دروازه‌بان الهلال پاس سومین گل تیمش مقابل الدحیل را به نام خود ثبت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه گفت: در سه سال گذشته حدود ۶ هزار نفر از طلبه‌های خواهر و برادر از طریق ماده ۲۸ و آزمون استخدامی، پس از طی دوره‌های آموزشی وارد آموزش و پرورش شده‌اند.
کاروان دوومیدانی ایران در حالی در رده یازدهم جدول توزیع مدال‌ها در مسابقات قهرمانی آسیا ایستاد که نسبت به دوره قبل سه رتبه سقوط را تجربه کرد.
سمنان- مشاور عالی قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه ستاد کل نیروهای مسلح، گفت: پس از آموزش های مهارتی ضمن خدمت سربازی، سربازان ترخیص شده تا سه سال رصد خواهند شد تا شغل پیدا کنند.
رئیس سازمان بازرسی با تاکید بر اینکه این سازمان به تبعیت از تأکیدات مقام معظم رهبری و ضرورت‌های توسعه اقتصاد کشور، حمایت از تولید را در دستور کار دارد به سنگ اندازان پیش پای تولید هشدار داد.
دانشمندان بریتانیایی توانستند صدای یک کاهن مصری را از روی مومیایی سه هزار ساله وی بازسازی کنند.
توضیحات وکیل مهدی هاشمی: پس از گذراندن یک سوم (سه سال ونیم) با آزادی مشروط از زندان آزاد شد.
توضیحات وکیل مهدی هاشمی: پس از گذراندن یک سوم (سه سال ونیم) با آزادی مشروط از زندان آزاد شد.
وزیر اسبق بهداشت گفت: مشکلات معیشتی فقط بخشی از مسائل و معضلات مردم در حاشیه شهرهاست و مسائل و آسیب های اجتماعی زیادی در این مناطق وجود دارد. جلوه های زشت مشکلات معیشتی مردم در این مناطق هر فطرت پاک انسانی را آزار می دهد.
در حالی که به روزهای پایانی نخستین فصل سال نزدیک می شویم، آمارهای منتشر شده در خصوص رشد اقتصادی، نوید بخش روزهای مثبت برای اقتصاد کشورمان است. به گونه ای که پس از سه سال متوالی تشکیل سرمایه ثابت منفی، این شاخص رشد مثبت را تجربه کرده است.
معاون کیفیت گروه صنعتی ایران خودرو تاکید کرد: رنگ بدنه محصولات این شرکت مشمول سه سال گارانتی بوده و در صورت بروز ایراد، هرگونه درخواست مشتریان از طریق مراجعه به کانال های ارتباط با مشتریان این شرکت نظیر مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)، شبکه خدمات پس از فروش و از طریق تماس با مرکز تماس ایران خودرو ٠٩٦٤٤٠ قابل بررسی و رسیدگی است.
ایران پس از بیست و شش سال در دو بازی پی در پی برابر تیم ملی ژاپن سه بر صفر باخت.
علی علیزاده پس از سه سال حضور در ترکیب سرمه‌ای پوشان سیرجانی، با پایان فصل قراردادش به اتمام رسیده است.
سنگ نگاره ساسانی که ۸ سال پیش در فرودگاه لندن کشف و ضبط شده بود پس از سه نمایش در موزه بریتانیا به ایران استرداد می شود.
در اولین روز کاری سال ۱۴۰۲ شاخص کل بورس با صعودی چشمگیر به مرز ۲ میلیون واحد رسید .
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، پس از حذف این تیم از لیگ قهرمانان اروپا از بازیکنانش خواست تا روی بازی‌های پیش رو تمرکز کنند.
نوزدهمین دوره لیگ برتر شطرنج بعد از سه سال وقفه استارت خورد.
به دلیل محرومیت محمد دانشگر، هم تیمی سابق او در استقلال امروز در مقابل فولاد خوزستان جای او را خواهد گرفت.
ناپولی در حالی به دنبال کسب اولین عنوان قهرمانی پس از بیش از سه دهه است که عوامل بیرون زمین نقش مهمی در موفقیت این تیم ایفا کرده‌اند.
از آخرین پیروزی استقلال برابر سپاهان در نقش جهان 1378 روز می گذرد و ساپینتو امیدوار است این طلسم را بشکند.
ایران برای اولین بار پس از نیمه نهایی جام ملتها سه گل دریافت کرد.
در صورتی که آمریکا تصمیم به تامین جنگنده اف ۱۶ برای اوکراین بگیرد، در بهترین حالت دو تا سه سال طول می‌کشد که این جنگنده‌ها به دست کی‌یف برسد.
با از سرگیری روابط دیپلماتیک کلمبیا و ونزوئلا پس از سه سال، سفیر جدید کلمبیا در ونزوئلا وارد کاراکاس شد.
تیم فوتبال استقلال که در نخستین گام سه امتیاز حساس را از دست داد، دومین دیدار در لیگ بیست و دوم را برابر تیمی انجام خواهد داد که چندین سال از حضورش در لیگ برتر گذشته است.
این هواپیما که در روز ۳۰ ژوئن سال ۱۹۶۸ سقوط کرد سه سرنشین داشت. اجساد سرنشینان این هواپیما پس از حادثه کشف شده بود، اما تاکنون اثری از بقایای هواپیما پیدا نشده بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ