اول رئیس جمهور و خاندوزی وزیر اقتصاد برگزار شد، از مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران به‌عنوان یکی از فعالان پیشتاز اقتصاد ایران در سامانه "تراز" وزارت اقتصاد و دارایی تقدیر شد.
مراسم آیین بزرگداشت سی و هشتمین سال تاسیس انجمن کلیوی زنجان با حضور مدیران استانی بانک ایران زمین، چهره های ماندگار، مقامات دولتی، اساتید دانشگاهی، پزشکان و خیرین استان برگزار شد.
خبرگزاری فارس نوشت: نشست تحلیل و بررسی فتنه اخیر در هیأت آئین حسینی توسط حجت‌الاسلام حسین طائب مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران و رئیس سابق اطلاعات سپاه امشب پنج شنبه ۲۶ آبان در امامزاده قاضی الصابر برگزار شد.
مراسم آیین تجلیل از بانوان مدا‌ل‌آور ورزش ایران اسلامی با حضور رییس جمهور در سالن اجلاس سران برگزار شد.
مراسم تجلیل از بانوان محجبه قهرمان ورزش کشور با حضور قهرمانان و مدیر عاملین باشگاه‌های ورزشی مس ایران و شرکت صنایع ملی مس ایران برگزار شد.
مراسم تجلیل و تکریم مقام پروفسور باقر ساروخانی به عنوان «پدر جامعه‌شناسی ارتباطات در ایران»، با بیش از نیم قرن آموزش و پرورش دانشوران فراوان در عالی‌ترین سطوح علمی دانشگاهی و تألیف و نگارش افزون بر یکصد کتاب و مقالۀ ارزشمند و ماندگار دوشنبه شب هفتم شهریور ۱۴۰۱ به همت نهاد‌های علمی، دانشگاهی و فرهنگی قزوین در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) با حضور دکتر علی‌اکبر صالحی و جمعی دیگر از اساتید و نخبگان برگزار شد.
آیین اهدای مدال و تجلیل از نفرات برتر مراحل نخست مسابقات بین‌المللی تک‌تیراندازی نظامیان ۲۰۲۲ در مرکز آموزش شهید صدوقی یزد برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ