نوبت اول این آزمون ۲۹ و ۳۰ دی گذشته با حضور در مجموع ۹۷۸ هزار و ۴۶۰ داوطلب برگزار و نتیجه علمی نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۲، ۹ اسفند گذشته به صورت کارنامه شامل نمرات خام بر روی درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش قرار گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شهباز حسن پور گفت: با توجه به آغاز مرحله دوم فروش یکپارچه خودرو بسیاری سعی دارند با فروش سهام خود نسبت به ثبت‌نام خرید خودرو اقدام کنند.
مرحله دوم فروش یکپارچه خودرو از سوم خردادماه آغاز شد و تنها طی دو روز ۵۲۵هزار متقاضی در این طرح شرکت کردند. به این ترتیب پیش‌بینی می‌شود تا دهم خرداد که زمان پایان ثبت‌نام اعلام شده است، حداقل نیم میلیون نفر دیگر اقدام به ثبت‌نام خودرو کنند. در فروش اول یکپارچه نیز ۹۵۰هزار خودرو پیش‌فروش شد. در این زمینه چندی پیش «دنیای‌اقتصاد» نسبت به گسل تعهدات هشدار داده بود؛ چرا که این حجم از پیش خرید‌ها در مقایسه با تولید سالانه خودروسازان به معنای «فروش مازاد بر ظرفیت» است.
همزمان با آغاز دور دوم ثبت‌نام یکپارچه فروش خودرو از 20 اردیبهشت ماه سال جاری، مشتریان بانک صادرات ایران می‌توانند با مراجعه به سامانه «خودرویار» از طریق سایت این بانک به صورت غیرحضوری و به آسانی، نسبت به فعال‌سازی حساب وکالتی خود برای شرکت در طرح یکپارچه فروش خودرو اقدام کنند.
بنا بر اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، این آخرین فرصت برای متقاضیانی است که موفق به ثبت نام در این آزمون نشده اند و بدیهی است بعد از تاریخ فوق هیچ درخواستی برای ثبت نام قابل پذیرش نخواهد بود. همچنین داوطلبانی که قبلاً ثبت نام نموده اند امکان ویرایش اطلاعات برای آن‌ها میسر نمی‌باشد.
سخنگوی وزارت صمت گفت: از فردا مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان که متقاضیان جهت ثبت‌نام در حساب خود (به نام سازمان حمایت) مسدود کرده‌اند با حفظ نوبت تحویل خودرو آزاد می‌شود.
معاون توانبخشی سازمان بهزیستی کشور گفت: افراد دارای معلولیت نسبت به ثبت‌نام در امتحان مشترک فراگیر دسـتگاه‌های اجرایی از روز سه‌شنبه ۱۵ تا ۲۷ فروردین‌ماه اقدام کنند.
مهلت ثبت‌نام در روز دوشنبه ۲۱ فروردین ماه ۱۴۰۲ به پایان می‌رسد.
طبق اعلام سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت با توجه به اتمام مهلت ثبت‌نام خودروهای وارداتی پس از ساعت ۲۴ امشب (شنبه)، طی چند روز اطلاعات ثبت‌نام‌کنندگان برای تطبیق با شرایط ثبت‌نام بررسی می‌شود و سپس فرآیند قرعه‌کشی برای تخصیص نوبت متقاضیان انجام خواهد شد.
رئیس دبیرخانه اشتغال و کارآفرینی سازمان بهزیستی گفت: افراد تحت پوشش بهزیستی کشور تا نیمه اسفندماه مهلت دارند تا نسبت به تکمیل ثبت‌نام خود در سایت www.jobwo.ir اقدام کنند.
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۲ از تکلیف این کمیسیون به دولت برای ثبت نام افراد جدید متقاضی یارانه طبق ضوابط قانونی خبر داد.
داوطلبان شرکت در نوبت اول کنکور ۱۴۰۲ می‌توانند با وارد کردن شماره سریال کارت اعتباری ثبت‌نام و شماره شناسنامه یا شماره پرونده یا کد پیگیری ثبت‌نام، نام‌خانوادگی، شماره سریال شناسنامه یا کد ملی کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند.
دکتر سیمین کاظمی، جامعه‌شناس و پزشک علاوه براینکه نسبت به عوارض بارداری زودهنگام هشدار می‌دهد، معتقد است: «چنین طرح‌هایی به معنی نادیده گرفتن سلامت و جان دختران نوجوان است و به معنی افزایش جمعیت به بهای جان و سلامت دختربچه‌هاست. به نظر می‌رسد برای طراحان چنین طرح‌هایی جان زنان بی‌ارزش است و نیازی به محافظت ندارد.»
خبری در فضای مجازی در حال انتشار است مبنی بر این که مهلت مجدد ثبت نام در آزمون سراسری نوبت اول ۱۴۰۲ ‏روز جمعه ۴ آذر فعال خواهد شد؛ با این تفاوت که به جای هزینه ۱۳۲ هزار تومانی سازمان سنجش برای این مرحله هزینه ۱۸۰ هزار تومانی را در نظر گرفته است.
مهلت ثبت‌نام داوطلبان برای شرکت در نوبت اول کنکور (دی ماه۱۴۰۱)، از روز یکشنبه ۸ آبان آغاز شد و تا پایان وقت شنبه ۱۴ آبان ماه ادامه داشت. با اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، این مهلت تا آخر وقت امروز چهارشنبه ۱۸ آبان تمدید شد.
مهلت ثبت‌نام داوطلبان برای شرکت در نوبت اول کنکور (دی ماه۱۴۰۱)، از روز یکشنبه ۸ آبان آغاز شد و تا پایان وقت شنبه ۱۴ آبان ماه ادامه داشت، که با اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، این مهلت تا روز چهارشنبه ۱۸ آبان تمدید شد.
مهلت ثبت‌نام داوطلبان برای شرکت در نوبت اول کنکور (دی ماه۱۴۰۱)، تا پایان روز چهارشنبه ۱۸ آبان تمدید شد.
کنکور سراسری از سال جاری با توجه به مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی، دو بار در سال برگزار می‌شود. نخستین نوبت کنکور، روز‌های پنج‌شنبه ۲۹ و جمعه ۳۰ دی ماه سال جاری برگزار می‌شود. زمان برگزاری دومین نوبت آزمون ورود به دانشگاه‌ها، روز‌های چهارشنبه و پنج‌شنبه ۱۴ و ۱۵ تیرماه ۱۴۰۲ برگزاز خواهد شد.
روند ثبت‌نام در نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ از شامگاه یکشنبه (هشتم آبان) آغاز شد و داوطلبان آزمون سراسری فعلا تا ۱۵ آبان وقت دارند با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش برای شرکت در این آزمون ثبت‌نام کنند.
فرآیند ثبت‌نام کنکور دوره اول (دی‌ماه ۱۴۰۱) از امشب آغاز شد و تا روز شنبه ۱۴ آبان ماه ادامه دارد.
رئیس سازمان سنجش و آموزش گفت: امسال آزمون سراسری برابر مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی دوبار در سال برگزار می‌شود. نوبت اول در ۲۹ و ۳۰ دی و نوبت دوم ۱۴ و ۱۵ تیر نوبت دوم خواهد بود. با توجه به اینکه مسائل کرونا حل شده، آزمون صبح و بعد از ظهر برگزار می‌شود.
زمان ثبت‌نام نوبت اول کنکور سراسری از فردا یکشنبه ۸ آبان آغاز می‌شود و روز شنبه ۱۴ این ماه به پایان می‌رسد و ثبت نام نوبت دوم کنکور نیز از ۱۵ تا ۲۱ فروردین ۱۴۰۲ انجام می‌شود. با توجه به اینکه کنکور ۱۴۰۲ در دو مرحله برگزار می‌شود، آزمون نوبت نخست در روز‌های پنج‌شنبه و جمعه ۲۹ و ۳۰ دی ماه سال جاری برگزار می‌شود. نوبت دوم این آزمون نیز در روز‌های چهارشنبه و پنج‌شنبه ۱۴ و ۱۵ تیرماه ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.
ثبت نام در سامانه سجام در پایان ۶ ماه ابتدایی سال جاری نسبت به دوره مشابه سال قبل با رشد ۱۱۰ درصدی مواجه شد.
پذیرفته شدگان آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی از امروز ۲۰ شهریورماه ۱۴۰۱ به آدرس درگاه اطلاع رسانی دستگاه مورد نظر نسبت به انجام امور ثبت نام مراجعه کنند.
زمان ثبت‌نام نوبت اول آزمون سراسری سال آینده، در تاریخ ۸ تا ۱۴ آبان ۱۴۰۱ و نوبت دوم ۱۵ تا ۲۱ فروردین ۱۴۰۲ است. اجرای آزمون سراسری نیز نوبت اول پنجشنبه و جمعه ۲۹ و ۳۰ دی ۱۴۰۱ و نوبت دوم چهارشنبه و پنجشنبه ۱۴ و ۱۵ تیر ۱۴۰۲ خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ